erifer Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 Jag har precis satt in 200 EUR, men inser att jag inte kommer att kunna spela något de närmaste 2 veckorna...innebär det att jag bara har typ en halv månad på mej att cleara bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 Varför får man bara ta ut 200EUR, om man råkat vinna lite då - måste man vänta en hel månad på att plocka ut de pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 Varför får man bara ta ut 200EUR, om man råkat vinna lite då - måste man vänta en hel månad på att plocka ut de pengarna? Jag gissar att det gäller samma som för 24hpoker. Gör du två uttag inom en timme räknas de som ett och kostar gratis, förutsatt att det första är gratis. Alltså, ta ut insatt belopp till samma som du satte in och vinsten på valfritt sätt inom en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 Varför får man bara ta ut 200EUR, om man råkat vinna lite då - måste man vänta en hel månad på att plocka ut de pengarna? Jag gissar att det gäller samma som för 24hpoker. Gör du två uttag inom en timme räknas de som ett och kostar gratis, förutsatt att det första är gratis. Alltså, ta ut insatt belopp till samma som du satte in och vinsten på valfritt sätt inom en timme. Aha okej, hade jag ingen anning om. Men man kan ta ut vinstsumman till samma konto som de andra 200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 FYI: Länken längst ner på erbjudandesidan (http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=205173) här på pf.nu funkar inte. Kommer bara till nån errorsida på 24hcashier.com. Nu är det ju inte så svårt att hitta till HeyPoker ändå, men det kan ju vara bra att fixa till den... =) EDIT: Verkar vara hela B2B som har lite problem. Kanske funkar ändå... =) Jag får alltid upp detta j...la error, har inte lyckats signa ännu och turneringen närmar sig, får samma error även genom hemsidan. Vet någon bot på detta eller suger B2B ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 theo: Det beror förmodligen på att du har ett antal konton inom B2B-nätverket och har man för många så tar det stopp. Maila till support@heypoker.com och förklara ditt problem så kan de förmodligen ordna det. Alternativet är att signa upp och sätta över pengar via annan dator eller annat IP-nummer. Regeln finns för att förhindra total kannibalisering inom nätverket och är satt av B2B. PM:a mig och berätta om det löser sig. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 9 September , 2005 Rapport Share Postad 9 September , 2005 Jag har signat, satt in pengar och använt pfnu200-koden utan problem. Efter att ha spelat ett tag slog det mig att jag inte hittar nån info i cashiern om att jag har en "pending bonus" (eller liknande) att cleara. Ni kanske inte har den funktionen (som t ex no1gaming)? eller är det jag som inte fått bonusen registrerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 10 September , 2005 Rapport Share Postad 10 September , 2005 theo: Det beror förmodligen på att du har ett antal konton inom B2B-nätverket och har man för många så tar det stopp. Hur många konton kan man ha innan det tar stopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 10 September , 2005 Rapport Share Postad 10 September , 2005 rennik: PM:a mig ditt användarnamn så ska jag kolla upp det. Ruff: Det vet bara B2B. (Det är ett dåligt svar jag vet, men jag förstår varför det är så med tanke på att de inte vill att folk ska utnyttja det) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 ska man kunna se sin pending bonus nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 theo: Det beror förmodligen på att du har ett antal konton inom B2B-nätverket och har man för många så tar det stopp.Maila till support@heypoker.com och förklara ditt problem så kan de förmodligen ordna det. Alternativet är att signa upp och sätta över pengar via annan dator eller annat IP-nummer. Regeln finns för att förhindra total kannibalisering inom nätverket och är satt av B2B. PM:a mig och berätta om det löser sig. Mvh Johan Det var som du sa, testade med en annan dator och då var det inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Hur snabbt efter man har clearat bonusen sätts den in på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Den utbetalas 30 dagar efter att du gjort din insättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 När ja ska sätta så står det är mitt kort har användts till ett annat användarnamn nyss. kommer de funka senare eller ska man göra något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 rai: Det är för att du har använt samma kort på en annan B2B-site. Skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara det för dem så löser de ditt problem. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 rai: Det är för att du har använt samma kort på en annan B2B-site. Skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara det för dem så löser de ditt problem. Mvh Johan Jag mailade dem o sa hur d va..skulle skicka in id handlingar osv..tror de missförstog frågan, men testar igen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 rai: Om du inte får det att funka så skicka mig ett PM så ska jag hjälpa dig. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Varför finns det ingen transfer Euro (till andra användare) funktion på heypoker som det finns på alla andra b2b sajter med 24h systemet?. Jag skulle behöva den funktionen nu då jag vill göra ett sportsbet på Champions leauge matcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Tog nyss ut lite pengar till mitt CC, hur lång tid tar det innan det kommer in ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Lunibet: Den funktionen dyker upp när du har spelat 200 händer Holmees: Räkna med cirka 3 dagar. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Till hey johan, bonusen betalas ut i rundor av 10€ om jag fattat rätt om jag inte hunnit cleara hela bonusen kommer det jag har clearat att betalas ut? eller blir jag utan helt då. då man spelar 0.1/0.2 är det inte det lättaste att fixa om man inte sitter uppe i grindar hela natten. man måste ju sova lite ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 kimsk05: Du har fattat helt rätt Bonusen betalas ut i steg om euro 10 så hinner du inte cleara allt får du det du är berättigad till. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakka Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 kimsk05: Du har fattat helt rätt Bonusen betalas ut i steg om euro 10 så hinner du inte cleara allt får du det du är berättigad till. Mvh Johan Vad händer med de man inte hunnit cleara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Hakka: De betalas inte ut. Kort och kanske lite konstigt svar, men man får bara den bonus man hunnit cleara och det man inte får, det betalas inte ut. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 De 300 extra VIP poängen, när kommer dem? Eller har man redan fått dem? Jag har ingen stenkoll på mina VIP varje dag så jag märker inte ifall dem kommit.. Kan man på något sätt se ifall dem kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts