striker Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Den kommer inom 30 dagar efter att du clearat hela bonusen eller inom 30 dagar efter att den förfallit. Om du har clearat hela bonusen så skicka ett mail till support@heypoker.com och kolla om de inte kan betala ut din bonus tidigare. Mvh Johan Så om jag satte in pengar på HeyPoker den 2/10-05. Men fixade bonusen på 2000 VIP först den 18/10-05. Kommer bonus i så fall utbetalas den 18/11 eller den 2/11? 2/11 , ganska säker på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oracas Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 de står säkert nånstans men kan inte hitta de.. kan man ta ut pengar direkt till sitt visakort.. många sidor har tagit bortden funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Hej! Har läst igenom tråden nu och måste säga att jag fått riktigt bra intryck av Heypoker. En fråga bara: Står i början av tråden att VIP-poängen i praktiken delas ut i händer där man deltagit och minst €0.50 rakats eftersom raken skulle tas i steg om €0.25. Efter att ha surfat in på heypoker.com samt kollat en annan B2B-klient får jag intrycket att rake-systemet ändras så att det nu rakas €0.05 för varje € i potten och att man därför får en VIP-poäng redan vid €0.30 rake. Stämmer detta? Sorry om det blev lite krångligt förklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Ja det stämmer nästan, men raken ska vara ÖVER 0.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2005 Jag har signat upp och tänkte sätta in £300 och jaga £200 bonusen (man måste inte sätta in £200 va?) men då säger den att jag överstiger min deposit limit. Varför? Hur gör jag för att åtgärda det här problemet? Frågar här och skickar även ett pm till HeyJohan för jag är riktigt sugen på att lira och vill ha svar snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2005 Såg nu att det var €200 gräns. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Ja det stämmer nästan, men raken ska vara ÖVER 0.3 Ska den inte vara över 0,25? Dvs 0,3 ger en VIP? Går det att ändra grafiken? Byta till nåt annat bord? Hittar inga bildfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Ja det stämmer nästan, men raken ska vara ÖVER 0.3 Ska den inte vara över 0,25? Dvs 0,3 ger en VIP? Går det att ändra grafiken? Byta till nåt annat bord? Hittar inga bildfiler. Nej det står ju över 0,3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Pratade med dom på heypoker på seminariet i dag dom sa att man fick VIP vid 0.3€. Om potter kommer upp i 6€ blir det VIP sa han också. Vad drar dom för rake vid 6€? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Pratade med dom på heypoker på seminariet i dag dom sa att man fick VIP vid 0.3€. Om potter kommer upp i 6€ blir det VIP sa han också. Vad drar dom för rake vid 6€? Ok, nåja det är ju 5 cent per euro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2005 Läs sostlinds inlägg i denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Bubbla: Nej, där måste jag få säga emot dig. Det jag sa var att raken måste överstiga €0.3 vilket inträffar vid potter större än €6. Det kan framstå som att jag är petig och poängterar skillnaden, men det spelar en stor roll om man håller preussisk koll på sitt spelande, vilket många här gör Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2005 Bubbla: Nej, där måste jag få säga emot dig.Det jag sa var att raken måste överstiga €0.3 vilket inträffar vid potter större än €6. Mvh Johan OK jag köper att det var så du sa. Kan helt enkelt ha tolkat fel. Men varför inte vara ärlig och säga att potten måste upp i 7€ för att det skall delas ut VIPpoäng. För en pott på 6.90€ rakas bara med 0.3€ och då blir det ingen VIP. Eller har jag fel som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 HeyJohan: Har för mig att i början av hey-lanseringen fick man 300VIP gratis i starten? (om man signa genom pf) Har detta utgått eller gäller det fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 Bubbla: Jag var oklar på den biten. Mottag mina uppriktiga ursäkter. Jag kommer i fortsättningen säga till folk som frågar att poten måste upp i €7. Sneaky: Det var ett erbjudande som endast gällde tidigare tyvärr. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alexanderw Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 Bubbla: Jag var oklar på den biten. Mottag mina uppriktiga ursäkter. Jag kommer i fortsättningen säga till folk som frågar att poten måste upp i €7. Sneaky: Det var ett erbjudande som endast gällde tidigare tyvärr. Mvh Johan Bra att man talade om när erbjudandet om 300 VIP slutade att gälla. Bara för det satte jag in cash på heypoker.com.. mvh AW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 alexanderw: Du har ett PM med ett förslag Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Har man bara 30 dagar på sig att cleara bonusen? Förstod inte riktigt. Har 100vipare nu t.ex. När får jag då mina efterlängtade €10?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 ampixo: Japp, 30 dagar har du på dig. Därefter kollar vi hur många VIP som du spelat ihop och för varje 100 VIP får du €10 inom 30 dagar från det att bonusen upphört. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneaky Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2005 HeyJohan: Jag är också öppen för förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2005 En lite dum fråga men varför har ni tagit bort de 300 vip man fick när man signade men har kvar bonuset på 100% upp till 200 euro? Nu vill man ju mest inte signa upp sig på grund av princip, fasten man är lite sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2005 Får man VIPpäng om man blir tilldelad kort, slänger dom och lämnar bordet innan handen är färdigspelad och den sen uppnår kraven för VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2005 Ja, rent tekniskt så är du kvar på bordet tills handen är färdigspelad. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legenden Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 kmr inte upp nånstans där man kan ladda ner Heypoker. Har satt in pengar osv. tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts