Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
49 minuter sedan, säger AvdankadGamer :

Är det sunrun när man hittar färgstege två gånger under en och samma session varav man båda gångerna vinner en stack? Har varit en het eftermiddag där man kunnat vinna tillbaka lite back...

image.thumb.png.17f168064521de43888e8994ffc49105.png

Är ju iaf A+ om tidsbanken startade på 60

• Like 1
  • Haha 1
Postad
3 timmar sedan, säger AvdankadGamer :

Är det sunrun när man hittar färgstege två gånger under en och samma session varav man båda gångerna vinner en stack? Har varit en het eftermiddag där man kunnat vinna tillbaka lite back...

Ploooogen xD

3 timmar sedan, säger AvdankadGamer :

Då är vi 2. Hittade 12-15 BI på nån timme 

• Like 1
Postad

Första månadssummeringen för 2026 kommer här!

Kul att komma tillbaka till pokern igen, och oj vilken rolig månad det har varit! Har struntat fullständigt i BRM eftersom jag bara spelar på en hobbynivå och har därför skottat både /50 och /100 så fort det har rullat bra games där. Det hade jag aldrig trott när jag börade för tre veckor sedan och satt och gnetade /2 och /5 :D 

Resultaten har varit varierande men är ändå väldigt nöjd med månadens resultat och volym. Inte lika nöjd med min bb/100 så det ska jag nog försöka fokusera på kommande månad för att försöka förbättra den.

Ska försöka hålla i detta nu så får vi se hur länge hyperintresset håller i sig hehe

image.thumb.png.710d06ca0e3ecc0079e8969e3d42be8c.png

image.thumb.png.ab1d2a645bc15c4e73f155efb75696d8.png

Staksen med $ är spelade på min gamla dator där $ är satt som valuta i PT4 och sedan importerade över hit och ändrade till sek på en 1:1 kurs.

• Like 5
Postad (redigerade)

29'000 kr extra för en "hobbyspelare" är inte fy skam! Barnet får mat även i februari! 😉 Även volym på 50k händer är imponerande, många proffs som inte spelar den volymen.

Redigerad av Fiskpinnen
  • Like 2
Postad
28 minuter sedan, säger Fiskpinnen :

29'000 kr extra för en "hobbyspelare" är inte fy skam! Barnet får mat även i februari! 😉 Även volym på 50k händer är imponerande, många proffs som inte spelar den volymen.

Jo med just volymen är jag väldigt nöjd, 50k är långt över förväntan. Men till stor del har det nog berott på ett nyväckt intresse för pokern. Låga odds på att denna månad inte kommer komma upp i samma antal händer spelade. Hoppas däremot på bättre netwin :D Kvalitet över kvantitet när det kommer till games är fokus nu

Postad
6 timmar sedan, säger AvdankadGamer :

Första månadssummeringen för 2026 kommer här!

Kul att komma tillbaka till pokern igen, och oj vilken rolig månad det har varit! Har struntat fullständigt i BRM eftersom jag bara spelar på en hobbynivå och har därför skottat både /50 och /100 så fort det har rullat bra games där. Det hade jag aldrig trott när jag börade för tre veckor sedan och satt och gnetade /2 och /5 :D 

Resultaten har varit varierande men är ändå väldigt nöjd med månadens resultat och volym. Inte lika nöjd med min bb/100 så det ska jag nog försöka fokusera på kommande månad för att försöka förbättra den.

Ska försöka hålla i detta nu så får vi se hur länge hyperintresset håller i sig hehe

image.thumb.png.710d06ca0e3ecc0079e8969e3d42be8c.png

image.thumb.png.ab1d2a645bc15c4e73f155efb75696d8.png

Staksen med $ är spelade på min gamla dator där $ är satt som valuta i PT4 och sedan importerade över hit och ändrade till sek på en 1:1 kurs.

Imponerande redline! 

• Thanks 1
Postad
17 minuter sedan, säger AvdankadGamer :

Tackar! Kul att bluffa och tråkigt att folda brukar leda till en sån här!

Haha. Var inne på svs nu en stund på förmiddagen och det är nog nittigare än någonsin så jag tror att folda mot aggression är nöten 😀