Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Den 2025-06-06 kl 10:45, säger Markus8000 :

Var placerar du dig själv i den typen av kategorisering?

Jag tar tillbaka den, var bara skönt att vinna i stunden. Är icke bättre än /50 regsen

• Sad 1
Postad
17 minuter sedan, säger Fillen3 :

Varför har folk börjat med min 3bets preflop? Både Ironfrog och Markus8000 gör det. Är det nån ny gto grej? Känns bara efterblivet

Missklicks alternativt mackan på trollhumör

• Like 1
Postad
22 timmar sedan, säger Fillen3 :

Varför har folk börjat med min 3bets preflop? Både Ironfrog och Markus8000 gör det. Är det nån ny gto grej? Känns bara efterblivet

22 timmar sedan, säger sistabussen :

Missklicks alternativt mackan på trollhumör

Kan ju kanske vara att ni inte förstått Hemligheten. Picasso kluddade väl bara också?

13 timmar sedan, säger brusig1 :

Kikar här för det är här svs regs verkar hänga. Någon som har stofferemys discord?

Testa St6eneÄrBäst.se

• Like 2
  • 1 month later...
Postad

Vart dålig på att upptadera... Sorry! Gick ok i juli, kan fortfarande gå bättre. Känner att jag börjar täppa till dom största leaksen i mitt game vilket är stort. Om några månader så är jag uppe o krossar /50 om man inte blir avstängd eller nåt då🤪image.thumb.png.3a51c04daba980c9b071f4f83e214dd0.png

• Like 5
Postad

Jag fick en jävligt oväntad stejking deal, 100k-200k han vill ha 30% av vinsten. Jag överväger att tacka ja

Har absolut inte råd att spela /20 /50 atm så detta hade gjort stor skillnad. Smått problem bara att det tar tid att in cash på svs men jag la får testa runt på lite andra sites isåfall.

Nån som har erfarenhet av stejking?

• Like 2
Postad
23 timmar sedan, säger Fillen3 :

Jag fick en jävligt oväntad stejking deal, 100k-200k han vill ha 30% av vinsten. Jag överväger att tacka ja

Har absolut inte råd att spela /20 /50 atm så detta hade gjort stor skillnad. Smått problem bara att det tar tid att in cash på svs men jag la får testa runt på lite andra sites isåfall.

Nån som har erfarenhet av stejking?

Om du inte behöver plocka ut större delen av dina winnings och själv kan bygga rulle för 10/20+ relativt snabbt är det imo inte värt att ge bort något om det är pure staking bara.. du spelar väl bara på svs atm så det tar ju som du skriver ändå tid att få in degen. Har spelat en del mot dig och tror definitivt du har skillsen att görat själv.

Andra sidor med andra insättningsvillkor kan ju påverka beslutet om du inte själv har degen. Vem fick du erbjudandet av?