Gå till innehåll

ARTIKEL: Linda Rosing blir pokerproffs


MrZingo

Recommended Posts

  • Svars 320
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite tråkigt att inte expressen håller sig till sanningen. Visserligen har hon tagit sig vidare, men har man tappat 80% av sin markerstapel kan man knappast säga att det har "gått bra". Förmodligen skulle hon haft fler marker om hon "klickat på" sit out.

 

Det här ska väl vara tvärtom va?

 

"Hon startade med 2,000 chips och vid tävlingens slut hade hon ökat på upp till 10,000. Snittet är ca 5,000."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det man funderar över är huruvida expressen är nöjda med den blogg rosing skriver... hejhopp, ja e trött så då ba gå ja o lägger mig, skriver mer imorn, toodiloo!

 

a_o_s, haha, det tänkte jag inte på... Undrar hur det samtalet lät...

 

Linda (på knastrig mobil)- Jodå, vi har precis börjat och jag har 10k i marker!

 

Reporter (oj, har hon 10k marker, vad mycket det måste va) - Jaha, linda, är det bra eller?

 

Linda - JaaAAAaaa!

 

/TF <--- :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tvivlar över att det är hennes fantastiska spel som de flockas över. :roll:

 

Nej hon är ju KÄNDIS. Dessa psedokändisar gör mig galen...!

 

Jag funderar nästan på att själv göra mig känd...Kanske något i stil med:

 

Jag ställer mig utanför riksdagshuset och läser upp en nonsensprotestskrivelse av något slag, sedan till synes sätter eld på mig själv i protest.

 

Sedan visar det sig vara ett stunttrick. Jag blir känd i Sverige som den galne mannen som satte skräck bland åskådarna under några sekunder.

 

Sedan deklarerar jag att jag är minsann inte bara galen, jag har en passion för poker också! Och vips så blir jag sponsrad till ett WPT-event med löftet att som motprestation slänga käft med Phil Hellmuth och göra världens show av det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...