Gå till innehåll

ARTIKEL: Linda Rosing blir pokerproffs


MrZingo

Recommended Posts

lite OT:

Har ni noterat att Johan Storåkers ligger bra till efter första dagen?

sammanlagd 28:e plats när alla delheat är avklarade...

 

Det är väl känt att jag inte direkt är ett Storåkersfan, men jag tycker att en sådan nyhet är värd några tidningssidor (om man nu över huvud taget vill rapportera från en random pokertävling) än att följa en svensk dokusåpakändis.

 

Storåkers är sponsrad av en anledning, han har en viss förmåga att kunna placera sig i in the money.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 320
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Aftonbladets artikel får en att fundera över hur journalister nyanserar sina andra artiklar.

 

Just det! Jag misstänker att vi varje dag blir serverade lögner och dynga som gör att vi nog alla har en total skev bild av verkligheten...!

 

Så är det faktiskt, varje gång man läser om något som man själv har full koll på så märker man att det är rena lögner och påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir detta lite OT men när jag tänker på att en för pokern så betydelselös person som Linda blir sponsrad så slog mig tanken:

 

Skulle inte vi kunna sponsra en egen person till något WPT-event som är medlem på detta forum...? Kanske genom en kvalificeringstävling. Jag vet inte hur detta praktiskt skulle gå till men jag tycker att tanken är intressant och den personen ifråga skulle ha bättre odds att klara sig bra än Linda i varje fall...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte vi kunna sponsra en egen person till något WPT-event som är medlem på detta forum...? Kanske genom en kvalificeringstävling. Jag vet inte hur detta praktiskt skulle gå till men jag tycker att tanken är intressant och den personen ifråga skulle ha bättre odds att klara sig bra än Linda i varje fall...!

 

Det fanns ju en kul idé här på forumet inför WSOP, att man skulle ordna en satellit där förlorarna vinner andelar i vinnaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle inte vi kunna sponsra en egen person till något WPT-event som är medlem på detta forum...? Kanske genom en kvalificeringstävling. Jag vet inte hur detta praktiskt skulle gå till men jag tycker att tanken är intressant och den personen ifråga skulle ha bättre odds att klara sig bra än Linda i varje fall...!

 

Det fanns ju en kul idé här på forumet inför WSOP, att man skulle ordna en satellit där förlorarna vinner andelar i vinnaren.

 

Det var innan jag blev så aktiv på detta forum. Hur gick det med idén?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir detta lite OT men när jag tänker på att en för pokern så betydelselös person som Linda blir sponsrad

 

Är ju inte direkt så att hon är sponsrad för att hon är något att ha inom poker, men det är ett smart sätt att få publicitet med tanke på att hon är en skandaldrottning utan självaktning som gör precis vad som helst för att få lite spotlightljus på sig. Hon lyckas ju rätt bra på det planet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var Lindas saga all...Nu kan hon gå till stranden och sola!

Man får hoppas att hon blev utslagen av ett proffs så att ingen kan säga att det berodde på henne.

 

Hon blev säkert antgul. 2000 kvar med 600/1200 mörkar och 100 ante är inte mycket att hänga i julgranen.

 

du menar att det inte e något att hänga i gran.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...