Gå till innehåll

ARTIKEL: Linda Rosing blir pokerproffs


MrZingo

Recommended Posts

Ännu ett bevis på att tjejer dras till pengar...Vem blir nästa, Ken Lennard...kanske..

 

Patetiskt att alla dissar Linda bara för att hon är tjej, ser bra ut och har stora bröst.

 

Är ni avundsjuka?

 

Ja, för en risig kille med små bröst som betett sig som henne hade nog inte blivit dissad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 320
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni som respekterar Linda måste även respektera Robinsson Robban också?

De 2 är av samma skrot och korn. Talanglösa människor som mediahorar så gott dom kan. För ni kan väll knappast säga att de har blivit kända pga sin talang?

 

Som M.W skrev på 'det andra forumet' att hon är en jätte go och snäll tjej, tvivlar jag inte en sekund på, men hela big brother linda, robinsson robban, blahat är faktiskt patetiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att tanken med sign-up bonusar och dylikt är väl att de ska få in nya kunder som de sedankan tjäna pengar på. Men om alla bara samlar ihop till sin bonus och sedan byter till nästa site för att få ut deras, och nästa, och nästa... Så fungerar det ju inte riktigt som de tänkt sig, eller hur?

 

Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, men det är inte riktigt rätt tycker jag.

 

Omvänt kan man fråga sig vad det är för fel med att samla ihop pengar och publicitet för att man varit med i en såpa, om man trivs i rampljuset?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
DE HÄR E BARA BÖRJAN! Undrar vilken tävling jag ska åka på nästa gång. Det får jag veta när jag kommer hem. Och som sagt, media och olika pokersajter e helt galna i mig, så jag kommer att finnas på deras förstasidor på sajterna vilket e värt så mycket för mig. Så alla sa: "Hoppas vi ses på nästa VM". Så nu e jag känd bland pokerspelare och sajter världen över!

 

Någon som vet om Linda spelar online? Och på vilka bord? Plussar hon ens på 0.5/1 Limit?

 

Citatet ovan tyder dock på en gravt tiltad världsbild. Hon resonerar som ett barn. Hon är ett mentalt barn. Jag tycker synd om henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som respekterar Linda måste även respektera Robinsson Robban också?

De 2 är av samma skrot och korn. Talanglösa människor som mediahorar så gott dom kan. För ni kan väll knappast säga att de har blivit kända pga sin talang?

 

Som M.W skrev på 'det andra forumet' att hon är en jätte go och snäll tjej, tvivlar jag inte en sekund på, men hela big brother linda, robinsson robban, blahat är faktiskt patetiskt..

 

Robban verkar ju iaf veta om att han är patetisk. Han har nåt slags självinsikt och kan dessutom vara ganska rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att tanken med sign-up bonusar och dylikt är väl att de ska få in nya kunder som de sedankan tjäna pengar på. Men om alla bara samlar ihop till sin bonus och sedan byter till nästa site för att få ut deras, och nästa, och nästa... Så fungerar det ju inte riktigt som de tänkt sig, eller hur?

 

Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, men det är inte riktigt rätt tycker jag.

 

Omvänt kan man fråga sig vad det är för fel med att samla ihop pengar och publicitet för att man varit med i en såpa, om man trivs i rampljuset?

 

Varför ska man inte utnyttja bonusar? Ingen tackar dig för att du tackar nej till gratis pengar. Synd om sajterna? Jo, tjena... Vilka är det som tjänar mest på onlinepoker? Ja, inte är det Sagström, Sonnert och grabbarna iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg en som hette l_rosing på 0.1/0.2 NL (8 pers) för någon månad sen. Jag frågade om det var henne och hon bekräftade det. Hon lirade ganska tight aggressive med över € 100 på bordet!!!! (Max inköp 20)

 

Sedan att hon nickar något helt annat är en annan femma. Kanske Du som har nicket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...