Staahla Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Ännu ett bevis på att tjejer dras till pengar...Vem blir nästa, Ken Lennard...kanske.. Patetiskt att alla dissar Linda bara för att hon är tjej, ser bra ut och har stora bröst. Är ni avundsjuka? Ja, för en risig kille med små bröst som betett sig som henne hade nog inte blivit dissad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Ni som respekterar Linda måste även respektera Robinsson Robban också? De 2 är av samma skrot och korn. Talanglösa människor som mediahorar så gott dom kan. För ni kan väll knappast säga att de har blivit kända pga sin talang? Som M.W skrev på 'det andra forumet' att hon är en jätte go och snäll tjej, tvivlar jag inte en sekund på, men hela big brother linda, robinsson robban, blahat är faktiskt patetiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Vet inget om linda rosing.. kollar inte på big brother. MEN hacka INTE på robinson-robban, han e KING! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Tja, en del media-horar för pengar och andra bonus-horar för pengar. Spelar det någon roll vilket? Så länge man trivs med det och tjänar pengar på det så... Personligen gillar jag varken media-horor eller bonus-horor, men jag sätter inte igång och skriver skit om varken eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 I'am a bonushoe' and i'am pround of it Förstår inte hur man kan tycka illa om de som spelar för bonus???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 För att tanken med sign-up bonusar och dylikt är väl att de ska få in nya kunder som de sedankan tjäna pengar på. Men om alla bara samlar ihop till sin bonus och sedan byter till nästa site för att få ut deras, och nästa, och nästa... Så fungerar det ju inte riktigt som de tänkt sig, eller hur? Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, men det är inte riktigt rätt tycker jag. Omvänt kan man fråga sig vad det är för fel med att samla ihop pengar och publicitet för att man varit med i en såpa, om man trivs i rampljuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,732269,00.html tog inte länge innan dom blev ett par=) Men vem hade inte trott det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 jobbar du på AB? i vilken tråd får vi se länken nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Lol, kan det ligga någon sanning i detta. Snygg kupp isåfall. http://www.expressen.se/index.jsp?a=482111 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 5 December , 2005 Rapport Share Postad 5 December , 2005 Lol, kan det ligga någon sanning i detta. Snygg kupp isåfall. http://www.expressen.se/index.jsp?a=482111 Då är nog Dominika med i kuppen oxå.. eftersom hon bidrar till att skapa ytterligare PR alltså... Och om hon inte är det, så borde hon ju veta bättre, hon är ju PR-konsult själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 hur går det för linda R? det har varit välidigt tyst nu ett tag. BR slut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 hur går det för linda R? det har varit välidigt tyst nu ett tag. BR slut eller? Hon sitter väl med pannan i djupa veck och funderar på varför det inte funkar så värst bra att folda sig in i pengarna. Eller så var poker kanske inte så spännande som hon fått för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 DE HÄR E BARA BÖRJAN! Undrar vilken tävling jag ska åka på nästa gång. Det får jag veta när jag kommer hem. Och som sagt, media och olika pokersajter e helt galna i mig, så jag kommer att finnas på deras förstasidor på sajterna vilket e värt så mycket för mig. Så alla sa: "Hoppas vi ses på nästa VM". Så nu e jag känd bland pokerspelare och sajter världen över! Någon som vet om Linda spelar online? Och på vilka bord? Plussar hon ens på 0.5/1 Limit? Citatet ovan tyder dock på en gravt tiltad världsbild. Hon resonerar som ett barn. Hon är ett mentalt barn. Jag tycker synd om henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Ännu ett bevis på att tjejer dras till pengar...Vem blir nästa, Ken Lennard...kanske.. Patetiskt att alla dissar Linda bara för att hon är tjej, ser bra ut och har stora bröst. Är ni avundsjuka? Öh? Linda ser inte bra ut. Hon ser sliten ut. Som en crackhora. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 Ni som respekterar Linda måste även respektera Robinsson Robban också?De 2 är av samma skrot och korn. Talanglösa människor som mediahorar så gott dom kan. För ni kan väll knappast säga att de har blivit kända pga sin talang? Som M.W skrev på 'det andra forumet' att hon är en jätte go och snäll tjej, tvivlar jag inte en sekund på, men hela big brother linda, robinsson robban, blahat är faktiskt patetiskt.. Robban verkar ju iaf veta om att han är patetisk. Han har nåt slags självinsikt och kan dessutom vara ganska rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 Januari , 2006 Rapport Share Postad 11 Januari , 2006 För att tanken med sign-up bonusar och dylikt är väl att de ska få in nya kunder som de sedankan tjäna pengar på. Men om alla bara samlar ihop till sin bonus och sedan byter till nästa site för att få ut deras, och nästa, och nästa... Så fungerar det ju inte riktigt som de tänkt sig, eller hur? Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, men det är inte riktigt rätt tycker jag. Omvänt kan man fråga sig vad det är för fel med att samla ihop pengar och publicitet för att man varit med i en såpa, om man trivs i rampljuset? Varför ska man inte utnyttja bonusar? Ingen tackar dig för att du tackar nej till gratis pengar. Synd om sajterna? Jo, tjena... Vilka är det som tjänar mest på onlinepoker? Ja, inte är det Sagström, Sonnert och grabbarna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
black_math Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Ännu ett bevis på att tjejer dras till pengar...Vem blir nästa, Ken Lennard...kanske.. http://www.aftonbladet.se/vss/spel/story/0,2789,761378,00.html Kanske en av anledningarna till det snabba uppbrottet, Linda gjorde en UC på nya kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaktosBob Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Jag såg en som hette l_rosing på 0.1/0.2 NL (8 pers) för någon månad sen. Jag frågade om det var henne och hon bekräftade det. Hon lirade ganska tight aggressive med över € 100 på bordet!!!! (Max inköp 20) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Jag frågade om det var henne och hon bekräftade det. Då måste det ju vara hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Jag frågade om det var henne och hon bekräftade det. Då måste det ju vara hon. Bevisen är överväldigande. Personen i fråga spelade ju dessutom tight och aggressivt och just denna spelstil är ju Linda R:s trademark. Case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Jag såg en som hette l_rosing på 0.1/0.2 NL (8 pers) för någon månad sen. Jag frågade om det var henne och hon bekräftade det. Hon lirade ganska tight aggressive med över € 100 på bordet!!!! (Max inköp 20) Sedan att hon nickar något helt annat är en annan femma. Kanske Du som har nicket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts