xlars Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Jag lyckas inte importera några händer från ongame. I pt help står det att det ska finnas en .db fil med mitt anv. namn i, det finns det inte men det finns en annan .db fil men pt kan inte importera några händer därifrån. Nån som vet vad jag gör för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Du har väl installerat: http://www.pokertracker.com/sqliteodbc_new.exe ?? Annars funkar det inte... "The file that PokerRoom uses is a SQLite database file. For Poker Tracker to be able to read the file, you must download and install the SQLite ODBC (Open Data Base Connectivity) drivers from the Poker Tracker web site " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Trodde jag hade den eftersom jag hade installerat SQL men icke. Nu funkar det, tack ska du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tana Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 jag har köpt pt,ominstallerade det och då blev det ett annat id så det går inte nu. Har för mig att nån här jobbade där, kan du hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 September , 2007 Rapport Share Postad 28 September , 2007 När jag kollar i min stat-fil från BestPoker så verkar den tom! PT säger oxå att det inte finns några HHs att importera. Jag lirar bara SNG. Jag har på "aktivera statistik" i klienten. Nån ide? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rivalen Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Ställer samma fråga här som i PO tråden, Någon som vet om PT eller PO fungerar med pro view på Cryptologic? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Idag helt plötsligt märkte jag att mitt PT inte registrerar mina HHs längre. Det står att den importerar filer i autoimporten men ingen sessionstatistik registreras. Kan inte minnas att jag gjort något som kan ha skapat detta fel. Någon som har någon idé om vad felet är och hur det löses? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 30 September , 2007 Rapport Share Postad 30 September , 2007 Det här kommer upp efter att jag importerat.. Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. Finns 41k händer i databasen men bara kunnat importera 8k, hjälp ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Kan inte heller importera händer från Ongame har ett antal databas filer på 250mb totalt men den sägar att den inte hittar några nya händer. Några förslag på vad som är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Har aldrig haft problem förut att importera händer från Everest. Men plötsligt idag så gick det inte.. blir bara såhär: Import Finished - 4 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. Någon som vet vad felet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Bugg i PT? Läst att flera personer från olika nätverk har samma problem just nu.. Ngn som tagit sig tid att mailat PT support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Bugg i PT? Läst att flera personer från olika nätverk har samma problem just nu.. Ngn som tagit sig tid att mailat PT support? Det funkar på prima. Men just idag slutade det fungera på Everest och undrar ifall någon som varit med om det tidigare vet vad man ska göra för att fixa till problemet som jag skrev ovan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Det funkar på prima. Men just idag slutade det fungera på Everest och undrar ifall någon som varit med om det tidigare vet vad man ska göra för att fixa till problemet som jag skrev ovan.. http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=22158&postdays=0&postorder=asc&start=30&sid=c7f6221a2c02cdadc9cddcee9c1b37f7 Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 jag skaffade nyss pokertracker och fattar inte hur jag ska få in mina händer jag spelat, jag spelar på ongome nätverkat och ska importera men jag förstår inte hur, jag hitta nån fil som den fick in massa händer på men sen kommer det här upp Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. som error message där står det "Unable to get the game number(2)" på alla händer. Snälla kan ngn hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 2 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 jag skaffade nyss pokertracker och fattar inte hur jag ska få in mina händer jag spelat, jag spelar på ongome nätverkat och ska importera men jag förstår inte hur, jag hitta nån fil som den fick in massa händer på men sen kommer det här upp Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. som error message där står det "Unable to get the game number(2)" på alla händer. Snälla kan ngn hjälpa mig? Använd länken ovan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Nybörjare på pokertracker...lirar på stars och undrar hur man får upp siffrorna direkt på bordet? går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hur får man in händer här lättast via PT? Asså om man vill lägga ut en hand för handanalys tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hur får man fram grafer över sina vinster/förluster i pt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluffstropp Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hur får man fram grafer över sina vinster/förluster i pt? Det får du genom att ladda hem Poker Grapher som du kan läsa mer i här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Varje gång jag ska importera nya händer så läser PT igenom hela min databas och ska gå igenom alla händer jag spelat på siten. Måste finnas ett smidigare sätt, där PT bara läser händerna jag spelat sen sist jag importerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 du måste ställa in pt att flytta bort dina gamla händer ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Tja, måste man lägga in vem som vann och och övriga placeringar i Poker tracker manuellt då man spelar sng på full tilt? Jobbigt i sådant fall. Antar att det är lika med MTT. Måste man lägga in placeringarna för alla spelare om det tex är 100 startande? När jag åker ut en sng/turre så lämnar jag bordet. Jag har ingen aning om vem som vann eller vilka som kom i pengarna (även om jag kan kolla upp det på sharkscope exempelvis). Ja, ja. Hoppas ni fattar vad jag menar. Mvh, Pope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 du måste ställa in pt att flytta bort dina gamla händer ... Ok, hade så på min förra databas men kan inte hitta vart man gör det längre..! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Tja, måste man lägga in vem som vann och och övriga placeringar i Poker tracker manuellt då man spelar sng på full tilt? Jobbigt i sådant fall. Antar att det är lika med MTT. Måste man lägga in placeringarna för alla spelare om det tex är 100 startande? När jag åker ut en sng/turre så lämnar jag bordet. Jag har ingen aning om vem som vann eller vilka som kom i pengarna (även om jag kan kolla upp det på sharkscope exempelvis). Ja, ja. Hoppas ni fattar vad jag menar. Mvh, Pope Glöm detta. Fixat detta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Hej skulle behöva lite hjälp. Har haft PT i ca 3 månader och itne varit något krångel. Men nu så får jag inte in mer händer i min databas. Det står att importen går jätte bra men händerna går inte in. Någon som vet vad det beror på ? :):):) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts