Kongoolle Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Dum fråga kanske men vart kan man se allt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Dum fråga kanske men vart kan man se allt detta? Prima nätverket... ex. Expekt, Parbet med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Jag gillade Tipexsynen med par i tior. "Call 50 000 SEK" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Jag gillade Tipexsynen med par i tior. "Call 50 000 SEK" Jag diggade catfishpie 88 mot zweigs A4 PÅ River slinker esset ner och 23.991 $ ner till zweig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Intressant, TheSea mot Zweig HU....Vem är den där tippex som alltid spelar? Han verkar ju torska rätt fint...förstår egentligen inte varför någon spelar mot Zweig som ju är så förbannat bra, måste ju finnas lättare motståndare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Intressant, TheSea mot Zweig HU....Vem är den där tippex som alltid spelar? Han verkar ju torska rätt fint...förstår egentligen inte varför någon spelar mot Zweig som ju är så förbannat bra, måste ju finnas lättare motståndare.. Man förlorar/vinner pengar mot Zweig för att beräta om det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Intressant, TheSea mot Zweig HU....Vem är den där tippex som alltid spelar? Han verkar ju torska rätt fint...förstår egentligen inte varför någon spelar mot Zweig som ju är så förbannat bra, måste ju finnas lättare motståndare.. Man förlorar/vinner pengar mot Zweig för att beräta om det Tipex Thuritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Någon som vet vem catfishpie är? Mobster? Hoppas det inte är Simon Trumper, han kanske inte kör så hårda texas cash games. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pigpower Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 och säkerligen en av de allra yttersta bästa i hela världen. Tog i liteeee mycket kanske .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Han är i mitt tycke utan tvekan Sveriges främsta NL cashgamespelare, och säkerligen en av de allra yttersta bästa i hela världen. Det håller jag inte riktigt med om, men han är MYCKET bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Han är i alla fall topp i Sverige HU NL cash Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Han är i mitt tycke utan tvekan Sveriges främsta NL cashgamespelare, och säkerligen en av de allra yttersta bästa i hela världen. Det håller jag inte riktigt med om, men han är MYCKET bra. Eftersom du väl ändå får anses som "experten", hur ser din topp 3 NL HU cashgame svenska spelare ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Zweig är ute och röjjer på NL 50/100 nu. Har varit ett par riktigt fina bluffar från allas håll just nu. Bästa jag sätt hitills är "samir" som vek up 6 hög efter att bluffat ut "vesap" zweig är up 6k just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Eftersom du väl ändå får anses som "experten", hur ser din topp 3 NL HU cashgame svenska spelare ut? Påståendet var inte HU, utan NL cashgame generellt. Givetvis kan jag som halvoffentlig person inte häva ur mig vilka jag anser vara top 3 - jag skulle kunna få mycket skit från de som jag inte tycker platsar. Men vi kan säga så här - Tippex tillhör topp 10, kanske även topp 5. Jag har för mig att Ector rankar honom högst, men jag vet också att Ector inte spelat med två av de tre jag själv har i åtanke för högre placeringar. Samt att det hela är oerhört subjektivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Eftersom du väl ändå får anses som "experten", hur ser din topp 3 NL HU cashgame svenska spelare ut? Påståendet var inte HU, utan NL cashgame generellt. Givetvis kan jag som halvoffentlig person inte häva ur mig vilka jag anser vara top 3 - jag skulle kunna få mycket skit från de som jag inte tycker platsar. Men vi kan säga så här - Tippex tillhör topp 10, kanske även topp 5. Jag har för mig att Ector rankar honom högst, men jag vet också att Ector inte spelat med två av de tre jag själv har i åtanke för högre placeringar. Samt att det hela är oerhört subjektivt... här kommer en fråga som du förmodligen inte svarar på men ja testar ja är nyfiken vem du är har man sett dig på tv och så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Nepp det har man inte. Men jag brukar ha ett finger med i det som händer i pokersverige (live) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Nepp det har man inte. Men jag brukar ha ett finger med i det som händer i pokersverige (live) ok tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 [Observer]TheSea> yes. i still havent got paid from my movie whit zweig > Zweig wins $150 [Observer]skeiGeeK> hehehehe [Observer]dudester2004> thesea, are u scot fishman? [Observer]TheSea> i was rocco > Zweig wins $399 [Observer]TheSea> he was jenna jameson [Observer]TheSea> =) edit...Zweig fick en straight flush mot en hit n run`S AA. rätt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Men vi kan säga så här - Tippex tillhör topp 10, kanske även topp 5. Inte dåligt av en kille som inte är gammal nog att spela wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 swedishsanta satte precis zweig all-in med 10 000$ A10 mot KK på sweig och prickade fyrtalet i ess, floppen var A10x rainbow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 [Observer]TheSea> yes. i still havent got paid from my movie whit zweig> Zweig wins $150 [Observer]skeiGeeK> hehehehe [Observer]dudester2004> thesea, are u scot fishman? [Observer]TheSea> i was rocco > Zweig wins $399 [Observer]TheSea> he was jenna jameson [Observer]TheSea> =) edit...Zweig fick en straight flush mot en hit n run`S AA. rätt nice Hahah fan va skön pott....flopp komer ka10 Swedishsanta höjer 500..Zweig reraisar 2000...santa går all in med 9 k till....han har a 10 o Zweig visar kk...Turn A River A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Vem av filurerna gömmer sig bakom swedish santas nicket? Eller är det hemligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 http://www.swedishsantas.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Vem av filurerna gömmer sig bakom swedish santas nicket? Eller är det hemligt? kolla deras sida swedishsanta.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts