BingoHjälte Postad Lördag kl 21:19 Rapport Postad Lördag kl 21:19 Har du aldrig funderat på att flytta till ett land med billigare droger, så du kan spara mer av rullen och gå upp i nivå? 2 Citera
PloSkeppet Postad Lördag kl 21:19 Rapport Postad Lördag kl 21:19 3 timmar sedan, säger kukbajs : Försöka går ju ... iPoker - kr0.50 NL (6 max) - Holdem - 6 players Rooomba (SB): kr118.69 (VPIP: 27.09, PFR: 23.13, 3Bet Preflop: 9.62, Hands: 3,420) rexhonest8438 (BB): kr53.61 Jockssons (UTG): kr116.64 (VPIP: 35.89, PFR: 12.11, 3Bet Preflop: 1.76, Hands: 894) Fuha (MP): kr126.23 (VPIP: 52.39, PFR: 8.71, 3Bet Preflop: 5.02, Hands: 1,971) Brassarn79 (CO): kr84.00 (VPIP: 19.86, PFR: 2.81, 3Bet Preflop: 1.22, Hands: 2,542) klobben55 (BTN): kr68.10 (VPIP: 46.73, PFR: 12.97, 3Bet Preflop: 1.23, Hands: 790) Rooomba posts SB kr0.25, rexhonest8438 posts BB kr0.50 Pre Flop: (pot: kr0.75) rexhonest8438 has fold, fold, fold, fold, Rooomba raises to kr1.50, rexhonest8438 calls kr1.00 Flop: (kr3.00, 2 players) Rooomba bets kr0.75, rexhonest8438 raises to kr3.50, Rooomba calls kr2.75 Turn: (kr10.00, 2 players) Rooomba checks, rexhonest8438 bets kr15.00, Rooomba calls kr15.00 River: (kr40.00, 2 players) Rooomba checks, rexhonest8438 bets kr33.61, Rooomba calls kr33.61 Rooomba shows (Two Pair, Sevens and Fours) (Pre 40%, Flop 77%, Turn 86%) rexhonest8438 mucks (One Pair, Sevens) (Pre 60%, Flop 23%, Turn 14%) Rooomba wins kr102.94 varför satsa bluffar på brick runouts? där du kan reppa så lite som möjligt? Citera
ShipThat$$ Postad Lördag kl 21:53 Rapport Postad Lördag kl 21:53 41 minuter sedan, säger PloSkeppet : Testa vatten fasta , när du blir hög på ketoner blir du lycklig. Det är även gratis tråkigaste tipset kukbajs nånsin fått 2 Citera
ShipThat$$ Postad Lördag kl 21:53 Rapport Postad Lördag kl 21:53 34 minuter sedan, säger BingoHjälte : Har du aldrig funderat på att flytta till ett land med billigare droger, så du kan spara mer av rullen och gå upp i nivå? bästa tipset kukbajs nånsin fått 1 Citera
massive Postad igår kl 05:11 Rapport Postad igår kl 05:11 8 timmar sedan, säger kukbajs : Seg dag idag. +121,57 krkrkrkrkr. Typ 1,8k i br. Kanske kan sätta mig på /1 i nästa vecka. Kör en tight stoploss, table-selecta, och kliv upp! Citera
massive Postad igår kl 05:14 Rapport Postad igår kl 05:14 7 timmar sedan, säger BingoHjälte : Har du aldrig funderat på att flytta till ett land med billigare droger, så du kan spara mer av rullen och gå upp i nivå? Ett land där det är: - Lagligt/socialt accepterat - Bra väder - Rakeback - Låga levnadsomkostnader Citera
massive Postad igår kl 05:14 Rapport Postad igår kl 05:14 7 timmar sedan, säger ShipThat$$ : bästa tipset kukbajs nånsin fått Hahahaha 1 Citera
kukbajs Postad igår kl 13:15 Författare Rapport Postad igår kl 13:15 15 timmar sedan, säger BingoHjälte : Har du aldrig funderat på att flytta till ett land med billigare droger, så du kan spara mer av rullen och gå upp i nivå? Det skulle fan inte förvåna mig om jag om fem år fortfarande håller på att skriva om att jag har typ tvåtusen i rullen haha. Men jo, 2024 var jag och en polare inne på att göra ett bus och sen byta land, men han bangade till slut. Lite svårt att byta land när jag har minus i pengar. Citera
massive Postad igår kl 15:10 Rapport Postad igår kl 15:10 1 timme sedan, säger kukbajs : Det skulle fan inte förvåna mig om jag om fem år fortfarande håller på att skriva om att jag har typ tvåtusen i rullen haha U have no obligation to be the the same person as you were 5 minutes ago - Allan Watts. 1 timme sedan, säger kukbajs : Lite svårt att byta land när jag har minus i pengar. Hmm. Kundtjänst på Cypern brukar betala resa och boende tills första lönen kommer in. Sett en del nu när jag är inne på AMS varje dag. Citera
kukbajs Postad igår kl 16:21 Författare Rapport Postad igår kl 16:21 Oj, helvete vad utklassad jag blev på /1. 1000 kr i br igen. 1 Citera
ShipThat$$ Postad igår kl 19:09 Rapport Postad igår kl 19:09 vilka spots blir du pwnd i? posta lite hh eller nåt, rätt stört att du smiskar /0,5 men torskar vs samma folk på /1 Citera
PloSkeppet Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : vilka spots blir du pwnd i? posta lite hh eller nåt, rätt stört att du smiskar /0,5 men torskar vs samma folk på /1 Pingvinen är väl den farligaste där? Citera
PloSkeppet Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 7 timmar sedan, säger kukbajs : Det skulle fan inte förvåna mig om jag om fem år fortfarande håller på att skriva om att jag har typ tvåtusen i rullen haha. Men jo, 2024 var jag och en polare inne på att göra ett bus och sen byta land, men han bangade till slut. Lite svårt att byta land när jag har minus i pengar. I Kambodja kan du hyra en lägenhet för 60 dollar i månaden. Det negativa är att det är mycket kidnappingar till call centers där. Positiva billigt knark och boende:) 1 1 Citera
massive Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 3 minuter sedan, säger PloSkeppet : Pingvinen är väl den farligaste där? Väldigt stationär och förutsägbar. Men antagligen över tid den mest stabila. Att han fortsätter nöta /1 istället för att gå upp är en gåta. Som en klocka. strax efter 22 kliver han in. strax innan spöktimmen stämplar han ut. 7 dar i veckan Spelar inga andra tider vad jag vet. Dom "farligaste" på nivån är /2 regsen som växlar in /1 när det är för dåligt action/värde. Framför allt dagtid. Annars är det tunnsått med riktigt hårt motstånd som du börjar hitta på /2, och framför allt /5 Citera
massive Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 9 minuter sedan, säger PloSkeppet : Det negativa är att det är mycket kidnappingar till call centers där !?!?! Citera
ShipThat$$ Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan 7 timmar sedan, säger PloSkeppet : Pingvinen är väl den farligaste där? tror jag vet vem du menar, ser ofta spela stor stack och sena kvällar som massive skriver, ingen som hänger ut långa metspöt utan kör mer en solid 17bb iso vs familjelimp och får action med sina AA varje gång haha. vad är nicket? hittar bara potbetpingu i min db men den pingvinen är det ju inte Citera
ShipThat$$ Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan 7 timmar sedan, säger PloSkeppet : Positiva billigt knark inget i världen kan vara värt det om man råkar hamna i finkan där, herregud. kukbajs blir instant bitchified och prison hooker, sorglig tanke 1 Citera
kukbajs Postad 13 timmar sedan Författare Rapport Postad 13 timmar sedan Asså det är fullständigt orealistiskt för mig att bo någon annanstans än i Sverige tyvärr. Jag klarar mig med nöd och näppe här. Att jag inte kan slå /1 förstår inte jag heller. Igår var det mest att jag synade massa degande, men jag visste inte va fan jag skulle göra. Hade aldrig fått komma till showdown i någon hand om jag inte synade lite och då förlorade jag mer. I exakt varje hand jag spelade ställde bara FI. 1 Citera
massive Postad 13 timmar sedan Rapport Postad 13 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : ingen som hänger ut långa metspöt utan kör mer en solid 17bb iso vs familjelimp och får action med sina AA varje gång haha. korrekt 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : vad är nicket? IcePenguin Citera
ShipThat$$ Postad 13 timmar sedan Rapport Postad 13 timmar sedan 52 minuter sedan, säger kukbajs : Asså det är fullständigt orealistiskt för mig att bo någon annanstans än i Sverige tyvärr. Jag klarar mig med nöd och näppe här. Att jag inte kan slå /1 förstår inte jag heller. Igår var det mest att jag synade massa degande, men jag visste inte va fan jag skulle göra. Hade aldrig fått komma till showdown i någon hand om jag inte synade lite och då förlorade jag mer. I exakt varje hand jag spelade ställde bara FI. Hh pls bby Citera
ShipThat$$ Postad 13 timmar sedan Rapport Postad 13 timmar sedan 26 minuter sedan, säger massive : IcePenguin Ska kolla sen hemma, tack Citera
Babushka1 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 11 timmar sedan, säger ShipThat$$ : inget i världen kan vara värt det om man råkar hamna i finkan där, herregud. kukbajs blir instant bitchified och prison hooker, sorglig tanke Jo, men tänk vilket tillfälle att kalibrera sexualiteten. 1 3 Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 33 minuter sedan, säger Babushka1 : Jo, men tänk vilket tillfälle att kalibrera sexualiteten. Sant 😍😍😍😍 #åkevi Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 42 minuter sedan, säger Babushka1 : Jo, men tänk vilket tillfälle att kalibrera sexualiteten. Bahahaha, det kan behövas lite då och då! På min gravsten ska det stå, "Färdigkalibrerad!" 2 Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan om du nån dag bor i ett kollektiv kan du ha en skylt på dörren med texten "beware - här kalibrerar kukbajs" 1 Citera
Recommended Posts