Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad

Happ, 250 kr under ev på 20 minuter. Vad annars. Det är fan inte kul att hela tiden förlora varje all-in. QQ vs fisk ATo all-in preflop, QTs med kombodrag vs toppar, ingen kicker osv. Kul. Jag har inte råd att förlora nu. Kan jag en gång i mitt liv få springa över ev?

Postad
37 minuter sedan, säger KlonkSteve :

Om du behåller mer deg i rullen, kan du spela högre, och öka din hourly. 

Ajo, det är klart. Det kommer nog bli svårt att få in något /1 denna månad. Om jag inte rushar som fan på /0,5.

Postad

Jag ska fan försöka få ihop en rulle på typ så 5k igen. Det går om man lever fattigt. Ska skita i cigg nu i alla fall. Jag tycker inte det är så svårt att vara utan cigg. I och för sig ska jag till Malmö i slutet av månaden och fira att Lilltjejen fyller 18. Jag har lovat att visa henne alla bra krogar i Malmoee. Det kommer väl kosta lite. Men jag har ju fått deg tills dess. Ska försöka att inte bränna alltför mycket.

Postad
1 timme sedan, säger kukbajs :

Hur menar du då? Jag har väl ändå samma winrate?

Mindre knark = större rulle = högre stejks = högre hourly är vad jag tror Herr Brusig är ute efter :)

Du slår /2 över en större sample och skulle kunna spela det med större rulle, och skulle defintivt ha mer än typ 8-9kr per 100 händer osm nu.

Det är nästan bättre att köpa lite åt gången som jag brukar göra. När jag har mycket blir det bara att jag pundar mer.

tillgång och efterfrågan :D 

Jag är tvärtom. I dom perioderna jag inte haft möjlighet av olika anledningar blir jag galen och jagar och suger i mig som  ensvamp, men vid obegränsat ish, så blir det lugn och ro, och då lugnar det ner sig med både frekvens och mängd :) 

EDIT: såg att flera sagt samma sak, sorry för tjat. 

Postad
3 timmar sedan, säger kukbajs :

Lilltjejen skulle sova två nätter hos sin snubbe, så idag och imorrn blir det ändå grind. Sen skulle hon sova hos mig på söndag igen, så får bli en paus då. 🙂 

vem är lilltjejen?

Postad
3 timmar sedan, säger massive :

Mindre knark = större rulle = högre stejks = högre hourly är vad jag tror Herr Brusig är ute efter :)

Du slår /2 över en större sample och skulle kunna spela det med större rulle, och skulle defintivt ha mer än typ 8-9kr per 100 händer osm nu.

tillgång och efterfrågan :D 

Jag är tvärtom. I dom perioderna jag inte haft möjlighet av olika anledningar blir jag galen och jagar och suger i mig som  ensvamp, men vid obegränsat ish, så blir det lugn och ro, och då lugnar det ner sig med både frekvens och mängd :) 

EDIT: såg att flera sagt samma sak, sorry för tjat. 

Jag har 52,48 kr i timmen på 832 timmar. Jävlar vad mycket jag har spelat. 😮 Men ja, jag ska försöka spela högre ...

När jag har mycket hemma blir det typ, "äh, jag har ändå så mycket, jag kan lyxa till det lite idag också, fast man tänkt att inte punda den dagen liksom. Jag var inte sådär förut, brukade ha bra självdisciplin.

Postad

Jag har 52,48 kr i timmen på 832 timmar. Jävlar vad mycket jag har spelat. 😮 Men ja, jag ska försöka spela högre ...

När jag har mycket hemma blir det typ, "äh, jag har ändå så mycket, jag kan lyxa till det lite idag också, fast man tänkt att inte punda den dagen liksom. Jag var inte sådär förut, brukade ha bra självdisciplin.

Vill du inte sluta punda? Och varför inte isåfall?