Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad
42 minuter sedan, säger kukbajs :

Är det bara jag som är bäng eller tar det typ hela tiden 0,3-1 sekunder innan någonting händer efter man har klickat på en knapp i klienten? Tycker inte att det brukar vara såhär laggigt. Jag har bra uppkoppling och data med relativt bra specs ...

Inge lagg för mig nu på kvällen. men slight delay från och till senaste dagarna

Postad (redigerade)

Snorungen stack igen på eftermiddagen, så började spela rätt sent. Har bara blivit 4h. Och bara kört /0,5 då jag brände rätt så mycket deg förra veckan. Typ 1,4k eller något i rullen. Behövs kanske en dag till på /0,5 innan jag sätter mig på /1 igen.

Dagens giraff:

verev.thumb.png.464cf12413df5a972270e2016199790d.png

Satan vad jag sprang över ev! Självklart kommer det att hända på /0,5, men inte på /1. :P

Har förresten fått praktik nu! Något företag som har en glassbil och en "matbil" vill ha en hemsida/app med vad de säljer och var bilarna befinner sig och lite sånt. Känns dock som att det inte blev så bra ställe som den intervjun som jag fuckade upp var till. De ville ju liksom anställa en utvecklare och deras produkt lär fortsätta utvecklas hela tiden. Känns lite som när man är klar med detta, så kommer man inte att behövas mer liksom. :S Drygt att jag, återigen, måste jobba med någon värdelös kursare. Får i alla fall jobba hemifrån, så det blir najs. Kommer kunna spela mycket. Börjar den 24 augusti, så har lite "lov" nu en vecka. Kommer satsa på 5h/dag typ tills mina 30h gått ut, då blir det Unibet.

Redigerad av kukbajs