Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad

Stop loss dude! Tror det är din grej. Oavsett om du spelar sämre eller inte när det går dåligt, så tror jag du mår bättre av att bara kliva efter visst antal BIs i hålet. 

Det plus det du själv var inne på lite tidigare i dbn, dvs att vara medveten om hur gamesen är när du väl spelar. Att eftermiddagar kanske inte är optimalt osv. 

Sen fattar jag att det inte alltid är tilt på riktigt när du vajnar så här, men ändå, tror stop loss hade gjort dig gott. 

Oavsett, gl gl, och vi vet att det vänder snart! 🫶🤜🤛

Postad

Då var det bara -10BIs dårå. Asså jag tror inte att jag kommer vinna ett enda inköp den här veckan. Är helt cursed.

Första gången för dagen som jag försöker 4b bluffa. Snapjammad. Och sen förlorar vi 88 mot A7 i donkament ...

Postad

Och hur fan slår man limpsyn-strategin? Det går ju liksom inte. Man isorejsar, man cb, man cb och sen bluffar man och man blir nersynad av typ bottenpar. Och om man ger upp och checkar ner river, då torskar man mot J-högt istället.

Postad
1 timme sedan, säger KlonkSteve :

Stop loss dude! Tror det är din grej. Oavsett om du spelar sämre eller inte när det går dåligt, så tror jag du mår bättre av att bara kliva efter visst antal BIs i hålet. 

Det plus det du själv var inne på lite tidigare i dbn, dvs att vara medveten om hur gamesen är när du väl spelar. Att eftermiddagar kanske inte är optimalt osv. 

Sen fattar jag att det inte alltid är tilt på riktigt när du vajnar så här, men ändå, tror stop loss hade gjort dig gott. 

Oavsett, gl gl, och vi vet att det vänder snart! 🫶🤜🤛

Ja, ska köra 3BIs stoploss imorgon. Får se om man ens kommer få spela något då haha! Tack för stöttande ord, det vänder! ❤️ 

• Like 1
Postad

Fy fan vad jag förlorade igår. :S -1400 kr på cg. Det är utan tvekan rekord. Men det har liksom legat i luften hela veckan. Nästan varje dag har jag börjat med ett 5+ BIs hål, ofta 8-10. Sen har jag lyckats vinna tillbaka det, men det gick inte igår.

Det är lite oroande för jag fattar typ inte vad jag gör för fel. Något fel gör jag, för jag har normalt sett väldigt sällan förlustsessioner. 2070 kr i BR. :( :( :( Hade höga 5k bara för några dagar sen. Så jävla dålig tajming också. Tänkte ju typ grilla och dricka boxvin nästa helg, men nu blir det väl isvatten och nudlar lol. Jag borde ha varit lite försiktigare när jag hade så mycket pengar. Eller mycket och mycket … mycket för mig i alla fall. Har fan inte ägt över 10k sen 2022.

Men aja, jag har fortfarande 6 dagar på mig tills polers kommer. Tur att jag redan köpt tågbiljetterna i alla fall.

Idag ska jag fan börja med /0,5. Kanske kan få tillbaka lite självförtroende. Vet inte om jag typ har varit övertaggad för att jag inte har gjort så mycket annat om dagarna eller vad ... I och för sig är min redline negativ och störtdykte igår, så jag har nog inte varit överaggro heller, kanske inte har varit tillräckligt aggro, men det går liksom inte att få folk att folda, man måste träffa händer. A-högt och bottenpar synar alltid cb och klamrar sig fast alla gator.

Postad (redigerade)

En annan grej jag gjorde igår som var dumt, var typ att jag spelade donkaments (bara de där billiga, Skalpen och Super Astrid) och eftersom jag deep runade båda, så fortsatte jag liksom spela cash för att ha något att göra, fast jag var helt trasig i huvvet. Om jag ville spela klart dem och inte bli uttråkad, hade jag fan kunnat öppna /0,25- eller /0,5-bord istället för att sitta 300bb+ på /1-bord när man inte spelar bra liksom.

Liksom, om man råkar tabba sig då, kan det ju bli sweindyrt. Så det ska jag ej göra om.

Redigerad av kukbajs
  • Like 1