kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Tror du verkligen Pistol Jimmy kan betfolda på floppen? Du har inte AA och flush är väl ganska långsökt. Har du koll på oddsen? Vet inte hur jag eller PistolJimmy ska spela denna. Kan försöka lista ut det imorgon, är för trött för att kunna tänka, tankarna bryts av som uttorkade kvistar. Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Vilja bryta lagen och PF omfamnar. Skönt forum. Citera
Lobo Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger kukbajs : Vet inte hur jag eller PistolJimmy ska spela denna. Kan försöka lista ut det imorgon, är för trött för att kunna tänka, tankarna bryts av som uttorkade kvistar. Jag tycker att du spelar den bra på floppen, men det är för sent för pistol Jimmy att dra sig ur, han har enkelt rätt odds att syna. Du valde att bara 4betssyna pre. Jag vet inte om det kan vara aktuellt att folda mot hans 4bet, eller om det är mer rätt att 5betspusha. Effektivt var det bara 117BB i stackarna, och du blockar ju ess och kungar. Du får kanske in det dåligt mot hans 4betsrange från UTG? Redigerad 2 timmar sedan av Lobo Citera
brusig1 Postad 20 minuter sedan Rapport Postad 20 minuter sedan Han behöver ha 27% equity eller ngt i KK handen lol. Varför shovear du ens om du inte tycker han ska gå broke lol Citera
Recommended Posts