Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad

Opteron vilka är dina bästa tips för stela höfter, om du har några. Minns att du körde en del yoga och tänkte om du fortsatte på det spåret och lärde dig något. Är rädd jag är svårt stel i princip i hela kroppen, ibland nuförtiden önskar jag att jag hade varit lika stel i skallen istället och lite mindre stel i kroppen. Anpassar mitt eventuella leverne så gott det går efter insikten och lider inte av smärtor, men gissar det inte kommer hålla superlänge till. Framförallt skulle jag vilja leva ett mer aktivt liv utan att behöva oroa mig för smärtor hela tiden.

För referens så är jag 37 år gammal och cyklar 70km på 1:45 på sån wattcykel utan träning och enbart med en aktiv fritid kanske, så det är kanske inte riktigt så illa som det låter. Provade mäta en gång bara för att se vad kroppen säger.

Förlåt TS 🙂 

• Like 1
Postad
2 timmar sedan, säger bomanlol :

Opteron vilka är dina bästa tips för stela höfter, om du har några. Minns att du körde en del yoga och tänkte om du fortsatte på det spåret och lärde dig något. Är rädd jag är svårt stel i princip i hela kroppen, ibland nuförtiden önskar jag att jag hade varit lika stel i skallen istället och lite mindre stel i kroppen. Anpassar mitt eventuella leverne så gott det går efter insikten och lider inte av smärtor, men gissar det inte kommer hålla superlänge till. Framförallt skulle jag vilja leva ett mer aktivt liv utan att behöva oroa mig för smärtor hela tiden.

För referens så är jag 37 år gammal och cyklar 70km på 1:45 på sån wattcykel utan träning och enbart med en aktiv fritid kanske, så det är kanske inte riktigt så illa som det låter. Provade mäta en gång bara för att se vad kroppen säger.

Förlåt TS 🙂 

Du måste självklart stretcha ut psoas-muskeln. Sitt på golvet med ett ben rakt fram och andra benet i en trekant, vinkla torson mot det raka benet och börja med kroppen rätt långt bak och håll om foten med förslagsvis ett skärp och håll spänning. Sen andas du in och försöker resa sträcka på ryggen hela vägen nere från ländryggen. När du andas ut behåller du positionen du nått när du andats in med styrkan i ländryggen. Upprepa 10min/ben. Första målet är att sitta helt 90 grader med själva axeln nere i höfterna och ländryggen rak och stark. I framtiden kan du sen böja dig framåt och ta tag i foten med händerna. Finns flera andra bra övningar med men denna är en bra början att göra varje dag :)

Jag är 40 och har full rörlighet i hela kroppen och är jätteglad jag hitta yogan :)

• Thanks 1
Postad
9 timmar sedan, säger Lobo :

Senast igår såg jag Klonken sitta 1000 bb djupt, och nu visar du 1200 bb. Det är i och för sig en gåta hur han kan göra det, och det här ska egentligen inte vara urtypen har jag hört om hur man slår small stakes – men han är kanske ett undantag. Han spelar typ 17/13/5.

Han bumhuntar väl mest eller stötte på någon som hade tiltdamp. Men igår vevade han fan lite mot mig, eller han 3b TT, kändes lite chockande. Det lär ha kommit kiss i byxan hans. Bara att lägga sig så fort han visar lite aggression såklart. Skapligt kass, men han vinner säkert med den spelstilen.

6 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Kan glädja dig att han gav bort 4-6 inköp på nån halvtimme. Han var helt tilt här för nån dag sen 😁

Mjo, har honom inte ens som vinnande på en jääävla massa händer. Riktig soppa med tiltproblem som klickar heeela tiden. Fast han har typ normala stats. Bill var tillbaka till sitt vanliga jag ett tag igår faktiskt! Det openjammades 200bb, hade tyvärr aldrig en hand.

Postad
4 timmar sedan, säger bomanlol :

Det är ändå 40 km/h. Det borde väl vara över genomsnittet i alla fall?

Postad
2 timmar sedan, säger killerwolf2 :

haha vad händer , högst oklart hur långt trollinglevlandet har gått 

Jag fattar typ exakt noll haha. Stör mig dock inte alls på att folk skriver OT.