Fiskpinnen Postad igår kl 10:23 Rapport Postad igår kl 10:23 15 timmar sedan, säger kukbajs : Haha, har sett den giraffen, imponerande! Synd att min data dog för inte så länge sen, hade nog rätt episk giraff där. På denna data har jag 127k händer och winrate på 23,6 BB/100. Utöver att min förvåning över din situation fortfarande är kvar (full respekt för att du fattar det beslut du tror är bäst för dig, och om du inte tror du kan hantera högre nivåer så gör inte det, regsen där tackar dig med säkerhet också) är det borderline brottsligt att du inte postat graf. Hatar du oss? Hur kan du hålla den ifrån oss?! 1 1 Citera
kukbajs Postad 22 timmar sedan Författare Rapport Postad 22 timmar sedan 4 timmar sedan, säger Fiskpinnen : Utöver att min förvåning över din situation fortfarande är kvar (full respekt för att du fattar det beslut du tror är bäst för dig, och om du inte tror du kan hantera högre nivåer så gör inte det, regsen där tackar dig med säkerhet också) är det borderline brottsligt att du inte postat graf. Hatar du oss? Hur kan du hålla den ifrån oss?! Sitter på Linux nu, men langar såklart giraffen när jag har kommit hem, gissar på ca kl. 17-18. Det är klart att jag inte hatar er, även om jag skrev aningen nedsättande om pokerspelare nyss ... Jag älskar er alla på PF, såklart! 🥰 Giraffen är på g!!! Den går bara inte så snabbt. Citera
kukbajs Postad 22 timmar sedan Författare Rapport Postad 22 timmar sedan Förstår såklart frustrationen, kamrat @Fiskpinnen, vet inte vad jag tänkte med ... Kan du förlåta mig? Jag älskar ju själv giraffer! Asså jag tror inte hårddisken till min gamla data är paj, så om jag får tråkigt någon regnig dag kan jag försöka gräva fram den gamla giraffen. Jag är dock fett värdelös på hårdvarudelen när det kommer till datas. Går säkert att sälja de flesta delarna i den datan ... har bara inte pallat. Citera
kukbajs Postad 21 timmar sedan Författare Rapport Postad 21 timmar sedan 6 timmar sedan, säger Lobo : Jag har nog stött på dig. Jag kommer inte ihåg dina stats, men jag har för mig att man inte vill sitta ur position mot dig. Jag skriver dagligen i en annan tråd på forumet, det är möjligt att du är med där någonstans, men jag har valt att inte outa någon, men det är mest för mina motståndares skull. Det är nästintill omöjligt att inte ha stött på mig om man reggar den nivån, så det har du nog. (= Du får outa mig om du vill! Kul med lite drama! Gör ibland lite cpiga saker. 1 Citera
HampusGabriel Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Asså jag tror inte hårddisken till min gamla data är paj, så om jag får tråkigt någon regnig dag kan jag försöka gräva fram den gamla giraffen. Fyi du kan ladda ner händerna på svs så kan du importera in dom på din nya dator. 1 1 Citera
kukbajs Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan (redigerade) Då var man tillbaka på detta skitoperativsystem. Känner direkt hur kuken skrumpnar och kryper in i sitt skal som en snigel ... eller tjackis. Aja, här kommer giraffen! Giraffen har rättså lång hals ändå. 🙂Kuken kikar ut litegrand. Ska inte få hybris när jag fått lite uppmärksamhet lol. Det är väldigt sällan folk lägger märke till mig eller ens bryr sig om mig. Jag är verkligen inte bra på pokerus. Kan posta mina stats, det är kul med nuffror. Fullt medveten om att jag inte spelar "rätt". Inte för att jag vet vad rätt är, exakt. Har inte studerat poker sen typ 2019(?) och var nog inte särskilt seriös/strukturerad då anyway. Men jag har spelat pokerus vääääldigt länge och mycket. Har nog mest lärt mig själv typ. Redigerad 20 timmar sedan av kukbajs 4 Citera
kukbajs Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 16 minuter sedan, säger HampusGabriel : Fyi du kan ladda ner händerna på svs så kan du importera in dom på din nya dator. Ah okioki. Kanske pallar göra det i helgen dårå. Nu blire käk och kanske man hinner med att lira någon timme. Trött som fan, var uppe i ottan. Citera
Rhetoric Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan 4 timmar sedan, säger kukbajs : Ah okioki. Kanske pallar göra det i helgen dårå. Nu blire käk och kanske man hinner med att lira någon timme. Trött som fan, var uppe i ottan. Går bara att ladda ner händer 30 dagar tillbaka i tiden, men det kanske var dessa händer du var ute efter. Kul att höra att det går bättre/bra för dig (i livet)! Är på team kukbajs hela vägen. 1 Citera
kukbajs Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan (redigerade) 9 timmar sedan, säger Rhetoric : Går bara att ladda ner händer 30 dagar tillbaka i tiden, men det kanske var dessa händer du var ute efter. Kul att höra att det går bättre/bra för dig (i livet)! Är på team kukbajs hela vägen. Jaha, då går det ju ej att få tillbaka giraffen så, men jag borde ta tag i att ta hand om den gamla datan, för åtminstone att sälja vissa delar, hinner fan bara inte … Tack kamrat @Rhetoric, du är en fin person! ❤️ Jag är på team Rhetoric också. Redigerad 6 timmar sedan av kukbajs Citera
HampusGabriel Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 10 timmar sedan, säger Rhetoric : Går bara att ladda ner händer 30 dagar tillbaka i tiden, men det kanske var dessa händer du var ute efter. Gå via History > Cash > Custom period > välj datum (max 30 dagar) åt gången. Men du kan välja vilka datum du vill. Sen hamnar dom i History export och då kan du importera dom in till PT4 Citera
Folke Rosvall Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Den 2026-02-02 kl 18:27, säger Folke Rosvall : Pokerspelare tycker om att sticka ut. Den 2026-02-02 kl 19:32, säger kukbajs : I'm a unicorn! Nämen, tycker de flesta pokerpelare är tråkiga som in i helvete. Har i regel 0 personlighet och aldrig läst en bok annat än typ någon pokerbok anno 2008, obildade som fan. Du har rätt i att många pokerspekare inte försöker sticka ut. Men du försöker verkligen. Det märks tydligt att du njuter av att skriva dina favoritord. Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 24 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Du har rätt i att många pokerspekare inte försöker sticka ut. Men du försöker verkligen. Det märks tydligt att du njuter av att skriva dina favoritord. Pokerspelare gillar att sticka ut, det är väl en del av deras image. De flesta brukar dock komma ner på jorden igen. Citera
Recommended Posts