Markus8000 Postad 23 timmar sedan Rapport Postad 23 timmar sedan 2 timmar sedan, säger kukbajs : Story-time!!!!???? (Har rätt många erfarenheter själv lol.) Jag kör själv Markus med siffror. Och så heter jag Markus. Citera
kukbajs Postad 22 timmar sedan Författare Rapport Postad 22 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Lobo : Jag har precis startat upp med att spela poker igen på /0,5, men jag förmodar att du inte skriver ditt nick. Det har redan skrivits i tråden flera ggr, tror typ på de första sidorna. Jag kan skriva det igen, tycker det är sköj när folk vill battlas lite. Heter (tyvärr) rexhonest8438. Kan tyvärr inte byta. Mitt förra på gamla SVS var ljusår bättre. Vill du säga vad du nickar? Så får du lite extra 3-bets! (Jag är ganska nitig egentligen, alla verkar tro jag är cp-aggro, ok jag har positiv redline, men är lååångt ifrån aggro.) GL med spelandet, kamrat! 🙂 Själv hann jag bara med 90 min idag. Upp 05.45 hfhf. Natti fnatti och puss på stjärten, kamrater! ❤️ 1 Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan 9 timmar sedan, säger Markus8000 : Jag kör själv Markus med siffror. Och så heter jag Markus. Originellt! Nämen, du vill ej dela med dig om anledningen till varför du får kväljningar? Koooom igen. Snuskstory, snuskstory, snuskstory!!!! Citera
Lobo Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 10 timmar sedan, säger kukbajs : Det har redan skrivits i tråden flera ggr, tror typ på de första sidorna. Jag kan skriva det igen, tycker det är sköj när folk vill battlas lite. Heter (tyvärr) rexhonest8438. Kan tyvärr inte byta. Mitt förra på gamla SVS var ljusår bättre. Vill du säga vad du nickar? Så får du lite extra 3-bets! (Jag är ganska nitig egentligen, alla verkar tro jag är cp-aggro, ok jag har positiv redline, men är lååångt ifrån aggro.) GL med spelandet, kamrat! 🙂 Själv hann jag bara med 90 min idag. Upp 05.45 hfhf. Natti fnatti och puss på stjärten, kamrater! ❤️ Jag har nog stött på dig. Jag kommer inte ihåg dina stats, men jag har för mig att man inte vill sitta ur position mot dig. Jag skriver dagligen i en annan tråd på forumet, det är möjligt att du är med där någonstans, men jag har valt att inte outa någon, men det är mest för mina motståndares skull. Citera
Fiskpinnen Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 15 timmar sedan, säger kukbajs : Haha, har sett den giraffen, imponerande! Synd att min data dog för inte så länge sen, hade nog rätt episk giraff där. På denna data har jag 127k händer och winrate på 23,6 BB/100. Utöver att min förvåning över din situation fortfarande är kvar (full respekt för att du fattar det beslut du tror är bäst för dig, och om du inte tror du kan hantera högre nivåer så gör inte det, regsen där tackar dig med säkerhet också) är det borderline brottsligt att du inte postat graf. Hatar du oss? Hur kan du hålla den ifrån oss?! 1 1 Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 4 timmar sedan, säger Fiskpinnen : Utöver att min förvåning över din situation fortfarande är kvar (full respekt för att du fattar det beslut du tror är bäst för dig, och om du inte tror du kan hantera högre nivåer så gör inte det, regsen där tackar dig med säkerhet också) är det borderline brottsligt att du inte postat graf. Hatar du oss? Hur kan du hålla den ifrån oss?! Sitter på Linux nu, men langar såklart giraffen när jag har kommit hem, gissar på ca kl. 17-18. Det är klart att jag inte hatar er, även om jag skrev aningen nedsättande om pokerspelare nyss ... Jag älskar er alla på PF, såklart! 🥰 Giraffen är på g!!! Den går bara inte så snabbt. Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Förstår såklart frustrationen, kamrat @Fiskpinnen, vet inte vad jag tänkte med ... Kan du förlåta mig? Jag älskar ju själv giraffer! Asså jag tror inte hårddisken till min gamla data är paj, så om jag får tråkigt någon regnig dag kan jag försöka gräva fram den gamla giraffen. Jag är dock fett värdelös på hårdvarudelen när det kommer till datas. Går säkert att sälja de flesta delarna i den datan ... har bara inte pallat. Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 6 timmar sedan, säger Lobo : Jag har nog stött på dig. Jag kommer inte ihåg dina stats, men jag har för mig att man inte vill sitta ur position mot dig. Jag skriver dagligen i en annan tråd på forumet, det är möjligt att du är med där någonstans, men jag har valt att inte outa någon, men det är mest för mina motståndares skull. Det är nästintill omöjligt att inte ha stött på mig om man reggar den nivån, så det har du nog. (= Du får outa mig om du vill! Kul med lite drama! Gör ibland lite cpiga saker. 1 Citera
HampusGabriel Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Asså jag tror inte hårddisken till min gamla data är paj, så om jag får tråkigt någon regnig dag kan jag försöka gräva fram den gamla giraffen. Fyi du kan ladda ner händerna på svs så kan du importera in dom på din nya dator. 1 1 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan (redigerade) Då var man tillbaka på detta skitoperativsystem. Känner direkt hur kuken skrumpnar och kryper in i sitt skal som en snigel ... eller tjackis. Aja, här kommer giraffen! Giraffen har rättså lång hals ändå. 🙂Kuken kikar ut litegrand. Ska inte få hybris när jag fått lite uppmärksamhet lol. Det är väldigt sällan folk lägger märke till mig eller ens bryr sig om mig. Jag är verkligen inte bra på pokerus. Kan posta mina stats, det är kul med nuffror. Fullt medveten om att jag inte spelar "rätt". Inte för att jag vet vad rätt är, exakt. Har inte studerat poker sen typ 2019(?) och var nog inte särskilt seriös/strukturerad då anyway. Men jag har spelat pokerus vääääldigt länge och mycket. Har nog mest lärt mig själv typ. Redigerad 3 timmar sedan av kukbajs 2 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 16 minuter sedan, säger HampusGabriel : Fyi du kan ladda ner händerna på svs så kan du importera in dom på din nya dator. Ah okioki. Kanske pallar göra det i helgen dårå. Nu blire käk och kanske man hinner med att lira någon timme. Trött som fan, var uppe i ottan. Citera
Recommended Posts