Lobo Postad 21 timmar sedan Rapport Postad 21 timmar sedan Kvinnor: Jennifer Lawrence Evin Ahmad Jennifer Aniston Kate Winslet Debra Messing Bubblare: Emily Blunt Män: Steve Buscemi Michael J. Fox John Candy Nicolas Cage Liam Neeson Bubblare Leonardo Di Caprio Vi har väl gjort något liknande i din gamla dagbok. 1 Citera
Markus8000 Postad 20 timmar sedan Författare Rapport Postad 20 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Kvinnor: Jennifer Lawrence Evin Ahmad Jennifer Aniston Kate Winslet Debra Messing Bubblare: Emily Blunt Män: Steve Buscemi Michael J. Fox John Candy Nicolas Cage Liam Neeson Bubblare Leonardo Di Caprio Vi har väl gjort något liknande i din gamla dagbok. Gillar också Kate Winslet för Titanic och the life of David Gale. Den senare är så sjukt tung. Ledsen om jag då råkade upprepa mig. Åren 2019-2022 var inte mina bästa så kanske råkade skriva nåt jag inte kommer ihåg. Citera
Lobo Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Gillar också Kate Winslet för Titanic och the life of David Gale. Den senare är så sjukt tung. Ledsen om jag då råkade upprepa mig. Åren 2019-2022 var inte mina bästa så kanske råkade skriva nåt jag inte kommer ihåg. Inga som helst problem. 1 Citera
Lobo Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Du som gilla listor Markus. Vi kör en med favoritkaraktärer. J.R. Ewing - Kan det bli bättre? Zeb Macahan - Trappern med citatet 'My name is Macahan, Zeb Macahan' Morgan Jones - TWD and Fear TWD. Han dyker upp lika snabbt som han försvinner, och man saknar alltid honom när han borta Reine Gustavsson - Så besviken man blev när han lämnade serien Tre Kronor. Måste dock erkänna att Larry Karlsson-Persson från den kriminella familjen överraskande nog var en fullgod ersättare. Red Forman - Som oftast, stjäl han showen i That ’70s Show. Citera
Recommended Posts