Lobo Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan Kvinnor: Jennifer Lawrence Evin Ahmad Jennifer Aniston Kate Winslet Debra Messing Bubblare: Emily Blunt Män: Steve Buscemi Michael J. Fox John Candy Nicolas Cage Liam Neeson Bubblare Leonardo Di Caprio Vi har väl gjort något liknande i din gamla dagbok. Citera
Markus8000 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : Kvinnor: Jennifer Lawrence Evin Ahmad Jennifer Aniston Kate Winslet Debra Messing Bubblare: Emily Blunt Män: Steve Buscemi Michael J. Fox John Candy Nicolas Cage Liam Neeson Bubblare Leonardo Di Caprio Vi har väl gjort något liknande i din gamla dagbok. Gillar också Kate Winslet för Titanic och the life of David Gale. Den senare är så sjukt tung. Ledsen om jag då råkade upprepa mig. Åren 2019-2022 var inte mina bästa så kanske råkade skriva nåt jag inte kommer ihåg. Citera
Lobo Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Gillar också Kate Winslet för Titanic och the life of David Gale. Den senare är så sjukt tung. Ledsen om jag då råkade upprepa mig. Åren 2019-2022 var inte mina bästa så kanske råkade skriva nåt jag inte kommer ihåg. Inga som helst problem. 1 Citera
Recommended Posts