Joakim G Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 men också pga att jag hyser ett, förmodligen obefogat, hat mot jocke geigert som programledare(namnet rättstavat?)... Det bara är något med hans programledarstil som får det att krypa i skinnet på mig, inte mkt att göra nåt åt... /TF Det var ju tråkigt att höra. Detta är ett väldigt vanligt fenomen faktiskt. Jag har inte råkat personligen ut för det så mycket tidigare men det är något man får leva med helt enkelt. Jag kan tyvärr meddela dig att jag kommer att fortsätta så länge jag blir tillfrågad och kommer aldrig att ändra min stil eftersom jag alltid har varit mig själv och alltid jobbat för att leverera till tittarna. Om det är några som inte fixar det så är det inte mitt problem. Jag kan tyvärr inte bedömma DIG som person eftrsom du gömmer dig bakom ett alias men eftersom du stavade namnet rätt så måste du vara en hellylle kille Om ditt hat är obefogat eller inte.....? Tja om det finns befogat hat så är det riktigt tråkigt måste jag säga. Vi ses väl ändå i höst? Du kan väl hålla för TV:n vid valda tillfällen och sänka volymen emellanåt Joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Till Joakim G: Det var ju tråkigt att höra. Detta är ett väldigt vanligt fenomen faktiskt. Jag har inte råkat personligen ut för det så mycket tidigare men det är något man får leva med helt enkelt. Precis på samma sätt som att jag får leva med att det finns folk som inte tål mig. Är övertygad om att det finns en och annan på forumet som inte gör det, säkert någon i kamratkretsen som irriterar sig på mig och jag VET att det finns de som inte gillar mig i min yrkesroll (handläggare o offentlig förvaltning ) Jag kan tyvärr meddela dig att jag kommer att fortsätta så länge jag blir tillfrågad och kommer aldrig att ändra min stil eftersom jag alltid har varit mig själv och alltid jobbat för att leverera till tittarna. Om det är några som inte fixar det så är det inte mitt problem. Har du alldeles rätt i och jag respelterar det! Att jag inte tål din programledarstil är inte märkvärdigare än att jag inte gillar hallon, så enkelt är det! Men, du arbetar med att promota poker & golf, DET gillar jag Jag kan tyvärr inte bedömma DIG som person eftrsom du gömmer dig bakom ett alias men eftersom du stavade namnet rätt så måste du vara en hellylle kille Jag är en helyllekille! Det är till o med min nuna på avataren (även om ett läckert skägg döljer nedre halvan) Om ditt hat är obefogat eller inte.....? Tja om det finns befogat hat så är det riktigt tråkigt måste jag säga. Hat är ett starkt ord, sry för det. Jag omformulerar mig. Det finns programledare som jag har större behållning av att se leda tv-program, inget personligt således! Vi ses väl ändå i höst? Så länge du inte börjar snacka om att packa tandborstar, så självklart!!! Du kan väl hålla för TV:n vid valda tillfällen och sänka volymen emellanåt Wink Är så illa tvungen, sambon orkar inte med alla pokerprogram osv Hejhej! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Pekka3: Är det bestämt i vilken ordning avsnitten skall visas?Nja, vi håller på att bestämma det men tyvärr kan jag inte gå ut med det ännu. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Pekka3: Är det bestämt i vilken ordning avsnitten skall visas?Nja, vi håller på att bestämma det men tyvärr kan jag inte gå ut med det ännu. Sorry. Finalen sist, eller... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2005 Till Joakim G: Det var ju tråkigt att höra. Detta är ett väldigt vanligt fenomen faktiskt. Jag har inte råkat personligen ut för det så mycket tidigare men det är något man får leva med helt enkelt. Precis på samma sätt som att jag får leva med att det finns folk som inte tål mig. Är övertygad om att det finns en och annan på forumet som inte gör det, säkert någon i kamratkretsen som irriterar sig på mig och jag VET att det finns de som inte gillar mig i min yrkesroll (handläggare o offentlig förvaltning ) Jag kan tyvärr meddela dig att jag kommer att fortsätta så länge jag blir tillfrågad och kommer aldrig att ändra min stil eftersom jag alltid har varit mig själv och alltid jobbat för att leverera till tittarna. Om det är några som inte fixar det så är det inte mitt problem. Har du alldeles rätt i och jag respelterar det! Att jag inte tål din programledarstil är inte märkvärdigare än att jag inte gillar hallon, så enkelt är det! Men, du arbetar med att promota poker & golf, DET gillar jag Jag kan tyvärr inte bedömma DIG som person eftrsom du gömmer dig bakom ett alias men eftersom du stavade namnet rätt så måste du vara en hellylle kille Jag är en helyllekille! Det är till o med min nuna på avataren (även om ett läckert skägg döljer nedre halvan) Om ditt hat är obefogat eller inte.....? Tja om det finns befogat hat så är det riktigt tråkigt måste jag säga. Hat är ett starkt ord, sry för det. Jag omformulerar mig. Det finns programledare som jag har större behållning av att se leda tv-program, inget personligt således! Vi ses väl ändå i höst? Så länge du inte börjar snacka om att packa tandborstar, så självklart!!! Du kan väl hålla för TV:n vid valda tillfällen och sänka volymen emellanåt Wink Är så illa tvungen, sambon orkar inte med alla pokerprogram osv Hejhej! /TF Då ses vi snart !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Vad är det här nu då? 2 platser till programmet istället för 3. Jag tror dessutom det aldrig har meddelats något om värdet på platserna. Finns det några uppgifter om prisstruktur någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Premiär för säsong 2. Söndag kl 23.00 på TV4+ Torsdag kl 23.30 på TV4 Vi ses !! Joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Premiär för säsong 2. Söndag kl 23.00 på TV4+ Torsdag kl 23.30 på TV4 Vi ses !! Joakim Bokat, bara man orkar hålla sig vaken. ZTV kör igång på torsdag kväll med konkurrerande tid såg jag. Tur man har TV4+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Premiär för säsong 2. Söndag kl 23.00 på TV4+ Torsdag kl 23.30 på TV4 Vi ses !! Joakim Bokat, bara man orkar hålla sig vaken. Hallå.... Du får ta en siesta/powernap vid lunch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Trevligt med lite poker på TV igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 2 September , 2005 Rapport Share Postad 2 September , 2005 Riktigt skoj! Femmans pokerprogram var överlägsna förra säsongen men jag tror pokermiljonen kommer höja sig flera nivåer denna säsong. Startfältet ser grymt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoberginho Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Första avsnittet denna säsong 23.00 på TV4+ va? Är det Brolin-gänget idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Jepp... det vaerkar det vara. Nu får man ju se Bergsdorf lite också i såna fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 HA HA. Vem är pajasen Mikael som spelar. Synar ett 5000 bet med ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 HA HA. Vem är pajasen Mikael som spelar. Synar ett 5000 bet med ingenting. Vad snackar du om? Programmet börjar ju om 10 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 A9 Doc, sätt på TV: det började kl 23:00 Alltså det är något med pokermiljonen produktion som gör det trist. Ja vet inte vad.. Är det kommentatorerna, produktionen eller något annat men det är så seeeeeeeeeeeeeeeegt. Som långsam tortyr, en turnering där alla stallar tiden ut, eller något liknande... Möjligt att man lyckats bjuda in intressantare spelare den här omgången, grafiken kanske är förbättrad, ljuden är inte lika hemska, men det är fortfarande helt ospännande att se på, ingen spänning, man känner sig helt likgiltig inför programmet. Som att se på ett playmoney bord på nätet... btw showdown? Varför visar de loosern för bordet, kammeran har ju redan sett och loosern borde kunna mucka handen? Är det i utbildningsyfte som unibet valt detta upplägg? ps tror glimne får fundera på det där med potlimit en gång till... ds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 HA HA. Vem är pajasen Mikael som spelar. Synar ett 5000 bet med ingenting. Vad snackar du om? Programmet börjar ju om 10 minuter! wake up and smell the coffee, 23:00 började det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Glimne har fått hjälp/skärpt till sig, BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Brolin sköter sig bra. Klassiskt Brolin citat: "att de inte har pizza med bearnesås när det är pizzans hemland är konstigt" (om den kulinariska chocken när han kom till Parma). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Menade J.G att Jan Emanuel skulle ha synat Tobias all-in med KQo? Det hade väl ändå inte varit speciellt lysande? Jag såg inte men jag hörde "han har fått dåliga kort hela kvällen men när han äntligen får en hand kastar han den" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 "Ärligt talat, det var nog ett halvt dussin misstag i den handen" (Glimne har lärt sig att vara lite elak). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 HA HA. Vem är pajasen Mikael som spelar. Synar ett 5000 bet med ingenting. Vad snackar du om? Programmet börjar ju om 10 minuter! wake up and smell the coffee, 23:00 började det. Va fan, ändrar de tiden nu också. Jag är ju van vid 23.30!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 lol kvalspelarna är ju fishar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Kvalspelarna är fan helt sjuka, hur f-n har de lyckats vinna någon satellit? Den där synen med A-high mot KK var ju en klass i fiskighet för sig....sen lite småfiskande, som callen med 66 som Tobias gör när han är chipleader och det är 4-handed (om jag inte minns fel)....kanske skulle spela nån satellit inför säsong 3, jämfört med de fiskarna borde man ju ha ganska goda chanser... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 lol kvalspelarna är ju fishar Det var några tveksamma händer, men de gick ju vidare i varje fall. Jag är däremot tveksam till Kristers läggning av QQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts