Markus8000 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger Babushka1 : Klockan är 10:02. Är det inte för tidigt att gå full retard, Macke? Kul att också du läser tråden Babbe. Jag vet inte vad full retard betyder men om du läser nyheter är min fråga i högsta grad aktuell. Om du tycker det är för tidigt så vänta till senare bara. Citera
Folke Rosvall Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger Markus8000 : Hur gör du med knark och smälla smällare Folke? Inte intresserad. Citera
Lobo Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 20 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Lobo, du som är intresserad av rymden, du vet väl att på YouTube kan man se en sändning från Artemis som just har rundat månen. Nej, det har jag inte tänkt på. 2 timmar sedan, säger Markus8000 : Jag får intrycket av att det ändå är hårdare nu. Det som var luktsnus är knark, det som var folköl är sprit och våldsporr är numera standard. Hoppas det är felaktig tolkning av mig. Hur gör ni med våldsporren, Folke och Lobo? Även om klimatet är hårdare, så har jag däremot inte märkt så mycket av det själv. Folk i allmänhet gillar att vara snälla. Däremot tar jag tydligt avstånd från när gränser suddas ut eller när det är oklart vad som är samtycke. Den typen av våldsporr är allt annat än okej. Det finns många kända fall där gränser har passerats. Danny Masterson-fallet är ett sådant, och det har prövats rättsligt med en fällande dom. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 49 minuter sedan, säger Markus8000 : Jag vet inte vad full retard betyder Jag visste inte heller vad det betyder, men jag kollade på urbandictionary.com och där stod det att det betyder en knäpp person som tappar kontrollen. Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Jag visste inte heller vad det betyder, men jag kollade på urbandictionary.com och där stod det att det betyder en knäpp person som tappar kontrollen. Taskigt läsa 30 sidor för att sen glida in och kalla mig knäpp då. En fullt legitim allmänt riktad fråga sett till nyhetsflödet av idag. Kan iofs se den passat bättre i off topic-delen, men är väl ändå en rejäl stretch att man tappat kontrollen pga det. Citera
Recommended Posts