Lobo Postad 15 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2022 (redigerade) 50 minuter sedan, säger f0rtress : Har du ngt tankar kring A4 handen? Spelar inte Heads-up 22 timmar sedan, säger f0rtress : Sidofråga: Ngn som vet varför mina HHs konverteras fel när jag försöker posta de här? Programmet verkar inte kunna omvandla koden. Man får ändra manuellt i HH om man vill få det rätt. Redigerad 15 Oktober , 2022 av Lobo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 15 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2022 (redigerade) 15 minuter sedan, säger Lobo : Redigerad 15 Oktober , 2022 av Lobo fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 16 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2022 13 timmar sedan, säger Lobo : Programmet verkar inte kunna omvandla koden. Man får ändra manuellt i HH om man vill få det rätt. Okej m. Hur gör jag det då? ? Vore ju skoj att posta HHs som folk orkar läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 16 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2022 8 timmar sedan, säger f0rtress : Okej m. Hur gör jag det då? ? Vore ju skoj att posta HHs som folk orkar läsa posta bara bilder som du gjort tidigare 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 17 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2022 Fortsätter blanda och ge ( mest ge). Nästan 900 händer denna session och spelade som en åsna i ett 10 tal. Tyvärr prickade jag in några riktiga sjukhus-moves i skottet på /2. Låg 456dollar back ett tag, men hittade tillbaka till 12 dollar plus Nedan följer en rad av händer jag är mindre nöjd med + några som är lite roliga. Håll till godo: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 18 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2022 Skulle raisa större pre mellan 11-13bb. Oftast cbetta denna flopp. Din combo tror jag är en av dom som checkar oftare eftersom vi bara blockar Qs bdfd o A3s som han antagligen callar mot din 3b size. X/c eller x/r funkar nog både mot hans lilla size. Gillar typ lead på turn eftersom många av dina Ax kommer fortsätta flopp mot b33% , men x/c eller x/r är oxå fine såklart. River gillar jag , dock vill man såklart helst ha liten read att villain ens kan göra det här med bluff. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 18 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2022 8 timmar sedan, säger ölkaka : Din combo tror jag är en av dom som checkar oftare eftersom vi bara blockar Qs bdfd Tack för att du tar dig tid Vad menas med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 18 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2022 1 minut sedan, säger f0rtress : Tack för att du tar dig tid Vad menas med detta? backdoor flush draw 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 18 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2022 1 timme sedan, säger f0rtress : Tack för att du tar dig tid Vad menas med detta? Kör du alltid 3x som 3b size OP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 18 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2022 23 minuter sedan, säger ölkaka : Kör du alltid 3x som 3b size OP? Nej det skulle jag inte påstå. Men kan inte svara på när jag 3x:ar och när jag kör mer mot 4x. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 19 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 Utöver handen som ölkaka påpekade så borde du garanterat folda ATs mot 3/4 på flopp. Och instämmer ang 3b-sizingen, kidsen hävdar 11-12.5 ish är GTO. Borde antagligen minimum var 11 då du spelar väldigt högt rakeade games så tar man gärna ned potten preflop. 3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 19 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 1 timme sedan, säger brusig1 : Utöver handen som ölkaka påpekade så borde du garanterat folda ATs mot 3/4 på flopp. Och instämmer ang 3b-sizingen, kidsen hävdar 11-12.5 ish är GTO. Borde antagligen minimum var 11 då du spelar väldigt högt rakeade games så tar man gärna ned potten preflop. Intressant! Är anledningen att jag borde 3betta större för att sätta mer press post-flopp? Eller är det för att jag är OP ( i exemplet ovan) eller rent generellt? Angående rake:n så har jag noterat att den är hög. Borde jag vara mer kräsen ( än på SvS) vilka händer jag öppnar med då? Eller det kanske inte har så stor påverkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 19 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 1 timme sedan, säger f0rtress : Intressant! Är anledningen att jag borde 3betta större för att sätta mer press post-flopp? Eller är det för att jag är OP ( i exemplet ovan) eller rent generellt? Angående rake:n så har jag noterat att den är hög. Borde jag vara mer kräsen ( än på SvS) vilka händer jag öppnar med då? Eller det kanske inte har så stor påverkan Stämmer du kan spela lösare på svs än 8orna Det är mer att du sätter press preflop att du sizear upp och att du är OOP. Du vill inte göra det så billigt så han kan syna massor IP. Sen vill du tvinga honom att committa en awkward mängd för att 4b bluffa dig. 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 19 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 5 timmar sedan, säger brusig1 : Stämmer du kan spela lösare på svs än 8orna Det är mer att du sätter press preflop att du sizear upp och att du är OOP. Du vill inte göra det så billigt så han kan syna massor IP. Sen vill du tvinga honom att committa en awkward mängd för att 4b bluffa dig. Tack. Tar med mig det vidare. Bör jag resonerar liknande kring size IP? Alltså om CO leder ut och jag 3b från knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 20 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2022 14 timmar sedan, säger f0rtress : Tack. Tar med mig det vidare. Bör jag resonerar liknande kring size IP? Alltså om CO leder ut och jag 3b från knappen? Nej då du är i poss spelar det mindre roll om du blir syn eller blir 3bettad. Det är också problematiskt att committa mer av din stack när det finns tre levande ranger bakom, kontra en. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 20 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2022 Det är korta men bra kvalitet på inläggen. Man tar med sig en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 20 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2022 4 timmar sedan, säger brusig1 : Nej då du är i poss spelar det mindre roll om du blir syn eller blir 3bettad. Det är också problematiskt att committa mer av din stack när det finns tre levande ranger bakom, kontra en. Guld info , tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 22 Oktober , 2022 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2022 Tog ett rejält och dåligt skott på /2 idag. 1/3 av rullen blev priset. Inte redo dvs. Fortfarande en okej månad, men lite trött på mig själv. Ska se om jag kan ta igen lite senare kväll på /1. Fridens 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 2 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2022 Jag ska berätta om min Oktober-break down. Men fram tills dess får ni denna: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaFish-_- Postad 2 December , 2022 Rapport Share Postad 2 December , 2022 (redigerade) Den handen får mig att minnas TexasLimitKing ? $500 – $1000 Limit Hold’em Seat 1: eastsideslim (big blind) Seat 2: TexasLimitKing (small blind) TexasLimitKing raises to $1,000 eastsideslim calls $500 FLOP: – – eastsideslim checks TexasLimitKing bets $500 eastsideslim raises to $1,000 TexasLimitKing calls $500 TURN: – – - eastsideslim bets $1,000 TexasLimitKing calls $1,000 RIVER : – – - - eastsideslim bets $1,000 TexasLimitKing calls $1,000 SHOW DOWN: eastsideslim shows (two pair, Queens and Sixes) TexasLimitKing shows (two pair, Queens and Sixes) TexasLimitKing wins the pot ($7,999.50) with two pair, Queens and Sixes Redigerad 2 December , 2022 av SantaFish-_- 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 14 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2022 När man tar ett skott och blir straffad för bristande disciplin: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 14 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2022 Mot tomten också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 7 Januari , 2023 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2023 SRP viker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bryggkaffe Postad 7 Januari , 2023 Rapport Share Postad 7 Januari , 2023 Väldigt enkel fold, vidare till nästa hand. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 8 Januari , 2023 Rapport Share Postad 8 Januari , 2023 34 minuter sedan, säger f0rtress : SRP viker? Det klia i fingrarna...? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts