Gå till innehåll

Zankas filosofiska hörna.


Zanka

Recommended Posts

14 timmar sedan, säger Zanka :

När jag ändå har så mkt folk här inne och läser så kan jag passa på att fråga om ett moraliskt dilemma. Om man är med i en discord-grupp och så blir man approachad av någon random man inte känner mer än till nicket, personen har (stulit?)  asmånga poker-kurser och säljer dem nu till ett mycket förmånligt pris. Gör man då rätt eller fel som talar om för personen att det är sjukt oskönt beteende och rätt scummy gjort trots att man fattar att personen kommer bli rätt sur på en och bete sig därefter i framtiden? Frågar åt en kompis.

Heter din polare jnandez?

  • Like 2
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

42 minuter sedan, säger bollen88 :

Heter din polare jnandez?

N1

Hört rykten om en läckt GG-graf från Nandez jag uppskattar någon delar om de råkar sitta på den... Känns rättvist att dela den givet vad Bollen hintar till att Nandez gjorde för att starta upp sin egna sida med material. Nu för tiden är det bara förlorande regs som gör skräpvideos som jag förstått det. 

Jag gick in i deras Discord efter att klepto-Fernando knappat mig 10+ gånger på en dag under sitt försök att faktiskt vinna pengar på ACR.

Frågade om han inte stulit nog med pengar från alla sina subs som han ger skräpdeals på GGPoker till samtidigt som han backar rätt ut där själv och väljer att försöka smyga till andra sidor utan skyhög take i ett försök att vinna pengar, som även det misslyckades. 

Kollade min Discord och är inte kvar i den servern av någon anledning? 

 

  • Like 3
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha mina damer och herrar. Torsdagstally. MIsären har varit utbredd och jag var vid en punkt 9k från ath. Jag har fightats för glatta livet men knappt lyckats hålla challengen vid liv. Tack för allt stöd, återigen, jag hade inte orkat fortsätta om inte alla hejat på vid borden och vid sidan av.

Som jag skrev härom dagen så är jag rökt. Näääääästan rökt. Lyckades på något vis hitta 5k idag och jag tänker inte ge mig. Har total lockdown nu fram till 1a November 00.00 eller tills jag kliver över 100k.

Jag är för trött för att öppna klienten en gång till nu, efter 5e nedstängningen så gav jag upp, det var 1 spot kvar på alla bord typ så bättre kliva på det fräsh imorgon istället för att tilta ur på att mjukvaran inte funkar. Har varit igång sen 10 imorse iaf.

Vet inte hur många händer jag spelat eller hur många timmar, men tror det är runt 225h och 100nåntingK händer. 50k profit. Jag tror ändå fortfarande att det Kan gå.

Fick nog av all fokusmusik och drog på lite gammal hederlig AcDc idag.

 

 

Framåt!

  • Like 10
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr alla som railar. Någon har lagt in en spärr på /4-/5, man får helt enkelt inte vinna mer än 50k.

Idag gick nog tåget definitivt. Jag är tiltad så att det Verkligen märktes på borden, synade tillslut av 1k efter att ha krigat sen kl 11 imorse och blivit så otroligt knäckt av variansen (jag har vunnit två 100bb potter sedan kl 23, dvs på ca 3k händer). Kl 23 var jag upp 4k för dagen, stänger ner på back 3k och vinsten är nu på 47 med 9 dagar kvar.

Det är bara att inse faktum att det skall till ett större mirakel för att det här ska gå, jag har visserligen samlat ihop till ett spring som är från en annan värld, men oklart hur man beställer fram det till imorgon, antar att det kommer rassla in som satan i November, det är väl så det funkar ibland.

Vi säger såhär, har jag 60k när jag stänger ner på söndag, då går vi för det hela vägen, 18h dagar och inte träffa barnen eller tjejen, eller hunden etc, annars kan jag inte riktigt uppbringa kraften att fortsätta (samt motivera det för alla som roddar hela mitt liv atm).
I annat fall lovar jag att citera @brusig1 inlägg om att det uppenbarligen inte går att vinna 100k på en månad på dessa stakes, för jag har då fan försökt, och än så länge är jag inte i närheten av att klara av det.

Min gode vän har precis matat in händerna färdigt, här får ni dagen.
Jag vet att ni vill se i SEK helst men den gör sig imo mkt mkt bättre (sämre) i BB.

Sen var det en person som kom in och typ chipdumpade till mig idag, det är inget som hjälper mig då jag inte är så pepp på att vinna på något annat vis än genom att jag vinner fair. Vill man ändå donera lite till mig, vilket jag givetvis välkomnar så har jag swish.

graf.PNG

  • Like 9
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla skitspring. Jag är definitivt inte i närheten av poolens bästa spelare, men nu när jag har fått sova på saken så är jag poolen mest envisa spelare just nu.
Nu ska jag ta mig ut en sväng, sen är det 15h lördagsvärde som gäller. Känner att jag inte har något att förlora längre så jag kan lika gärna ge det mitt bästa några dagar till.
 

  • Like 9
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2021-10-23 kl 12:31, säger Zanka :

Jävla skitspring. Jag är definitivt inte i närheten av poolens bästa spelare, men nu när jag har fått sova på saken så är jag poolen mest envisa spelare just nu.
Nu ska jag ta mig ut en sväng, sen är det 15h lördagsvärde som gäller. Känner att jag inte har något att förlora längre så jag kan lika gärna ge det mitt bästa några dagar till.
 

Med risk för att framstå som partisk så har du väl ändå något att förlora? Bör ju vara högre ev för dig att fokusera på 5/10+ när det är löning.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, säger brusig1 :

Med risk för att framstå som partisk så har du väl ändå något att förlora? Bör ju vara högre ev för dig att fokusera på 5/10+ när det är löning.

Jag ger inte upp så länge jag har en 2 outares hopp tänker jag?‍♂️.. kan spela 5/10+ hur mkt jag vill efter det?

  • Like 6
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, säger Pness :

Läckert! Har du funderat på att ändra ditt spel sista dagarna om du fortfarande tror att du kan ro betet i hamn? Bör väl finnas fog för att börja överbluffa/herocalla mer givet uppsidan om du vinner? Go bananas liksom

Yeah, försöker ta en sak i taget här, men kommer absolut inte sluta på 95k, så mkt kan jag säga. ;)

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...