Gå till innehåll

Fortfarande har inte syndaren vaknat. Eller blivit bättre på poker.

Recommended Posts

Postad
15 minuter sedan, säger Pokergod1 :

Såg att du höjde 11-20 kr pre massa gånger igår på borden igår eller när de var. Var du tilt eller är det nån ny strategi du har 😁

Varken eller eller eller.

Ingen tilt. Ingen ny strategi. Bara samma gamla vanliga spew och expriment-verkstad :) 

Postad
17 minuter sedan, säger massive :

Varken eller eller eller.

Ingen tilt. Ingen ny strategi. Bara samma gamla vanliga spew och expriment-verkstad :) 

Inte sett något likande från dig innan så blev lite orolig 😂 Hitta du något bra med den linjen då? 

Postad
28 minuter sedan, säger Pokergod1 :

Inte sett något likande från dig innan så blev lite orolig 😂 Hitta du något bra med den linjen då? 

Närå. Ingen fara eller ko på isen :)

Jag letar.

Jag letar.

Jag väntar.

Jag väntar.

Som en ökenblomma.

Väntar på regn. 

• Like 1
Postad
2 timmar sedan, säger massive :

jag vill ha en "det är mest synd om mig" från bajset aka "vunnitmestpå0.5någonsinpåsvs" åxå :) 

Jag kan strecka mig till att konstatera att det är näst mest synd om dig. 😃 

• Like 1
  • Haha 1
Postad
18 minuter sedan, säger kukbajs :

Jag kan strecka mig till att konstatera att det är näst mest synd om dig. 😃 

Eller så är det inte det minsta synd om nån av oss :)

En omfattande studie från University of California San Diego (publicerad 2025) som spårade över 700 000 nätspelare under en femårsperiod visade att endast 4 % gick med vinst (tog ut mer än de satte in). Resterande 96 % förlorade pengar.

Sammanfattningsvis: Om du sätter dig vid ett vanligt onlinebord med 6 spelare är statistiskt sett 4–5 av dem förlorare över tid, en är ungefär break-even, och max en spelare runt bordet  tjänar de stora pengarna.

• Like 1
Postad (redigerade)
13 timmar sedan, säger massive :

En omfattande studie från University of California San Diego (publicerad 2025) som spårade över 700 000 nätspelare under en femårsperiod visade att endast 4 % gick med vinst (tog ut mer än de satte in). Resterande 96 % förlorade pengar.

Sammanfattningsvis: Om du sätter dig vid ett vanligt onlinebord med 6 spelare är statistiskt sett 4–5 av dem förlorare över tid, en är ungefär break-even, och max en spelare runt bordet  tjänar de stora pengarna.

hur har dom koll på hur mkt dom deppar/withdrawar?  om dem har ställt upp frivilligt med den infon och skewar deet sample hårt då inte en enda MS+ reg skulle vilja ge ut den infon frivilligt.

Har dom gått på "offentliga" trackers eller något i den stilen så missar du ut på en enorm drös RBgrinders

Redigerad av killerwolf2
Postad
10 minuter sedan, säger killerwolf2 :

hur har dom koll på hur mkt dom deppar/withdrawar?  om dem har ställt upp frivilligt med den infon och skewar deet sample hårt då inte en enda MS+ reg skulle vilja ge ut den infon frivilligt.

Har dom gått på "offentliga" trackers eller något i den stilen så missar du ut på en enorm drös RBgrinders

Intressanta frågor Killer!

Jag bara körde en 2sekunders geminiAI och copypaste, inte som jag gjort research.

Det va mer för att tråka kukbajset som plussar bättre än 0.1 promille av poolen och ändå whinear varenda dag om dåligt spring :D 

Postad

ah, ok. 

min spontana att för 15 år sedan kunde det absolut vara så. även på relativt höga nivåer.

Idag är det alltid 5 regs 1 fisk no exceptions på ms+ således är det iaf 5 nettovinnare på bordet om än några är b/e regs.

Kikar man lowstakes SvS så är det sällan mer än 2 fiskar per bord osv. Sen så blir det ju förstås en trickle up effect som kanske gör den nivånn av regs förlorare i det långa loppet ändå men ja i slutändan är min poäng att fiskpoolen är så decimerad pga regleringar och whatnnot att 90% siffran som var en klassiker förut, har absolut sjunkt.

• Like 1
Postad

Det har skiftat för mig. Jag blir inte tiltad längre. Jag bara garvar.

Bara ett /1 bord igång. Köar in. Första handen mot Jedic.

Jag får helt enkelt bara se det som Jedic-rake. Acceptera några

bb/100 högre rake med han vid bordet, och försöka vinna ändå.

AI pre.

image.thumb.png.de53809cbac6bb5e3bdd1ca0aeb4dd47.png

DonkVärdeBet :) 

image.thumb.png.a08a757385994e908f4f9bac68e2d4f0.png

Bra start på dagen!

image.thumb.png.0d0a86be09b1b4df48677a6b1cdb60d9.png

Postad
4 minuter sedan, säger killerwolf2 :

ah, ok. 

min spontana att för 15 år sedan kunde det absolut vara så. även på relativt höga nivåer.

Idag är det alltid 5 regs 1 fisk no exceptions på ms+ således är det iaf 5 nettovinnare på bordet om än några är b/e regs.

Kikar man lowstakes SvS så är det sällan mer än 2 fiskar per bord osv. Sen så blir det ju förstås en trickle up effect som kanske gör den nivånn av regs förlorare i det långa loppet ändå men ja i slutändan är min poäng att fiskpoolen är så decimerad pga regleringar och whatnnot att 90% siffran som var en klassiker förut, har absolut sjunkt.

Jag har ingen aning om fördelningen. Men det är intressant.

SVS micro 0.5,/1 har alltid mer än 2 fiskar per bord även vid kass table-select. Sjunker ett snäpp på /2.

Anstränger man sig att välja bord, och även räknar in fisk-regs som värde så är andelen ännu högre. Mixar man stakes så man har fler bord att välja på så går det upp ett pinnhål till.

SVS-micro tror jag andelen B/E-spelare är högre än 1.0, och vinnande spelare i längden mindre än 1.0 per bord i snitt.

Postad

ursäkta att era ögon får blöda för att det blir dubbelbokstav här och där, spillt kaffe i tangentbordet och orkar inte ändra varenda jävla ord som blir fel längre.  Kanske får sätta mig och leka kirurg någon dag men 3 månader in styvt inte orkat ännu.

• Haha 1
Postad
19 timmar sedan, säger massive :

En ännu mer omfattande studie från en inrökt lägga i Östergötland har dock kommit fram till att det är mest synd om kukbajs.

• Haha 2
Postad
2 timmar sedan, säger kukbajs :

En ännu mer omfattande studie från en inrökt lägga i Östergötland har dock kommit fram till att det är mest synd om kukbajs.

Ok. argumentet som vinner diskutionen. Slamdunk.

Postad
7 timmar sedan, säger massive :

SVS micro 0.5,/1 har alltid mer än 2 fiskar per bord även vid kass table-select. Sjunker ett snäpp på /2.

Anstränger man sig att välja bord, och även räknar in fisk-regs som värde så är andelen ännu högre. Mixar man stakes så man har fler bord att välja på så går det upp ett pinnhål till.

Jag spelar i browsern och där skickas man bara till första bästa bord vare sig man vill eller inte.

• Like 1
Postad

Vafalls! Är det månne nån som börjat 4bet-jamma light över mina 3bets månne? :D

3 gånger det här passet va? ;) 

image.thumb.png.00dca68607e2adbd5e1260cad6d68947.png

Dagens syn NR:1

image.thumb.png.d2e800c8cd58b7eb4362893f8b013b48.png

Dagens syn NR:2

image.thumb.png.e6e4c8b1ca90d5077ec85437181f894d.png

Men ba orka.

image.thumb.png.d869fcc8c3ecae1e734f9147abe08d69.png

En grön

En gul.

En skön

En ful.

Att ingen hand får stå /

Och att det är mer synd

om bajset

ändå /

image.thumb.png.e475ffbba8a2697925f9faf733136afc.png

• Like 1
Postad
11 timmar sedan, säger killerwolf2 :

@Ola Brandborn Får sajter disclosa hur det går för kunderna, genom att skeppa deposits/withdrawals om än censurerade listor för t.ex. undersökningar, vidare, VILL dom göra det? Låter som en gode negativ freeroll i så fall, "kolla ni är alla cptorskar som spelar hos oss lololol"

Får vet jag inte. 

Vill vill vi/jag i alla fall inte.

Siffran 4% är i alla fall fel, så mycket kan jag säga. 

Fast det är klart, räknar man in alla som sätter in €10, bränner det på en turre, och sedan aldrig kommer tillbaks så blir ju siffrorna låga. Men man bör väl imho räkna enbart på spelare som spelar i alla fall någorlunda frekvent, typ "glad amatör och uppåt". 

Jag kommer inte svara vad exakta siffran är (dels för att jag inte vill, dels för att jag såklart bara vet Paf-siffror).

• Like 1
Postad

Å man ba tänker att förihelvette, kan man ha någonting annat än en grisnäve en gång i liiiive när @Pokergod1 återigen smackar upp den feta saftiga i nyllet på en för femtielfte gången femtielva pass på raken, näää! direkt när jag får nått bra ska han få smaka tillbakakaka! 

image.thumb.png.4faef63cc134b20dc7d7d07482f16488.png

Han kan ju förfan inte ha stål varenda gång han gör såhär! Syn! :) 

image.thumb.png.5d59bf138253482fb48cbaddd8e9e6f4.png