massive Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan Viktigt att påminna sig om när allt går skit och man känner sig sämst i världen. 1 Citera
ShipThat$$ Postad 48 minuter sedan Rapport Postad 48 minuter sedan vad betyder blå tag? x) skrattade när du slog upp på turn haha Citera
massive Postad 27 minuter sedan Författare Rapport Postad 27 minuter sedan 21 minuter sedan, säger ShipThat$$ : vad betyder blå tag? 2016 skapade jag ett färgkodsystem som jag aldrig aldrig skulle gjort ha det idag. Men det sitter så hårt i muskelminnet att jag kan inte ändra. Haha. Jag försökte för 1 månad sen att göra ett nytt system, byggde om allt. La tid och möda. Försökte spela. Det blev total mindfuck Det gick inte. Turkosblå/cyan är en mellanhög VPIP,hög PFR combo som har både e 3+4bet range, som inte bara bettar träff post, men kan åxå va en 35/32 spew Ja du hör hur det är ställt. 21 minuter sedan, säger ShipThat$$ : skrattade när du slog upp på turn haha Citera
Recommended Posts