exxent Postad 28 April , 2012 Författare Rapport Postad 28 April , 2012 Lätta pengar på Ryssland! Tänkte jag innan jag ändrade mig och bestämde mig för att faktiskt betta på Sverige för en gångs skull Ikväll blir det bet på Rangers och Under 5,5 i Blues vs Kings matchen Citera
nutfold Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 har du spocast-adress till streamen? eller annan stream? Tyty! Citera
exxent Postad 28 April , 2012 Författare Rapport Postad 28 April , 2012 har du spocast-adress till streamen? eller annan stream? Tyty! antagligen sop://broker.sopcast.com:3912/128582 som gäller. annars http://forum.wiziwig.eu/threads/73053-NHL-Playoffs!-April-28th Citera
exxent Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Postad 29 April , 2012 Betsen igår satt ju fint. Synd att Blues skulle losa mot Kings dock, ska det tråkiga laget verkligen skrälla igen Ikväll kör vi på Philadelphia iaf till 1.62 ML odds och efter att Phoenix spelade riktigt bra sist så chansar jag på ett idiotspel; Phoenix -1,5 till 5.2 odds Ska bli spännande med golfrail ikväll. Har en del på Dufner som vinnare (vet inte hur många gånger jag haft det och han har varit så nära flera ggr att det fan är på tiden nu) Top 10 bets på Daniel Chopra (4.3) + Luke Donald 1.75 Citera
Såsen1491911744 Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 har du spocast-adress till streamen? eller annan stream? Tyty! Var hittar man sopcast adresser till NHL matcherna? Citera
Lokenius Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 Var hittar man sopcast adresser till NHL matcherna? yeps har du stream i fin kvalle till flyers v devils atm? Citera
exxent Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Postad 29 April , 2012 Var hittar man sopcast adresser till NHL matcherna? yeps har du stream i fin kvalle till flyers v devils atm? http://forum.wiziwig.eu/threads/73105-NHL-Playoffs!-April-29th som gäller, vet inte om det finns någon sida för just sopcast streams dock. coolsport är den jag brukar hänga mest på, har man blivit bortskämd efter sopcast hd streamen så får man nog betala Citera
obvspeltorsk Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 yeps har du stream i fin kvalle till flyers v devils atm? Qualitystreaming gruppen på facebook är verkligen att reka iaf. Kolla in den Citera
exxent Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Postad 29 April , 2012 Fan vad skönt! Philadelphia tar det i OT och Jason Dufner fick vinna i särspel, vilka jävla rysare man ska behöva uppleva Hämtade även igen en del av det lönefiskarna snodde av mig igår så en lyckad kväll helt klart. Blir att sova till Phoenix matchen sen, skönt! Citera
Lokenius Postad 29 April , 2012 Rapport Postad 29 April , 2012 Qualitystreaming gruppen på facebook är verkligen att reka iaf. Kolla in den Jo jag vet, rekade den själv här tidigare i tråden MEN dom var offline under flyersfighten. Sa upp mitt viaplay efter att jag hittade QS Tror dom håller på att pilla med ytterligare en sopcastkanal så dom kan köra 2 streams samtidigt om nått krockar. Nästan så man känner sig skyldig att donera en slant Citera
exxent Postad 30 April , 2012 Författare Rapport Postad 30 April , 2012 Riktigt skönt att Phoenix -1,5 spelet satt till så bra odds Blev en lyckad bettingkväll igår. Imponerad av Phoenix spel åter en gång och det vore skönt om Nashville åkte ut, kan ju alltid hoppas iaf. Vet inte vad som händer idag redigt, förhoppningsvis några öl osv ikväll med polarna. Vore skönt med en ledig dag. Citera
exxent Postad 2 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2012 Blev en semifylla på valborg, mådde helt ok dagen efter ändå. Torskade en del på Rangers den natten och igår torskade man på att det endast blev 5 mål i Philly matchen. Får se vad det blir ikväll. Hittat lite nytaggning till att gå ner till 80kg som var ett av mina mål när jag började för ca ett år sedan. Ca 5kg kvar iaf. Nu skulle man ha varit baller och haft råd att köpa ett motionsband men det får bli att börja dra till gymmet lite oftare igen, skönt som fan dock att motionera ute nu när det är bra väder men ack så mindre effektivt. Hunnit med en 3h session idag som slutade upp 500 men back 80~$ så jämnade nog ut sig, nya tag ikv. Citera
exxent Postad 2 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2012 Betsen hamnar på Capitals & Phoenix ikväll. Caps har ju iof varit risiga på hemmaplan men hade nån dålig känsla när jag ville spela rangers så det fick bli så. Citera
exxent Postad 3 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2012 Går lite kallt på hockeyfronten, ska nog skippa att spela på lag en stund. Skönt att Rangers fick vinna inatt iaf Får hoppas att Blues vinner ikväll så den serien också blir intressant. Nu är det dags att dra till gymmet och sedan hitta grinden. Citera
Lundin89 Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Alltså, du är ju tightare än kukdanne på /1 Citera
exxent Postad 3 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2012 Alltså, du är ju tightare än kukdanne på /1 Sry vet inte vem kukdanne är men tack! Citera
Lokenius Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Alltså, du är ju tightare än kukdanne på /1 Klanka inte ner på Kimack nu, han förvandlas ju till en actionjunkie deluxe när han väl hittar AA Är väl bara bra med regs som sitter och blindar ut så att man får de med högre VPIP (läs: de LAGs som spelar över 10/10/2) för sig själv Citera
exxent Postad 3 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2012 Gissar på danneballe! Inte lyckats möta honom än, inte spelat så värst mycke på svs 0.5/1 på senare så antagligen därför. Klanka inte ner på Kimack nu, han förvandlas ju till en actionjunkie deluxe när han väl hittar AA Är väl bara bra med regs som sitter och blindar ut så att man får de med högre VPIP (läs: de LAGs som spelar över 10/10/2) för sig själv Word Ikväll blir det bets på Devils & Under 5,5 + LA Kings & Under 5,5 Rekar att spela tvärtemot om ni gillar pengar. Citera
exxent Postad 4 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2012 Satte iaf Lagspelen igår ironiskt nog. Nu ska det bli kul med VM, hoppas Sverige rycker upp sig nu så det blir en intressant turnering, heja heja! Citera
Haslo Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 fick in 2-0 till tjeckien woho!!! Tippar aldrig hockey och speciellt aldrig res men nu måste man ju fortsätta. Har 3-1, 5-0 4-2, 6-1 och 3-2 till sverige, över 10 i odds på alla. GOGO! Citera
exxent Postad 4 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2012 fick in 2-0 till tjeckien woho!!! Tippar aldrig hockey och speciellt aldrig res men nu måste man ju fortsätta. Har 3-1, 5-0 4-2, 6-1 och 3-2 till sverige, över 10 i odds på alla. GOGO! Snyggt, får hoppas 3-1 håller i sig Citera
Haslo Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Snyggt, får hoppas 3-1 håller i sig hehe såja two for two Detta var ju kul. Är ju bara fortsätta nu när man är på hotstreaken. Citera
exxent Postad 4 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2012 hehe såja two for two Detta var ju kul. Är ju bara fortsätta nu när man är på hotstreaken. Snyggt, du får tipsa om resultattippning nästa gång Citera
exxent Postad 4 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2012 Kör på underspelet i nattens match och hoppas att Phoenix vinner Får bli några pokerhänder också. Citera
Recommended Posts