Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Isen på rinken är ruskigt kall atm.. Så det blir ett en femdubbel där jag bettar emot mig själv, valde ut 5 matcher och kör på motsatsen av vad jag tror, vore ju för jävla ironiskt om ja endast satte 1 eller 2 :)

 

Över 5,5

 

NYR - Buffalo

 

Under 5,5

 

COL - LAK

WSH - FLA

PIT - TOR

DAL - ANA

 

Ska bli kul att se NYR matchen iaf, hoppas dom återhämtar sig efter skandalen igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sorry men förstår verkligen inte vad du menar. Om funktionen gör fisken glad då gör den väl inte mig glad? (och det är väl det jag vill som reg ?) fiskarna byter väl knappast site för att dom känner sig bumhuntade.. förstår inte.

Eftersöker att siten var som innan där alla var glada.

 

Glad fisk brukar vara återkommande fisk, inte så konstigt att förstå, eller du kanske är en av alla dom idioterna som gnäller på fisken när den drar ut dig och försöker lära den att spela genom att berätta hur man ska göra och inte göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glad fisk brukar vara återkommande fisk, inte så konstigt att förstå, eller du kanske är en av alla dom idioterna som gnäller på fisken när den drar ut dig och försöker lära den att spela genom att berätta hur man ska göra och inte göra?

 

Tror nog att glad fisk är glad utan att kunna dölja sig från sökfunktionen för det var väl det allt handlade om? Varför ska du plötsligt låta sur och spy galla när jag bara vill veta vad du menade liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror nog att glad fisk är glad utan att kunna dölja sig från sökfunktionen för det var väl det allt handlade om? Varför ska du plötsligt låta sur och spy galla när jag bara vill veta vad du menade liksom.

 

Ja, det är väl självklart att någon glad är glad. Sen kan man få någon att bli glad och någon glad kan bli gladare.

 

Sen vet jag inte riktigt var jag är sur eller spyr galla, eller har du så svårt att hantera när du får en fråga eftersom du obv inte svarade på den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är väl självklart att någon glad är glad. Sen kan man få någon att bli glad och någon glad kan bli gladare.

 

Sen vet jag inte riktigt var jag är sur eller spyr galla, eller har du så svårt att hantera när du får en fråga eftersom du obv inte svarade på den?

 

Jo men nu blev ju redan glad reg inte glad längre och glad fisk blev gladare(?), det ska jag tjäna på menar du för att fiskarna kommer bli återkommande nu (var dom inte det innan?) Tycker iaf denna funktionen är åt helvete för mig som reg.

 

Nu låter du sur igen (du måste ju själv veta om detta?)

Frågan var helt orelevant min orginalfråga och du ställde den på ett sånt tyket sätt att du antagligen visste svaret redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TOUUUUCHDOOOOOOWN!!!!!!!

Dags o livebetta in en liten vinst och njuta av slutminuten.

Gillar inte alls denna sport men måste säga att superbowl är för jävla underhållande. Midgameshowen var fantastisk som vanligt, LMFAO är för jävla sköna dom :)

Måste komma ur denna sega period i pokern nu, i veckan smäller det.

Även betfairklonken måste komma snart, det hade varit lägligt inom kort ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men nu blev ju redan glad reg inte glad längre och glad fisk blev gladare(?), det ska jag tjäna på menar du för att fiskarna kommer bli återkommande nu (var dom inte det innan?) Tycker iaf denna funktionen är åt helvete för mig som reg.

 

Nu låter du sur igen (du måste ju själv veta om detta?)

Frågan var helt orelevant min orginalfråga och du ställde den på ett sånt tyket sätt att du antagligen visste svaret redan.

 

Det är bara för att du är lite trög du inte kan förstå till fullo, men det är okej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymma matcher ikväll där en hel del favoriter kommer att falla ;)

 

1 NY Islanders @ Philadelphia - Moneyline (Inkl. OT) (Spela NY Islanders till odds 2.58)

2 Los Angeles @ Tampa Bay - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Tampa Bay Lightning till odds 1.97)

3 Toronto @ Winnipeg - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Toronto Maple Leafs till odds 1.99)

4 Minnesota @ Columbus - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Minnesota Wild till odds 1.9)

5 Chicago @ Colorado - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Colorado Avalanche till odds 2.2)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var fan på tiden :)

Synd man inte slängde upp betsen innan (hoppas iof verkligen ingen ryggar mig :D)

 

1 St Louis @ New Jersey - Mål ord. matchtid (Spela Över 5.5 mål till odds 2.56)

2 Tampa Bay @ NY Rangers - Mål ord. matchtid (Spela Över 5.5 mål till odds 2.13)

3 Montreal @ NY Islanders - Mål ord. matchtid (Spela Över 5.5 mål till odds 2.16)

4 Toronto @ Philadelphia - Mål ord. matchtid (Spela Över 5.5 mål till odds 1.77)

5 Nashville @ Ottawa - Mål ord. matchtid (Spela Över 5.5 mål till odds 2.22)

 

 

Lite nytändning fick man iaf nu och självförtroende. Plussade även lite vid borden idag så nu ska det bli en fin helg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slänger in lite bets jag har här.

Någon som ska njuta av golftävlingarna i helgen och har bettat?

Slängde iaf in lite på Rory tidigare idag till 3.2 och Charlie Wi till 9.8, någon gång ska väl dom som ligger i topp efter dag 2 vinna en tävling? ;-)

 

Nattens hockey; (där det precis har varit 2 straffrysare som gick åt rätt håll, phew)

 

Anaheim @ Detroit Money Line (Inc. OT):

Detroit Red Wings

Carolina @ Colorado Money Line (Inc. OT):

Colorado Avalanche

Dallas @ Buffalo Money Line (Inc. OT):

Buffalo Sabres

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas hockeyn inatt går lika fint som sist :)

Blev tyvärr ingen golfklonk i helgen efter en choke av Charlie Wi och en fantastisk runda idag av Mickelson.

 

3 Valda urval

1 Los Angeles @ Dallas - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Dallas Stars till odds 1.78)

2 Anaheim @ Columbus - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Anaheim Ducks till odds 1.61)

3 San Jose @ St Louis - Moneyline (Inkl. OT) (Spela St Louis Blues till odds 1.9)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte bettat så mycket hockey på senare då jag haft en ganska "normal" dygnsrytm och gått upp mellan 6-8 på morgonen och spelat poker osv, tycker faktiskt det är rätt skönt men tråkigt att inte se nå hockey såklart.

Värdet har faktiskt varit förvånansvärt bra och det kryllar av en hel del sköna regs och lite fisk vid dom tiderna.

Skönt med tidiga matcher nu i helgen iaf och då blir det några spel, ikväll kör jag dessa;

 

Pittsburgh - Buffalo 2.2

 

Över 5 mål trippel;

 

Edmonton - Vancouver

New York Rangers - Colorado

Montreal - New Jersey Devils

 

Under 5 mål dubbel;

 

San Jose - Detroit

St Louis - Chicago

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjat slänga in något bet lite då och då även fast jag inte har tittat på många matcher, antar det är speldjävulen i en som kommit fram.

Satte en dubbel på Boston & Ottawa igår, riktigt skönt. Smått irriterande var att man var sugen att köra på Colorado också men vågade inte riktigt. Ärligt talat så trodde jag egentligen på Blues hemma men hatar att spela emot Boston :)

Ikväll ska det nog bli fler bets då det är många intressanta matcher, postar väl kanske dom här (:

 

Pokern går sakta men säkert uppåt iaf, haft några jobbiga dagar men har återhämtat mig rätt så fort. Gillar som fan att spela från 7-11 typ och ha igång någon wow-stream samtidigt eller nöta vampire diaries (fastnat helt sjukt för den serien just nu) och sedan ta en promenad, problemet är att jag verkligen säckar ihop på eftermiddagen och inte hittar något pokersug alls och sedan blir man trött tidigt när man inte hinkar i sig cola eller energidryck (försöker fortsätta viktnedgången). Aja end of life story, kommer nog lite bets senare (även sugen på lite fotbollsskrällar ikv)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...