Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

alltså jag och sambon har sett allt av vpd som vi kallar det. skulle inte säga att det är en särskilt bra serie men vampyrserier är ju alltid nice =) true blood däremot!

 

funderar på att se true blood efter jag har kollat igenom alla dessa avsnitt =)

tycker iaf storyn är riktigt nice, har inte följt så många serier men denna fastnade jag verkligen för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur mkt har du sett hittills? =) du kommer inte bli besviken av true blood, bara sätta igång sas

 

precis börjat på säsong 2 =) detta är någonting helt nytt för mig som typ bara kollat komediserier innan så det är kanske därför det är så spännande :P är verkligen ingen person som nöter en seriesäsong på några dagar men ser fram emot att börja med true blood sen också.

Varför nöta alla säsonger om du inte tyckte den var bra btw? sambon som tvinga? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match/Spelstopp Spelalternativ Odds Resultat:

 

A. Anaheim-Buffalo 2 - 2.70 - 2

B. Dallas-Pittsb. X - 2.60 - X

C. Edmonton-St.Louis 2 - 2.05 - 2

 

 

Hahaha fyfan vad sjukt, chansade med en X och satte verkligen trippeln :)

Såja nu fick jag nytaggning att fortsätta beta och posta lite här!

Sjukt vad svårbettat det är nu såhär sent i säsongen tycker jag men ändå så är det jävligt kul. Äntligen fixat dygnsrytmen lite så jag kan kolla hockeyn inatt så ikväll blir det mer bets ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd man inte vågade spela mer på Barcelona - B.Leverkusen (hcp 0-2) 1.87

Länge sedan man såg en fotbollsmatch och ibland är det ju faktiskt underhållande.

 

Igår blev det att vinna tillbaks lite på Boston som äntligen levererade fint, var en riktigt underhållande match.

Ikväll blir det ett bet på Penguins som bara ska vinna hemma mot ett Toronto som losat 11 av senaste 13.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur man har haft lite flyt med bettandet för pokern är verkligen otroligt frustrerande för tillfället. Sen att man har alldeles för dåligt psyke gör ju inte saken bättre när man sitter och blir pissad på.

Det får iaf bli en hockeykväll nu för att hamna på bättre humör, slängt in bets på följande;

 

Buffalo @ Boston 1.48

NY Islanders @ New Jersey 1.64

Los Angeles @ Columbus 1.71

San Jose @ Dallas 1.94

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens hockey var nära full pott, får hoppas det blir det ikväll istället ;)

 

Ikväll har jag en dubbel på Detroit & Pittsburgh och ett bet på Under 5,5 i Chi - New York.

 

edit; tryckte tydligen inte post för 3h sen hehe.. kanske för inlägget var så tunnt men screw it

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll blir det spännande med golf, Watson har vunnit 1 av 6 när han haft 36håls ledning stod det igår så då boka jag honom på 1.85 odds när han hade en 4slags ledning och idag ser det ut att gå åt rätt håll så det ska bli roligt att följa. Även ett litet bet på Peter Hanson top 10 till 1.76, laddat upp med tjockismat så nu kör vi!

 

Glömde bort Bostons match igår och det var bra det för den hade kostat mig (och även idag mot Pittsburgh ser jag)

När det är tidig hockey så vaknar man sent =)

Aja lika bra det blir golf för hela slanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter med mitt hockeyslaskande, kom på nu att hockeyn är en timme tidigare så det blev lite sent men alla matcher har ju inte börjat än iaf :)

 

 

1 Carolina @ NY Rangers - Moneyline (Inkl. OT) (Spela NY Rangers till odds 1.54)

2 New Jersey @ Philadelphia - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Philadelphia Flyers till odds 1.82)

3 Toronto @ Florida - Moneyline (Inkl. OT) (Spela Florida Panthers till odds 1.74)

4 Dallas @ Minnesota - Mål ord. matchtid (Spela Över 4.5 mål till odds 1.73)

5 Washington @ NY Islanders - Moneyline (Inkl. OT) (Spela NY Islanders till odds 1.99)

6 Boston @ Tampa Bay - Mål ord. matchtid (Spela Över 5,5 mål till odds 1.92)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Alright, dåligt med skrivande här på senare.

Efter att ha blivit riktigt pissad på en hel lördag så är det än en gång dags att ta nya tag, får se det som något positivt helt enkelt.

Måste börja sätta lite små mål för att få upp motivationen igen.

3000:- ska in på 0.50/1 under dom kommande 7 dagarna, ska se till att spela ca 50H också så det känns som ett rimligt mål för en nit. Lyckas jag inte är det nog dags att lägga ner.

 

Dags att spela/springa bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagt ner en jävla massa timmar idag och tyvärr inte fått någon utdelning, både springer dåligt och gör massa tveksamma syner mot folks minraisar osv så det blev en backdag, bara att kämpa vidare imorgon.

 

Var skönt att se Tiger Woods vinna en tävling idag, hoppas han får ett fantastiskt år för jag har verkligen saknat honom i toppen.

Nu blir det att somna till Boston - Anaheim, med Turco i kassen så kommer det bli tufft men hoppas iaf på en bra match. (inte vågat betta pga Turco)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern börjar gå uppåt och självförtroendet likadant, nu ska man bara sluta springa som en påse nötter så ska det nog ordna sig.

 

Tyvärr failade Philadelphia igår, ikväll blir det en dubbel på New york islanders vs Pittsburgh & Tampa Bay vs Boston

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömmer alltid bort att uppdatera här nu för tiden.

Insett att jag inte kan sätta mål på ungefär hur mycket jag vill spela in,

bestämmer ju tyvärr inte själv hur bra jag ska springa.

Ska iaf få klart 50 timmar målet denna vecka så det blir en del nötande i helgen.

Det har iaf börjat gå lite bättre än vad det gjorde i början på veckan så det är bara att hoppas det fortsätter flyta på.

 

Ikväll hoppas vi Buffalo får stryk av Pittsburgh så att Boston tar en säker playoff spot trots att dom lär ta en ändå (jinx)

 

Blir nog ett bet på Över 5,5 i den matchen mtp hur målfyllda både pitts och buffalos matcher har varit på senaste, får hoppas logiken sitter trots att det är hockey. Hoppas på en bra match iaf !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr120)

UTG (kr174.41)

MP (kr90.74)

Hero (Button) (kr188.21)

SB (kr207.41)

 

Preflop: Hero is Button with Kclub.gif, Kdiamond.gif

UTG calls kr1, 1 fold, Hero bets kr4, 1 fold, BB calls kr4, UTG raises to kr12, Hero raises to kr28, 1 fold, UTG calls kr28

 

Flop: (kr60.50) 10club.gif, 4diamond.gif, 6spade.gif(2 players)

UTG bets kr35, Hero raises to kr70, UTG raises to kr105, Hero calls kr90.21 (All-In), UTG calls kr41.41 (All-In)

 

Turn: (kr367.12) 6diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: (kr367.12) 9diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: kr367.12 | Rake: kr8.83

 

Results:

 

Hero had Kclub.gif, Kdiamond.gif (two pair, Kings and sixes).

UTG had Jdiamond.gif, 8diamond.gif (flush, Jack high).

Outcome: UTG won kr344.49

 

 

 

Kan man inte vinna mot dessa idioter ens så vet jag inte hur....

Kände för att lipa nånstans, nu blir det att ta en paus och lugna ner sig, vann iaf lite på Boston idag trots att jag missade matchen för jag glömde bort att den var tidigt :roll:

Får se om jag kommer ihåg att slänga in nattens hockeybets här sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...