Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Jävlar vad skönt med Rangers vinst, blev svettigt i slutet :)

Ska bli lika skönt med lite sömn snart, ska bara njuta av vinsten en stund.

 

Såja! :) Orkade inte sitta uppe för att se och failade min plan att "squeeza" NHL.coms replayer för att inte se resultat innan ganska hårt, men jävligt skönt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såja! :) Orkade inte sitta uppe för att se och failade min plan att "squeeza" NHL.coms replayer för att inte se resultat innan ganska hårt, men jävligt skönt. :)

 

Haha brukar köra likadant om jag missat en match, tankade hem browsern "Opera" bara för det och satte hemsidan på nhl.com/videos typ för där kan man zooma in perfekt så man bara ser videospelaren och inte resultatet till höger och så är den så varje gång man startar browsern :)

 

Bettar på Phoenix ikväll, kör på vad hjärtat säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget bet på nattens hockey men ska definitivt kolla matchen och heja fram Rangers :)

Ska bli grymt kul att spela Diablo 3 imorgon med polarna, ingen annan som är uppe nu så det fick bli att vänta tills imorgon eftermiddag trots release nu inatt.

Blir att testa Demon Hunter :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget bet på nattens hockey men ska definitivt kolla matchen och heja fram Rangers :)

Ska bli grymt kul att spela Diablo 3 imorgon med polarna, ingen annan som är uppe nu så det fick bli att vänta tills imorgon eftermiddag trots release nu inatt.

Blir att testa Demon Hunter :roffe:

 

Suck.. Själv skall man försöka stå emot lusten att spela det fram till augusti annars kommer troligen sommaren bara gå åt till det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck.. Själv skall man försöka stå emot lusten att spela det fram till augusti annars kommer troligen sommaren bara gå åt till det ;)

 

Haha :) Blir fint att ha dom dagarna det är tråkigt väder iaf.

Tur att dom man känner som ska spela inte är några riktiga nötare för jag kommer inte vilja sitta och spela single-player för då tröttnar jag direkt så det blir nog en del soltimmar i sommar ändå ;)

 

 

Gogo Rangers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt väntat att det skulle bli målsnålt i gårdagens match, skönt med en Rangers vinst och en välförtjänt shutout av Henke :)

Tror jag bettar Kings ikväll faktiskt, dom var ruskigt starka sist även om Phoenix kämpade emot ett bra tag så talade all statistik åt Kings håll.

 

Ska bli nice med Diablo om några timmar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte varför Jihde sitter och ställer dom mest idiotiska frågorna någonsin precis efter en tung förlust till Perra. Gillar vanligtvis både honom och Wikegård men detta var bara vidrigt... Plus iaf men tiltad .

 

 

Blickar nu fram emot Växjö imorgon och ska äntligen få se Filip & Fredrik live sas, ska bli en grym upplevelse. Slänger in ett bet på Kings innan jag somnar också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft några trevliga dagar med morsan & hennes sambo som kom ner till lilla småland för att fira mig på 24 års dagen. Blev att åka till Växjö i fredags och titta på Filip & Fredrik och det var förbannat kul, häftigt att äntligen få se dom IRL sas och dom var verkligen underhållande i 90min, extra roliga om man fattade alla podcast referenser som nämndes.

Åt även mongolisk buffe för 2a gången i livet och det var lika fantastiskt denna gång, måste börja göra det 1 gång om året minst.

 

Har bettat lite dom senaste dagarna och haft väldig flyt, Tjeckien & Kings i fredags och Rangers & Slovakien igår :) (sistnämnda till väldigt fina odds)

Otroligt skön vinst för Henke & co och hoppas att det börjar flyta på för dom nu.

Lite sugen på en Slovakien skräll ikväll är man ju men det får bli en väldigt liten summa isåfall.

Kommer att betta på Kings även idag, vore kul för Phoenix om dom iaf fick en match men vet inte hur realistiskt det är, dock är det ju hockey men men.

Blir väl att ta det lugnt idag och spela en massa Diablo och så gå tillbaks till vanliga livet imorn.,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lätt vinst för Ryssland och det var väl rätt väntat, tråkigt dock :(

Glömde bort att NHL matchen var tidigt idag så hann inte ens betta, kanske tur det då jag ser att Phoenix leder med 2-0 atm, kul för dom & hoppas dom vinner ikv. Ska bli skönt att sova nu till kvällens golfsändning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Let's Go Rangers!

 

Vilken besvikelse.. Århundradets tråkigaste Stanley Cup final kommer utspela sig inom kort.. Hoppas verkligen Devils lyckas vinna, dom spelar ju iaf tittarvänlig hockey.

 

Imorgon blir det helkväll med livepoker homegame och dricka, trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passat på att ta några dagar ledigt från allt som haft med poker att göra nu när det har varit uppehåll i hockeyn.

Dags att komma igång igen nu till helgen, sätta lite små mål så att man har något att sträva efter.

 

Devils spelar faktiskt riktigt underhållande hockey jämfört med Kings så det vore fantastiskt om dom fick vinna hela skiten + att man samlade på Brodeur bilder när man var 7 bast eller nåt :) (Niedermayer var dock stora favoriten då)

Bettar med hjärtat och lägger pengarna på Devils inatt iaf och det är jämt hittills, blir väl en OT rysare även detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt med uppdaterande, surfat runt här alldeles för lite på senare.

Gör iaf en liten poker comeback i Juni och tänkte få in ca 40-50k händer, vore fint att få in cash till P&L där jag tänkte fixa Onsdags biljett och Billy Talent i GBG den 20e Juni ska bli riktigt nice.

 

Ikväll har jag pengar på Kings, vore ju skönt om Devils vann och gjorde denna serien intressant så det är lite av ett win-win läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen hockey inatt !

Blir bets på Devils & Under 5,5, bettar med :heart:

 

Jävla kul med Danmark skräll btw :D

Många som man känner som torska pengar, vore ju förbannat tråkigt

om EM hade varit förutsägbart så detta var riktigt kul :)

Blir väl säkert något bet i semin + finalen men annars håller jag nog mig undan (eventuellt blir man sugen att spela emot Sverige senare)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev roligare än jag hade förväntat mig att kolla på fotboll igår, blev ju faktiskt en intressant match iaf och slutresultatet var tyvärr ganska väntat även om det var en sur vändning.

 

Ska bli skönt att kolla på lite redig sport inatt iaf, känns som att bucklan kommer delas ut inatt på hemmaplan men jag bettar på Devils ändå för jag hoppas verkligen dom vinner :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medgångssupporter much? ;)

 

Mer att jag hoppas på att det laget som jag bettat på ska vinna :) Föredrar Devils i denna serie men har inte vågat betta på dom särskilt ofta hittills. Nu när Kings failade sweepen så kan det lika gärna få gå till game 7 så det blir mer hockey att titta på : ) Vore kul om SC delas ut på hemmaplan i år iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Litar på EM-hamstern och kör en dubbel på Grekland + Poland, 10 odds gogo one time :mrgreen:

 

Pokern har gått stabilt uppåt det lilla jag spelat, synd att man inte är mer sugen alltså :/

Blir lite golfbettande om dubbeln sitter men annars blir det rail ändå, för jävla kul med US open, har suttit och glott 10h+ tror jag hittills :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...