Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

BB (kr120)

UTG (kr174.41)

MP (kr90.74)

Hero (Button) (kr188.21)

SB (kr207.41)

 

Preflop: Hero is Button with Kclub.gif, Kdiamond.gif

UTG calls kr1, 1 fold, Hero bets kr4, 1 fold, BB calls kr4, UTG raises to kr12, Hero raises to kr28, 1 fold, UTG calls kr28

 

Flop: (kr60.50) 10club.gif, 4diamond.gif, 6spade.gif(2 players)

UTG bets kr35, Hero raises to kr70, UTG raises to kr105, Hero calls kr90.21 (All-In), UTG calls kr41.41 (All-In)

 

Turn: (kr367.12) 6diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: (kr367.12) 9diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: kr367.12 | Rake: kr8.83

 

Results:

 

Hero had Kclub.gif, Kdiamond.gif (two pair, Kings and sixes).

UTG had Jdiamond.gif, 8diamond.gif (flush, Jack high).

Outcome: UTG won kr344.49

 

 

 

Kan man inte vinna mot dessa idioter ens så vet jag inte hur....

Kände för att lipa nånstans, nu blir det att ta en paus och lugna ner sig, vann iaf lite på Boston idag trots att jag missade matchen för jag glömde bort att den var tidigt :roll:

Får se om jag kommer ihåg att slänga in nattens hockeybets här sen

 

Tråkigt du får smaka på den när du spelar din första hand på 2 timmar men men sånt är livet.. det vänder ska du se.. NIT is RIGHT :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt skön vinst mot Rangers inatt :)

Även om jag gillar Rangers starkt pga Lundqvist & Gaborik så var det fan dags för Bruins att få revanch =) Hoppas verkligen dessa lag möts i slutspelet mot varandra, alltid riktigt underhållande matcher.

 

Blir en vecka att se fram emot med en hel del "LANande" och sedan US Masters i helgen, ska bli skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft LAN här hos mig enda sen tisdags, ätit och druckit alldeles för mycket skit men vi har väldigt roligt.

Ser fram emot lite US Masters slask i helgen och en lugn och skön söndag då man kommer vara rätt sliten.

 

Blir dåligt med skrivande i veckan men det känns som att det kommer bli en del updates sedan när slutspelet tar fart, hoppas det finns folk som följer nhl och ser fram emot detta lika mycket som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt spännande blev det iaf att kolla på Us Masters :)

Nu ser jag fram emot NHL slutspelet som börjar på natten till torsdag!

Nästan förjävligt att Boston ska behöva möta Washington som dom har haft det så svårt emot i tidigare matcher, får hoppas på det bästa.

PHI - PIT kommer bli en otroligt intressant serie, så trött på alla idioter i Philadelphia så det vore otroligt skönt om dom åkte ut direkt, antagligen blir det väl inte så dock men man kan ju alltid hoppas.

 

Dags för lite skön sömn.

 

(Jag kommer senare i veckan på något sätt försöka sälja en rabattkod på dustin för 500kr så om någon redan nu är sugen så pma gärna, kan tänka mig för 450 typ)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad nice, känner mig helt sjukt taggad nu när det är slutspel :)

Hoppas verkligen Pittsburgh tar sig vinnande från första serien och även ikväll. Hoppas även VAN - LAK blir tightare än vad folk tror, kungarna ska inte underskattas vilket man har märkt ett antal gånger under säsongen. Det - Nsh verkar också bli en tight serie enligt experterna där många tror att Det kommer bli krossade redan i 5-6, hoppas dom har fel iaf, hoppas på Det vinst ikv :)

Blir ett litet bet på Pittsburgh ikväll!

 

Mvh snabb trött & random grötig text

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken match alltså, förstod nästan att Philadelphia skulle ta detta i OT. Kan lika gärna betta allt jag äger på att dom vinner denna serie eftersom dom är NHLs vidrigaste lag så då kommer dom väl ta sig vidare en runda till iaf :)

Sjukt underhållande match iaf och det är så jävla nice att slutspelet är igång.

 

Riktigt nervös inför morgondagen! Allmänt jobbigt att Boston ska behöva möta Washington men det ska nog bli en bra och jämn serie.

Blir nog mer bettande imorgon, var bara en match som jag tyckte var intressant idag så därför det blev som det blev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vilken skön vinst, blev riktigt orolig efter 3e perioden :)

Hade lite cash på Boston & St Louis ikväll, hoppas att Berglund och grabbarna gör sitt jobb nu bara. Ska försöka komma ihåg att posta betsen innan matcherna i fortsättningen ^^

 

För er som missade/inte ville se PIT - PHI game one så tycker jag denna bör ses, bästa sångaren jag hört hittills i nhl

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+3..

Hur går kortspelet?

 

Hur går det med naetpokern? Nickade du inte xnt för länge sen?

 

Jodå det går helt okej den lilla tiden jag spelar, svårt att hitta motivation för tillfället men jobbar på det. Haft lite annat för mig hittills i April också, har iaf fått in ca 10k händer med en bb/100 på 10 så det är ju nice för en nit. Svårt att hitta en normal dygnsrytm också för tillfället och den mesta tiden vaken spenderas seg/trött och allmänt osugen på allt som har med poker att göra, antagligen för att man äter för mycket skitmat vilket ska ändras på snart.

Japp det stämmer jag nickade xnt förut.

 

 

Njuter en rysare för tillfället, bettat på Boston ikväll igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt med förlust efter en sådan rysare. Det var iaf snyggt framspel av svenskarna i övertid så det var lite kul att se ändå.

Av någon anledning så var det kul att se Ottawa hitta en vinst mot Rangers också, för att göra serien lite mer intressant helt enkelt.

Sedan att jag har ett bet på Ottawa som stanley cup vinnare till 220 odds gör ju också att jag hejar lite på dom :D

 

Blev några timmar poker inatt också och på svs fick man ta några fina käftsmällar av lördagsfisken . Lyckades ändå hitta plusset tack vare lite $ på en annan site så det känns väldigt bra mtp hur jag sprang.

Nu får det bli lite aoe2/l4d2 och sedan se om man kan somna några timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan för bra för att vara sant att Vancouver ligger under med 0-3 mot Kings, tråkigt för sedinarna men resten av laget kan ju dra något gammalt över sig,

hoppas dom ryker nästa match.

Missade tyvärr PHI - PIT matchen och det var som vanligt en massa highlights, även den serien tar väl slut nästa match.

Härligt med "gamenight" ikväll igen, nu får fan Boston börja trycka in lite puckar!

Visst dom 2 matcherna hittills har varit riktigt underhållande men det har saknats lite mål, hoppas på ändring ikväll.

Ska även bli väldigt intressant och se ifall Ottawa lyckas vinna på hemmaplan.

 

Spelat lite poker inatt och inte mycket har hänt, +10$ typ efter en coinflip 62$ pott förlust i slutet av sessionen, inga intressanta lägen alls annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll åker det in pengar på Boston!

I veckan måste det spelas in lite pengar så får börja jobba på volymen lite mer, lyckas ju aldrig fixa min dygnsrytm dock så det är mitt stora problem atm, nämligen vissa tider som jag hatar att spela poker på för det är så tråkiga bord, speciellt på $$$ siten jag lirar på.

Aja nu kör vi gogo Boston!

 

(måste posta denna, videogame music ftw)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl med alla dina bets framöver Kimack, Iofs inte i denna serien då jag är en caps-fan.. =) hoppas på mycket NHL-godis inatt, både här och i Rangers matchen.

 

Hehe tack detsamma, om du nu bettar något :)

Hoppas på det jag med även om jag missar Ranger matchen, hoppas det går bra för henke & co.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken skön vinst! Sådär ska en playoff match se ut! :-)

Mycket känslor och många mål, perfekt!

Skönt att Chara fick revanch med ett flytmål efter Ovechkins fladdermål.

Ett litet bet på Blues nu också så att den matchen blir intressant att kolla på.

 

Lillback hittills i nattens pokersession, blir någon timme spel till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att även Blues bettet satt, blev en rysare till slut!

Lyckades vända sessionsbacket och slutade lite dollars upp. Postar kvällens graf och det är typ såhär jag vill att sessionerna ska se ut, har mycket att jobba på men det börjar se bättre ut iaf. Spelade 2 bord för det mesta i några timmar.

 

 

graf17e.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...