Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En fråga till NHL-dagboken; om man har ett tv-abbonemang med Viasat sport, har man tillgång till kanalerna online? Eller typ matcher på viaplay? Vill gärna se NYR-WSH samtidigt som jag inte vill lämna grinden. :)

 

Jag hade viasat golf för lite mer än ett år sedan och då kunde jag inte titta online med förklaringen att det är några helt andra som har hand om dom abbonemangen så ifall dom inte har ändrat något på senare så är det nog tyvärr likadant nu. Får nog dubbelkolla med support eller liknande :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till NHL-dagboken; om man har ett tv-abbonemang med Viasat sport, har man tillgång till kanalerna online? Eller typ matcher på viaplay? Vill gärna se NYR-WSH samtidigt som jag inte vill lämna grinden. :)

 

Du får tanka sopcast och se på qualitystreamings stream i värsta fall =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade viasat golf för lite mer än ett år sedan och då kunde jag inte titta online med förklaringen att det är några helt andra som har hand om dom abbonemangen så ifall dom inte har ändrat något på senare så är det nog tyvärr likadant nu. Får nog dubbelkolla med support eller liknande :P

 

Du får tanka sopcast och se på qualitystreamings stream i värsta fall =)

 

Okej, jag löser det på något sätt. Lite osäker på reglerna men som moderator på detta fina forum så kan jag i alla fall garantera att jag absolut inte tänker betrakta ishockeymatcher via illegala streams eller diskutera sådana. Kanske. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag löser det på något sätt. Lite osäker på reglerna men som moderator på detta fina forum så kan jag i alla fall garantera att jag absolut inte tänker betrakta ishockeymatcher via illegala streams eller diskutera sådana. Kanske. :)

 

Haha ;)

 

Har slängt in ett bet på Under 5,5 i NYR - WSH matchen.

Spelas lite väl tidigt matchen då den redan börjat, nyss varit ute på en joggrunda och nu blir det att handla middag, får helt enkelt bli att raila sista perioden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slängde in 4 res på sve -tje men har ingen bra känsla. Sen var det låga odds på alla troliga resultat och jag letar bara odds som är över 10, men är ju rungood så vinner säkert ändå. :D

 

men det blev iaf 6-3, 4-3, 3-0, 3-4

 

Äh, har du ingen bra känsla så funkar det ju inte ;)

Är lite sugen på att betta Sverige ikv faktiskt, lite låga odds dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med att Boork låter otroligt deppig 24/7 utan det ska sitta någon riktig stjärna bredvid honom i kommentatorbåset... bara muta och njuta antar jag om dessa ska sitta kvar under kommande matcher. Antar att man har blivit bortskämd efter alla nhl matcher.

 

Tråkigt att Rangers skulle torska ikv, underspelet satt iaf precis :)

Börjar bli nervöst nu dock, vinner caps SC så lägger jag nog ner sporten totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med att Boork låter otroligt deppig 24/7 utan det ska sitta någon riktig stjärna bredvid honom i kommentatorbåset... bara muta och njuta antar jag om dessa ska sitta kvar under kommande matcher. Antar att man har blivit bortskämd efter alla nhl matcher.

 

Tråkigt att Rangers skulle torska ikv, underspelet satt iaf precis :)

Börjar bli nervöst nu dock, vinner caps SC så lägger jag nog ner sporten totalt.

 

Vad har du emot Lasse? :cry: Bästa/mest energiska kommentatorn imo!

 

2003 fick han motta pris som Årets Sportjournalist i Sverige. I slutet av december 2006 fick han utmärkelsen Sveriges bäste tv-kommentator 2006 av Expressen.[2]. I slutet av december 2007 vann han fyra kategorier i SvenskaFans.coms omröstning om Sveriges bästa sportjournalister, kallad Guldskölden.[3], vilket han upprepade året efter.[4]
:)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du emot Lasse? :cry: Bästa/mest energiska kommentatorn imo!

 

:)

 

Lät alldeles för likt den där David som alltid är med och intervjuar och är fruktansvärt jobbig att lyssna på, satt helt tyst när det blev mål också.

Antar att det kanske skulle bli roligare att lyssna på honom om han hade en partner som var lite roligare än Boork.

Lite som att lyssna på Forsberg mala sönder och så sitter Calle Johansson och säger en mening i minuten där han antingen håller med eller har något att gnälla på. Känns lite som han pratar konstant och inte låter den andra säga nåt.

 

Journalist, skriver man inte då? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Installerade Torchlight imorse när jag skulle göra ett försök att dygna, förbannat kul spel som har lett till alldeles för många speltimmar :oops:

Blir att spela lite till och sedan ladda för Rangers - Caps matchen, hoppas att komma i säng innan 5 inatt iaf.

 

Blir nog att betta på Rangers inatt + Under 5,5 i båda nattens matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte bettat på nattens match men blev rätt besviken att det gick så lätt för Devils även om jag inte gillar Philadelphia så är det faktiskt oftast roligt att se dom spela hockey. Rangers - Devils kan bli en riktigt tight finalserie så hoppas att Hank & co fixar en vinst imorn på bortaplan där Caps har varit så svaga hittills.

Ser även fram emot Sverige - Ryssland på fredag.

 

Tyvärr är pokersuget borta fortfarande och jag letar ännu efter det.

Får se om det blir grill idag om det blir fint väder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är pokersuget borta fortfarande och jag letar ännu efter det.

aaah vet precis hur du känner, fan vad tungt det är att sitta dagar i sträck utan att hitta AA så man kan spela en pott :lol:

 

Nä men nu kör vi Rangers v Caps.. Hoppas faktiskt Caps vinner ikväll och sen Rangers i game 7 så jag får så mycket av Per Bjurmans LIVE blogg som möjligt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaah vet precis hur du känner, fan vad tungt det är att sitta dagar i sträck utan att hitta AA så man kan spela en pott :lol:

 

Nä men nu kör vi Rangers v Caps.. Hoppas faktiskt Caps vinner ikväll och sen Rangers i game 7 så jag får så mycket av Per Bjurmans LIVE blogg som möjligt :-)

 

Vet fortfarande inte om du är en riktig dryg idiot eller om du tycker ditt skämt är lika kul efter 20e gången :)

Jo känns väl som denna serien också ska gå till 7, det får den gärna göra bara Rangers vinner till slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...