Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Betsen igår satt ju fint. Synd att Blues skulle losa mot Kings dock, ska det tråkiga laget verkligen skrälla igen :S

Ikväll kör vi på Philadelphia iaf till 1.62 ML odds och efter att Phoenix spelade riktigt bra sist så chansar jag på ett idiotspel; Phoenix -1,5 till 5.2 odds :-)

 

Ska bli spännande med golfrail ikväll.

Har en del på Dufner som vinnare (vet inte hur många gånger jag haft det och han har varit så nära flera ggr att det fan är på tiden nu)

Top 10 bets på Daniel Chopra (4.3) + Luke Donald 1.75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hittar man sopcast adresser till NHL matcherna?

 

yeps har du stream i fin kvalle till flyers v devils atm?

 

http://forum.wiziwig.eu/threads/73105-NHL-Playoffs!-April-29th

som gäller, vet inte om det finns någon sida för just sopcast streams dock.

coolsport är den jag brukar hänga mest på, har man blivit bortskämd efter sopcast hd streamen så får man nog betala ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad skönt! Philadelphia tar det i OT och Jason Dufner fick vinna i särspel, vilka jävla rysare man ska behöva uppleva :D

Hämtade även igen en del av det lönefiskarna snodde av mig igår så en lyckad kväll helt klart. Blir att sova till Phoenix matchen sen, skönt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Qualitystreaming gruppen på facebook är verkligen att reka iaf. Kolla in den

 

Jo jag vet, rekade den själv här tidigare i tråden MEN dom var offline under flyersfighten. Sa upp mitt viaplay efter att jag hittade QS 8-)

 

Tror dom håller på att pilla med ytterligare en sopcastkanal så dom kan köra 2 streams samtidigt om nått krockar. Nästan så man känner sig skyldig att donera en slant :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt skönt att Phoenix -1,5 spelet satt till så bra odds :)

Blev en lyckad bettingkväll igår.

Imponerad av Phoenix spel åter en gång och det vore skönt om Nashville åkte ut, kan ju alltid hoppas iaf.

 

Vet inte vad som händer idag redigt, förhoppningsvis några öl osv ikväll med polarna. Vore skönt med en ledig dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en semifylla på valborg, mådde helt ok dagen efter ändå.

Torskade en del på Rangers den natten och igår torskade man på att det endast blev 5 mål i Philly matchen. Får se vad det blir ikväll.

 

Hittat lite nytaggning till att gå ner till 80kg som var ett av mina mål när jag började för ca ett år sedan. Ca 5kg kvar iaf. Nu skulle man ha varit baller och haft råd att köpa ett motionsband men det får bli att börja dra till gymmet lite oftare igen, skönt som fan dock att motionera ute nu när det är bra väder men ack så mindre effektivt. Hunnit med en 3h session idag som slutade upp 500 men back 80~$ så jämnade nog ut sig, nya tag ikv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går lite kallt på hockeyfronten, ska nog skippa att spela på lag en stund.

Skönt att Rangers fick vinna inatt iaf :)

Får hoppas att Blues vinner ikväll så den serien också blir intressant.

Nu är det dags att dra till gymmet och sedan hitta grinden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, du är ju tightare än kukdanne på /1 :shock:

 

Klanka inte ner på Kimack nu, han förvandlas ju till en actionjunkie deluxe när han väl hittar AA :lol: Är väl bara bra med regs som sitter och blindar ut så att man får de med högre VPIP (läs: de LAGs som spelar över 10/10/2) för sig själv :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar på danneballe!

 

Inte lyckats möta honom än, inte spelat så värst mycke på svs 0.5/1 på senare så antagligen därför.

 

Klanka inte ner på Kimack nu, han förvandlas ju till en actionjunkie deluxe när han väl hittar AA :lol: Är väl bara bra med regs som sitter och blindar ut så att man får de med högre VPIP (läs: de LAGs som spelar över 10/10/2) för sig själv :-D

 

Word :-)

 

 

Ikväll blir det bets på Devils & Under 5,5 + LA Kings & Under 5,5

Rekar att spela tvärtemot om ni gillar pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...