Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mega man har de mest episka soundtracken i klassiska tv-spel, period!

 

Damn right :-D Soundtracket från MM2 är nog det allra bästa =)

 

 

Hade ett bet inatt på Nashville i regular time till 3.8 odds !

Losade dock lite på Chicago nu när dom torskade i OT men blev iaf lillplus.

Hittade en rätt bra 3h session inatt , spelade iof inte särskilt bra alls under andra timmen känner jag men vann alla stora potter jag spelade. Fick in det med KK mot AK pre, 99 mot AQo, floppa stege mot AA osv så ska verkligen inte klaga men är fortfarande inte nöjd över mitt spel overall bara glad över att få vinna favorithänderna plus en flip.

Session slutade iaf 125$ upp!

Dags för en promenad och sedan får vi se vad som händer.

Spelade lite Left 4 Dead 2 igår (var nåt år sedan jag spelade sist innan) och det var riktigt kul, får bli någon campaign lite då och då mer ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällens hockey ser ju inte att gå allt för bra tyvärr.

Riktigt sjuk match mellan PIT - PHI ikväll, 10-3 :shock:

Hoppas verkligen den serien går till 7 games på något sätt.

Philadelphia har fortfarande gjort fler mål i serien vilket är lite kul :)

Ottawa lyckades vända 2-0 underläge till vinst också hemma mot Rangers, snyggt av dom men tråkigt för mitt betfair konto.

Nu när sedinarna är sammanfogade igen så kanske mitt sista bet kan sitta, ska bli spännande.

 

Avslutade en 2h session nyss (standard på senare att det blir korta sessioner)

som slutade 98$ upp, riktigt skönt och känner mig nöjdare med spelet än igår.

Spelat på lite 0.50$ Shallow bord där maxinköp är 25$ och folk verkar gilla att få in degen rätt löst där, fått in det med QQ mot A9s och KK mot 78s idag, båda höll :shock::-) (båda mot regs)

 

Nu när jag ligger bra plus för dagen så tappar jag suget helt, nån slags rädsla att förstöra plusset och samtidigt känslan att jag gjort mitt för idag. Ingen aning om hur man kan jobba på det, antar att jag helt enkelt inte har passionen kvar för spelet/är för lat helt enkelt.

Visst värdet är riktigt kasst just nu men skulle behöva starta upp en till session om några timmar men kommer antagligen inte vara sugen då heller.

 

Lite hockey och middag nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag ligger bra plus för dagen så tappar jag suget helt, nån slags rädsla att förstöra plusset och samtidigt känslan att jag gjort mitt för idag.

 

Samma för mig om jag sitter själv hemma och grindar, på grindstugor så kan jag oftast sitta hur länge som helst, men det är alltid skönt att sluta med gröna siffror, och ligger man 3-4 inköp plus så känner jag mig oftast också rätt nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt upp tydliga mål inför månaden, t.ex. att du ska spela ett visst antal händer. På så sätt fokuserar du på volymen istället för resultat under enskilda sessioner. Om du vinner eller förlorar pengar från dag till dag spelar ingen roll, så länge du fokuserar på att spela bra och tillräckligt mycket för att jämna ut variansen så kommer resultaten så småningom.

 

Om du fortfarande inte klarar av att trycka en okej volym så tycker jag du borde skaffa dig någon annan form av sysselsättning vid sidan av pokern.

 

GL med pokern och Boston!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma för mig om jag sitter själv hemma och grindar, på grindstugor så kan jag oftast sitta hur länge som helst, men det är alltid skönt att sluta med gröna siffror, och ligger man 3-4 inköp plus så känner jag mig oftast också rätt nöjd.

 

Sätt upp tydliga mål inför månaden, t.ex. att du ska spela ett visst antal händer. På så sätt fokuserar du på volymen istället för resultat under enskilda sessioner. Om du vinner eller förlorar pengar från dag till dag spelar ingen roll, så länge du fokuserar på att spela bra och tillräckligt mycket för att jämna ut variansen så kommer resultaten så småningom.

 

Om du fortfarande inte klarar av att trycka en okej volym så tycker jag du borde skaffa dig någon annan form av sysselsättning vid sidan av pokern.

 

GL med pokern och Boston!

 

 

Jo precis, man känner sig nöjd och vill inte förstöra det typ.

Håller med dig, ska försöka sätta upp nå mål på hur många timmar jag ska snitta om dagarna som verkar rimligt och se om det funkar för mig.

Tack för önskelyckandet ;)

 

Blev lite back igår på bettandet men Vancouver räddade mig lite, ska bli intressant att se om Vancouver kan vända det där.

Ikväll blir det pengar på Boston & Chicago, nu ska Kane & co fan få revanch.

Rätt sjukt förresten att alla 3 matcherna hittills i den serien har gått till övertid :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meh. Verkligen surt att förlora en sådan match där Bruins kändes starkast men Holtby var riktigt vass, nästa hemma blir verkligen viktig.

Standard sjuk vändning från Chicago nu så där finns det fortfarande chans iaf :-)

edit; Crawford fail idag igen... ouch!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern inatt gick lika bra som hockeyn och när man ska backa så ska man tydligen göra det rejält.. Ändå nöjd över mitt spel för jag försökte verkligen men det var omöjligt inatt. Inget att göra åt, man vet ju att det kommer vara såhär ibland. 120$ åt skogen iaf, bara att ta nya tag senare/imorgon.

Dags att inhandla skräpmat osv, måste väl unna sig någon helg.

Kom på att det kommit ett avsnitt av Vampire Diaries också så är på lite bättre humör redan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig match, vore trevligt om Washington fick ha lite flyt i nån match alltså, hade dom verkligen kunnat behöva osv. Lika bra man går all in på det skitlaget morgon :) Kul och se att Ottawa slog rangers lol, heja megaklonken. Lite upp på livepoker ikväll så ska inte klaga, skönt att få sova nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vad jag ska heja på ikväll när jag har multiklonk bettet på Ottawa som stanley cup vinnare men det ska bli sjukt intressant.

Blir nog Under 5,5 spelet i båda matcherna ikväll iaf :)

 

Om du inte redan vet om detta så.. Sök efter Qualitystreaming på facebook och du kommer tacka mig forever ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte redan vet om detta så.. Sök efter Qualitystreaming på facebook och du kommer tacka mig forever ;-)

 

Får kolla upp det då :) Sopcast har bara gett en skit förr i tiden men får ge det en ny chans.

 

 

Måste fixa rytmen så jag orkar vara vaken till matchen imorgon. Idag är det bara en riktig pissmatch men det kanske blir att kolla på den ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du vill ha något stabilt så kör viaplay fan, ingen bindningstid heller, kör en månad för 199. lätt värt =)

 

Jovisst, har testat förr och det är nice.

Är ändå väldigt nöjd med dom streamsen som finns och tycker dom håller en

hög standard kvalitemässigt så hittills har jag ingen anledning att betala för att se på hockey :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du vill ha något stabilt så kör viaplay fan, ingen bindningstid heller, kör en månad för 199. lätt värt =)

 

Dessa herrar streamar via viaplay och Csports (HD när det finns tillgängligt). Samma adress på sopcast varje kväll/natt.

 

Sa upp mitt viaplay efter att jag upptäckte detta, kan verkligen rekomenderas. Riktigt bra kvalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...