Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är riktigt sleten idag efter festande igår så idag har det varit chillmode, riktigt skönt faktiskt.

Har lite pengar på Jonas Blixt även denna helg så det är väldigt spännande golfrail atm.

 

Inte fått in så många händer som jag velat hittills tyvärr men det ska förbättras, ska försöka gå upp lite tidigare om dagarna framöver också vilket kommer hjälpa, vore skönt att vakna mellan 9-12. Viktmålet går rätt så bra iaf, 77,3 imorse och 2.7kg nere hittills för månaden och hoppas på att börja November på ca 75kg.

 

Härligt att alla serier har dragit igång nu också, grymt att ha CSI Criminal Minds & Vampire Diaries att kolla på under fredagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Här har man inte varit inne på alldeles för länge, kände dock att det var lägligt nu när NHL säsongen verkar dras igång ändå :)

Har inte full koll på det där och fattar inte allt som skrivs men det verkar ju iaf positivt och enligt många kan man tydligen ställa in sig på att få se hockey inom kort. Jag är jävligt taggad iaf, har saknat det enormt.

 

Verkligen njutit av julen och ledigheten men är dock all time low fattig nu så det är dags att dra igång pokern igen, hoppas på att hitta suget väldigt snart.

 

Håll tummarna för nhl nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har man inte varit inne på alldeles för länge, kände dock att det var lägligt nu när NHL säsongen verkar dras igång ändå :)

Har inte full koll på det där och fattar inte allt som skrivs men det verkar ju iaf positivt och enligt många kan man tydligen ställa in sig på att få se hockey inom kort. Jag är jävligt taggad iaf, har saknat det enormt.

 

Verkligen njutit av julen och ledigheten men är dock all time low fattig nu så det är dags att dra igång pokern igen, hoppas på att hitta suget väldigt snart.

 

Håll tummarna för nhl nu!

 

Ah, fy fan vad härligt det ska bli, nu behöver man inte sitta göralös om nätterna längre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, fy fan vad härligt det ska bli, nu behöver man inte sitta göralös om nätterna längre

 

:) Kollat alldeles för mycket twitch.tv på kvällarna, ska bli skönt med lite sport.

 

 

Lyssnar nästan bara på "videogame music" nu för tiden, tänkte dela med mig av några guldkorn här så någon kanske får upp ögonen för denna underbara "genre".

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Såja nu är den efterlängtade dagen här :)

 

Mina första givna bets känns som Över 5,5 i PHI - PIT & OTT - WPG matcherna, tycker även att Rangers är favoriter även om oddsen inte säger det, tänker dock inte betta emot Boston : )

 

Får se om det blir fest ikväll annars slänger jag in fler bets, blir bara några enstaka ifall jag inte ens kommer kunna se nattens matcher :P

 

 

Har förövrigt suttit och kollat en del golf också, jättekul att både Rory & Tiger missar kvalgränsen i årets första turnering :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikade på philly - pens, tråkigt att detta hatmöte vart lite avslaget, men kanske inte annat att vänta i premiären. Hur som är det jävla underbart att säsongen är igång igen! :-)

 

Såg tyvärr bara första halvlek som verkligen var ögongodis iaf, synd att målen slutade rulla in sedan :)

 

Inte ens Ottawa matchen kunde man pricka heller så jag startar säsongen ganska kallt, ett minibet på Blues räddade upp lite men blev ändå back.

Skönt att Bruins kunde slå Henke & Co iaf som inte verkade lika heta som vanligt, nu ska man ju inte göra allt för snabba analyser efter en match dock :)

 

Sovit typ 16h nu eller något så ska bli skönt att starta den kommande dygningen med lite hockey.

Ikväll blir det bets på San Jose - Calgary & Dallas - Minnesota.

Även flera Över 5.5 spel som ser juicy ut idag, Chi - Phx t.ex och Van - Edm.

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lillplus igår tack vare Chicagos fina vändning :)

Härligt att Boston vann idag också, verkligen en rysare!

Verkar som det blir svs-bets månaden ut, inte så stor mening att lasta på in Betfair såhär sent märkte jag, får se hur det blir i februari.

 

Såhär ser det ut ikv iaf;

 

24vv6mq.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å trevligt med lite NHL rekar! Brukar bli att man glor en hel del men känner mig alltid för vilsen att spela på't! Ryggar.

 

Lycka till!

 

:) Härligt, är verkligen ingen storvinnare på det dock ;) Tack detsamma!

 

 

 

Ikväll blev det 2st singlar, en på Över 5,5 i Edmonton - San Jose och likadant i Carolina - Tampa Bay matchen, båda till hyfsade odds.

Även sugen på Colorado vinst mot Kings som spelade ruskigt dåligt sist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GIck ju lite bättre sist iaf :)

 

Kör lite över 5,5 singlar ikväll, riktigt många matcher som har potential att bli målfester imo, valde ut dessa tre.

 

NY Rangers @ Philadelphia Över 5.5 mål 2,22

 

Columbus @ Colorado Över 5.5 mål 2,08

 

NY Islanders @ Toronto Över 5.5 mål 1.98

 

 

Sista 2 känns otroligt klockrena, se om det uppenbara kan hända någongång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev målfest i en av matcherna iaf :)

Blev lillback då jag fegade lite med summan i Rangers matchen

men känns ändå lite halvsurt med 2 raka dagar av småbackande.

 

Nya tag ikväll iaf, langa upp en update senare om det.

Nu blir det Federer - Murray snart :D

Slänger in nån hunka på Federer mest för att jag gillar honom som fan och hoppas verkligen på att han vinner. (2.36 odds)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sinnessjuk tennismatch innan som verkligen var en nagelbitare.

Tråkigt att Federer verkar ha tappat det lite men han gav iaf Murray en ordentlig match. Missar nog tyvärr finalen på söndag men hoppas att Djoko piskar upp Murray ordentligt : )

 

Ikväll blir det ett ML bet på Boston till 1.55 som möter Islanders och likadant på Ottawa till 2.22 som möter Tampa på bortaplan.

Pittsburgh har rätt bra odds på sig borta mot Winnipeg ikv, dom har ju spelat riktigt bra borta hittills men floppa totalt mot leafs hemma nyligen, kan nog bli en tight match men vågar inte betta : )

 

Blir en minisemester i några dagar nu med början imorgon, ska bli skönt och förhoppningsvis kommer man tillbaks med suget att ta nya tag i Februari.

Spelat totalt 25timmar i Januari vilket inte är jätteimponerande så har väl egentligen redan haft semester men ska ändå bli skönt att komma iväg ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tjena! Vet du om man har tillgång till viaplay-streams av viasat golf när man abbonerar på TV-kanalen? :)

 

Tror tyvärr viaplay jobbar som en separat sida som inte har något med tv versionen att göra, har för mig jag försökte krångla med det där för länge sedan men det kan ju ha ändrats sedan dess.

 

 

 

 

Hade en välbehövlig minisemester i slutet av Januari och har inlett denna månaden med att vara sjuk men börjar friskna till nu och livslusten är på väg tillbaks.

 

Synd man inte tänkte på att skriva här igår då denna säsongens mest klockrena bet uppenbarade sig och man var nästan sugen på att betta allt man ägde då det verkligen inte kunde gå fel.

Anaheim mötte Colorado på bortaplan och med Fasth i kassen fick vi underbara oddsen på 2,45 vilket var sinnessjukt, hade aldrig mer tittat på en hockeymatch ifall det inte satt :)

Även Boston prickades in men det var en riktig rysare där MTL faktiskt spelade bättre större delen av matchen.

 

 

Ikväll är det svårspelat som vanligt, får se vad man kommer fram till senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naaaaajs, precis varit minuter ifrån en megaklonk i en femling men Montreal bestämmer sig för att släppa in 3 mål sista 5minuterna och tappa sin ledning :lol:

Gråtande fosterställning är så sjukt lockande atm.

Finns det någon sida där man kan spela hockeykombos på Moneyline ?

Så tråkigt att betfair har slutat med det utbudet i år och nu ska jag fan aldrig sätta en krona till på svenska spels pissiga hockeyodds.

 

Dags att dra igång pokern igen nu också, har precis börjat gymma igen så hoppas på att få igång en någolunda bra rutin denna månad.

Dags att gå under 80 pannor innan februaris slut iaf, landar på ca 82 för tillfället.

Kör hårt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naaaaajs, precis varit minuter ifrån en megaklonk i enfemling men Montreal bestämmer sig för att släppa in 3 mål sista 5minuterna och tappa sin ledning :lol:

Gråtande fosterställning är så sjukt lockande atm.

Finns det någon sida där man kan spela hockeykombos på Moneyline ?

Så tråkigt att betfair har slutat med det utbudet i år och nu ska jag fan aldrig sätta en krona till på svenska spels pissiga hockeyodds.

 

Dags att dra igång pokern igen nu också, har precis börjat gymma igen så hoppas på att få igång en någolunda bra rutin denna månad.

Dags att gå under 80 pannor innan februaris slut iaf, landar på ca 82 för tillfället.

Kör hårt

http://www.sharps.se/spelskolan

Spela inte 5lingar, spela inte på svenska spel. Xoxo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...