Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

nix.

Det är inte inom reglerna till att börja med för det är inte hans egna databas som han han analyserar, han har ca 20k händer på Isildur men har analyserat en databas på 50k händer. Det är DET som är problemet, antingen för att det ligger i datamining eller för att de har slagit ihop databaserna. Dvs han har tillgång till hålkort i händer han inte har spelat, och samplemässigt 50k händer > 20k händer obv.

 

För övrigt så har ju BT fått ett straff av FTP så även FTP anser att han har gjort fel, jag anser personligen dock att straffet är alldeles för tamt och det ger ett dåligt sken över deras röda proffs och samarbete med "Team CR", ur en fisks synpunkt så har inte gemene man någon chans för att man blir nernött av ett "företag" som har kartlagt ens bettingstruktur på alla sätt och vis utan att nödvändigtvis har spelat en hand innan mötet.

 

DET är något FTP bör ta ställning till istället för att slå BT på fingrarna lite lätt och gå vidare...+ att karln har bustats för multiaccounting tidigare, det i sin tur ger ju ett ännu sämre sken på karln i fråga då han har åkt dit 2 ggr nu för diverse fusk, hur mycket ska man egentligen tänja på gränserna och fuska för att lyckas åka dit 2 ggr kan man fråga sig. ---> dåligt ljus på pokern och underlättar inte legaliseringen i USA.. finns faktiskt en del saker som isildurs situation har på sidospår tagits upp.

 

Aja blev sjukt flummigt inlägg men är på stående fot genom dörren skall upp till Piteå till föräldrar och fira jul nu ! GOD JUL

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hur orkar cole south lira 12 bord med 25-50 omaha till 2000-4000 7game HU? Hur orkar han motivera sig på 25-50!?

 

Jag förstår inte varför alla proffs inte spelar 25/50, eller iaf lägre än högsta borden.

Varför stångas mot dom bästa istället för att plocka easy money.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur orkar cole south lira 12 bord med 25-50 omaha till 2000-4000 7game HU? Hur orkar han motivera sig på 25-50!?

Utan att ens behöva gå in och titta kan jag garantera att han inte spelar så många bord. Hur just han motiverar sig vet jag inte, men skulle tippa på att han gillar att tjäna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...