Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Känns som ett desperat försök att hålla hoppet uppe. Hans största problem då pengarna gled honom ur händerna var inte att några hade samarbetat och pluggat händer tillsammans.

 

Nä, hans största problem var att någon på FT insåg att han kommer dammsuga de högre nivåerna på pengar i en rasande takt (och i princip döda siten) om de inte ingrep.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att det skett en viss oegentlighet, men skulle bli väldigt förvånad om det ledde till några repressalier i.e. money back to Isildur, även om det vore kul.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

railade vår kära italienare lite. kollade på PTR, inga vackra siffror där heller.

 

givet det jag vet om honom

ftp hsdb: madback

ipoker ptr: madback

egen mine ipoker: madback

 

så undrar jag, varifrån kommer pengarna?

 

jag raila han igår också(hela kvällen) och bmw320iA quitta då honom då italienarn hade runt 250k på 4 bord, så madback tror jag inte?

 

Riktigt cp spel var de... 8k reloads i många timmar generarade flera ggr 100k stacks medan den andra satt o kämpa med 8k, sen splittades borden direkt bmw320iA var deep mot ita- eller som i början ita var tvungen splitta nån av sina plusbord. I alla fall, till slut lackade bmw320iA loss totalt när han hade blivit tokkrossad en stund och reloada 40k på alla borden istället, o då satt isi med typ 80k 80k 60k 55k från 8k stacks.

De battla lite, han dubbla nåt bord men tappa nåt bord och blödde lite däremellan sen drog han.

 

Däremot har jag också sett att han e tokback på ipoker PTR, men PTR har som bekant aldrig lyckats vara särskilt akkurat som grannen säger.

 

edit: oj såg han hade fått action senare på kvällen också en massa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det roliga med 2+2 posten är ju om det ska straffas, ska då inte de som kom på superuserkonton på ub straffas med för det hade väl aldrig kunnat ske om de inte delat med sig av sina databaser

 

Det var en kille på UB som skickade ut dem och han blev straffad, med avsked, så SÅ förbannat roligt var det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

durrrr: meh

 

durrrr: too lifetilted

durrrr: gonna go to the gym

durrrr: play when i get back mayb

Isildur1: i ll get more in in a while pls

durrrr: sry jus had rly tilting session

durrrr: kk gl hope u run it up too

durrrr: play in 1hr

durrrr: after gym

 

Game på g, de spelade bara ett par händer innan durrrr quittade.

 

Edit: lirar lite 50/100 PLO nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

tycker PTR är sämsta skiten ever, den har inte trackat mig eller nån av mina vänner rätt ever, tyvärr gäller det stor del av highstakes spelarna också... HsDB är typ den mest exakta, och dem minar bara de allra högsta borden på ett mkt fåtal klienter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen så har han tagit engelskaklasser som fan, ansträngt sig för att skriva med dålig engelska när han spelade, blivit totalt omskriven av siten eller så är den fejk. Inte jätteintressant hur som helst tycker jag tyvärr.

 

That being said, getting an interview with someone who has tried his absolute best to keep his identity secret was not an easy task. In addition, actually getting Isildur1 to open up and actually chat about the topics everyone wanted to discuss was even more difficult. At this stage Isildur1 only answered questions regarding the Brian Hastings session. I had hopes that when he called me back last night he was ready to discuss other topics in depth, but we hit a bit of a wall. It was extremely late for him, and the language barrier (yes he is Swedish, that part is no secret) was a big problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...