Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

han tänkte snarare, zomg.. va gör han, han insta4betshova mig, jag har A7.. fucking trips, men jag är ju slagen, han kan ju inte bluffa i det här läget med de potoddsen han ger mig. Vänta nu, vafan är potodds? turneringsliv? vem bryr sig, köper in mig imorrn till APPT. jag kör! LOL! K2, inte ens flushdrag... HAHAAHAHAH!!!! DONKJÄVEL LOL *high five med todd*

 

DONKJÄVEL indeed. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i wsop europe är de ingen dålig bluff blom90 försöker med.. tyvärr kan snubben inte lägga A7 på AA3 flopp

 

Att tycka det spelet inte är uselt och motståndaren gör fel som synar är löjligt. Hade det varit en random nobody som gjort det hade alla kallat honom jätteidiot.

 

Man kan dra en analogi till när förre schackvärldsmästaren Kramnik (han slog Kasparov i en match iaf) missade att motståndaren hotade matt i ett drag i en match mot en dator häromåret. Inte fan var det drag Kramnik gjorde annat än uselt och datorn var inte usel som då satte Kramnik schackmatt.

 

Sedan att motståndaren gjorde en väldigt tveksam 3-bet på floppen är också sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...