Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Tiltar på att folk tror dom vet vad som är bäst för isildur närom inte har en jävla anning.

 

Hans intressern är obv inte samma som era, så låt han köra sitt race och titta på från sidan!

 

 

Edit: Jag har gjort ett dumt antagande med hela min post, jag har utgått ifrån att isildur1 är blom90. Så om ni inte tror han är blom90 - läs inte.

 

 

http://www.svenskaspelare.com/profiles/blogs/blom90s-sanna-beraettelse

 

+

 

http://www.svenskaspelare.com/profiles/blogs/blom90s-sanna-beraettelse-1

 

Han är mänsklig som vi andra, han är bara överjävligt mycket bättre på Poker. Så.. låt folk spekulera, fundera och tro en massa saker, det är ändå ingen som försöker sig på stratposts här ändå som är helt fel som du får det att låta som. Han är sjukt intressant, för hans destruktiva och till synes galna beteende med en talang som få gör att folk älskar att raila honom, han gick o blev den mest railade spelare någonsin typ på 2 veckor. Genererade 1,4miljoner views på 2+2 trådar ensam då rekordet har legat på ynka 700-800k innan.

 

Folk älskar att följa människor som har uppenbara brister just för att det gör att de kan identifiera sig med isildur, "det hade kunnat vara jag om jag nu var lika skicklig" medan torrbollar som nittar sig igenom allt med sjuk BRM och självdisciplin är svårare för gemene pokerdonken att identifiera sig med.

 

Jag älskar personligen vad isildur har gjort med pokersverige och övriga världen, detta forum var stendött innan isildur på alla fronter, det enda man kunde läsa dagarna igenom var +1 -1 eller nån syrlig sågning på nån stackares nybörjarfråga.

 

Samma sak börjar ske med 2+2 på stora delar, highstakes sidorna har blivit ett litet hangaround för de invigna med ytterst eller ingen strat alls(Typ snacka om senaste utgången i Vegas efter HSP o skit.)medan resten håller till i BBV/NVG, lite liv i karusellen kan väl inte skada!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltar på att folk tror dom vet vad som är bäst för isildur närom inte har en jävla anning.

 

Hans intressern är obv inte samma som era, så låt han köra sitt race och titta på från sidan!

 

Vilken otrolig ur att du vet vad som är bäst för honom då så att du kan berätta för oss alla andra hur det egentligen förhåller sig. Man vill ju inte att fel folk ska diskutera och ge sin egen bild på saker och ting i onödan.

 

Nog med off topic från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt Poker $50/$100 No Limit Hold'em $15 Ante - 4 players

 

Isildur1 (BTN): $10775.00

IvanLendL (SB): $25762.00

NASCAR_1949 (BB): $31515.00

URnotINdanger2 (CO): $39206.00

 

Final Pot: $21730.00

Isildur1 shows 9 9 (four of a kind, Nines)

URnotINdanger2 shows J J (two pair, Jacks and Nines)

Isildur1 wins $21728.00

(Rake: $2.00)

 

 

Hur stor är chansen att han får stake?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ändå lite skumt att de första två delarna kommer med 5 dagars intervall i februari men att det skulle ta typ ett år innan del 3 kommer.

Hur vet du förresten att den kommer snart?

 

 

Har ingen som helst aning om/när tredje delen kommer. Har för mig att blom inte ville släppa del 3 pga responsen av del 1 och 2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du snälla sluta posta på PF nån gång...

 

represent'n the hood of highstakes

 

Analys, klargöranden, skvaller och andra yttranden om highstakespoker tycker iaf jag passar utmärkt i den här tråden.

Dock känns uttalanden som just ditt ovan väldigt överflödigt och onödigt imo.

 

Varifrån kommer alla tomtar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har det inte kommit ut en del 3 av Blom90s intervju? Del 2 kom väl redan i februari eller?

 

Hej!

 

Blom90 skrev aldrig slutet på del 3 så därför har den inte kommit ut. Först så ville han skriva vidare men sen ångrade han sig och ville förbli anonym. Men jag har funderingar på att själv slutföra del 3. Behöver bara lite mer tid så kanske den kommer.

 

Mvh

 

Bank

SvenskaSpelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Blom90 skrev aldrig slutet på del 3 så därför har den inte kommit ut. Först så ville han skriva vidare men sen ångrade han sig och ville förbli anonym. Men jag har funderingar på att själv slutföra del 3. Behöver bara lite mer tid så kanske den kommer.

 

Mvh

 

Bank

SvenskaSpelare

 

 

Ok tack. Håll oss uppdaterade, vore kul att få veta resten. Antar att du måste ha följt hans karriär ganska noga för att veta tillräckligt så du kan skriva ihop en del 3.

Jag antar att det som skulle ha kommit del 3 är hur han satte in pengarna på Ipoker och sedan rushade upp till 1,5 mil $. Hade ju varit ännu roligare att få höra Victor egna reflektioner kring det hela men klart att man får acceptera hans beslut att förbli anonym om han fick jobbig respons på de första 2 inläggen.

Efter att ha läst de första 2 verkar det ju mer än rimligt att han kan vara Isildur. Båda verkar ju inte kunna sluta när det går dåligt och ingen av de verkar ha någon känsla för BRM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Känns som ett desperat försök att hålla hoppet uppe. Hans största problem då pengarna gled honom ur händerna var inte att några hade samarbetat och pluggat händer tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...