Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight

Sorkoas

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fyfan vad jag hatar allt proteinpulver. måste borsta tänderna och tugga 5 tuggummin efter varje proteindrink jag tar. vet inte vad jag ska ta mig till. :(

Blandar du med mjölk eller vatten?

Hur länge har du druckit proteindrinkar? Tycker det är en vanesak, har lärt mig tycka om både vanilj och hallonsmak trots att jag tyckte bägge var vidriga från början.

Att mixa pulvret med mjölk och en banan är att rekommendera för smaken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir inte direkt hungrig av denna tråden. hoppas det är värt allt ni utsätter era stackars kroppar för.

tips på ett recept:

6st ägg, en matsked jordnötssmör(den nyttiga varianten), 1banan. i mixer och stek skiten som pannkakor. servera med (tinade) frysta hallon.

Länk till kommentar

Jag tycker typ allt vassle blir gott att dricka, såväl med mjölk som vatten, men föredrar att hålla mig till kaseinproteinkällor så kör det mest efter gymmet. Sitter dock och häller i mig en drink nu, mest av lathet.

Dagen: Gröt till frukost, 1 Gorby's + vassle till mellanmål, hem till farsan och plundra kylen där strax (beräknat intag ~1200 kcal) sen antagligen en Gorby's/DoublePro innan läggdags. Ingen träning då jag är för lat för det.

Länk till kommentar

fyfan vad jag hatar allt proteinpulver. måste borsta tänderna och tugga 5 tuggummin efter varje proteindrink jag tar. vet inte vad jag ska ta mig till. :(

Ät mat då? Själv har jag i princip slutat med proteinshakes, förutom eaa såklart. Lite dyrare med mat men det mättar ju betydligt bättre.

Förresten så var pannkaksprojektet sjukt gott, men det känns lite sådär att vara hungrig precis efter man dragit i sig 1300 kcal. Mer ägg och mindre glass funkar nog bättre :-)

Länk till kommentar

Vad är din målvikt sorken och hur blir det med att börja tävla i styrkelyft? Du är väl ganska lång också så mkt under 90 ska du väl inte?

Osäker på målvikten för den här sommaren, ner runt 85 kanske? Ska jag tävla i styrkelyft så tvivlar jag på att det blir 90kg-klassen utan snarare 100kg, just på grund av min längd (är 185 cm).

Länk till kommentar

Blandar du med mjölk eller vatten?

Hur länge har du druckit proteindrinkar? Tycker det är en vanesak, har lärt mig tycka om både vanilj och hallonsmak trots att jag tyckte bägge var vidriga från början.

Att mixa pulvret med mjölk och en banan är att rekommendera för smaken :)

har testat båda och tycker inte det gör någon större skillnad. ttror aldrig jag kommer att vänja mig då jag redan lär ha slukat minst ett par hundra drinkar. det värsta var när jag köpte 7 kg vaniljpulver för att mmsports hade nåt storköpserbjudande. hatade smaken från drink 1 men höll ut och gjorde av med allt. såklart missclickväljer jag vanilj i nästa storbeställning också.

tänkte testa pucko till mitt chokladpulver nu.

Ät mat då? Själv har jag i princip slutat med proteinshakes, förutom eaa såklart. Lite dyrare med mat men det mättar ju betydligt bättre.

det orkar jag inte. eaa är fint däremot. synd att det inte funkar särskilt bra att dricka när som helst på dagen.

vad tycker du om Not Afraid sorkoas?

Länk till kommentar

har testat båda och tycker inte det gör någon större skillnad. ttror aldrig jag kommer att vänja mig då jag redan lär ha slukat minst ett par hundra drinkar. det värsta var när jag köpte 7 kg vaniljpulver för att mmsports hade nåt storköpserbjudande. hatade smaken från drink 1 men höll ut och gjorde av med allt. såklart missclickväljer jag vanilj i nästa storbeställning också.

tänkte testa pucko till mitt chokladpulver nu.

det orkar jag inte. eaa är fint däremot. synd att det inte funkar särskilt bra att dricka när som helst på dagen.

vad tycker du om Not Afraid sorkoas?

Haha gjorde samma sak. Köpte 4kg whey 80 vanilj. Smakar apa! Köpte det för jättelängesen och har kvar mer än halva :P Helt ok med mjölk iofs men med vatten, blääääää...

Länk till kommentar

Rehabpass på PE:s vis idag. :(

Knäböj 8x60 6x100 6x100 6x100

Marklyft 8x60 6x100 6x100 6x100

Bänkpress 8x50 6x70 6x70 6x70

Kabelrodd 8x60 8x60 8x60

Latsdrag 8x60 8x60 8x60

Benlyft m. resningar 15+15

Stretching HEHE

Konditionen har typ aldrig varit sämre. Måste ut och röra på mig mer men är alldeles för beroende av SC2 atm... Tur att betan går ner nästa vecka!! :(

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Slängde ihop ett träningsschema så man kanske klarar av att hålla sig skapligt seriöst under sommarn:

Måndag

Bänkpress

Smalbänk

Pullovers

French press (triceps)

Pushdowns

Kabeldrag (axlar)

Mage

Onsdag

Stångrodd

Marklyft

Hantelrodd

Chins

Latsdrag

Shrugs

Fredag

Knäböj

Frontböj

Frivändningar

Militärpress

Sidlyft (axlar)

Bicepscurl

Hammercurl

Obliques

Mage

Länk till kommentar

Körde fredagspasset idag då det blev bröst+rygg i tisdags.

Knäböj 8x60 reps 6x80 4x100 4x100 4x100

Frontböj 6x60 6x60 6x60

Frivändningar 10x40 8x60 8x60

Militärpress 10x20 8x30 8x30

Sidlyft kabel (axlar) 10x5 10x5

Bicepscurl stång 10x30 8x40 6x45

Hammercurl 10x12,5 10x12,5

Obliques sidlyft hantar 10x30 10x30

Benlyft m. resningar 15+15

Har inte haft koll på vikten senaste veckorna. Första invägningen blir på måndag. Ska börja köra kreatin igen så räknar inte med att gå ner något på 1-2v.

Länk till kommentar