Metaddict Postad 15 Maj , 2010 Rapport Postad 15 Maj , 2010 YEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah buddyyyyyy LIGHTWEIIIIIIIIIGHTTTTTTTTTT Citera
Starfitter Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 YEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah buddyyyyyy LIGHTWEIIIIIIIIIGHTTTTTTTTTT + Citera
emilio_15 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 studentkryssning på torsdag aka världsrekord i svineri tjena starfitter, händer i sommar??? Citera
Starfitter Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 studentkryssning på torsdag aka världsrekord i svineri tjena starfitter, händer i sommar??? tjaa pikachu, blir nog malmö, karlskrona, amsterdam,........sj? Citera
emilio_15 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 tjaa pikachu, blir nog malmö, karlskrona, amsterdam,........sj? hällefors, jönköping, göteborg, amsterdam, barcelona, paris, sunny beach (EMOP) hoppas jag hinna klämma in iaf. Rekar green house i utkanten av RLD och smartshopen mitt emot på andra sidan kanalen, tanten som har den har ett sommarhus i sverige så säg att du är härifrån så får du kanske rabatt. GULD Citera
ulaf Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Att fråga någon vad han gör i sommar så man får säga vad man ska göra själv Citera
emilio_15 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Att fråga någon vad han gör i sommar så man får säga vad man ska göra själv faktiskt inte :V började med att kolla igenom vilka grupper stjärnfittan är med i på fb... några roliga Citera
Starfitter Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Att fråga någon vad han gör i sommar så man får säga vad man ska göra själv :mrgreen: hahah sunny beach, blir jag sugen på stöka åker jag nog också ner P&L är också bokat på zumsars vis! edit: grupper på fejjan är lite av en hobby Citera
emilio_15 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Valde precis favoritstäder på FB 1. SF 2. BCN 3. LA 4. AMS 5. LON Nån som vill flytta om??????? Citera
Sorkoas Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2010 Valde precis favoritstäder på FB 1. SF 2. BCN 3. LA 4. AMS 5. LON Nån som vill flytta om??????? byta ut menar du? ja Citera
GG Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Valde precis favoritstäder på FB 1. SF 2. BCN 3. LA 4. AMS 5. LON Nån som vill flytta om??????? Facit NY LA BCN Prag Singapore Citera
emilio_15 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 byta ut menar du? ja Facit NY LA BCN Prag Singapore Menade att bara dom jag varit i räknas Citera
Sorkoas Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2010 Ett bra sätt att slippa skuldkänslor över att man ätit och druckit lite för mycket på en fest eller under en högtid är att planera in balanserande åtgärder i god tid. Tag en dag i slutet av varje månad för att gå igenom din planering för de kommande veckorna. Är du bjuden på fest? Kommer du att resa mycket i jobbet? Är det högtider på gång? Gör en strategi för hur du ska hantera vart och ett av dessa tillfällen. En bra idé kan till exempel vara att planera in (och reservera tid för) mer motion under veckan närmast före det evenemang som troligen kommer göra att du äter lite mer eller lite onyttigare än du borde. Du hinner också skriva upp ett hopprep eller ett träningsgummiband samt dina promenadskor på packningslistan, så att du ser till att ha möjligheter att motionera även när du är på resande fot. Gör på motsvarande sätt med alla händelser eller evenemang som du misstänker kan leda till avsteg från de vanliga goda vanorna. På det viset undviker du onödig viktuppgång och därtill dåligt samvete. Hälsningar Viktklubb.se Citera
Sorkoas Postad 19 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2010 Förra veckan: 94,4 kg Idag: 93,9 kg Citera
Sorkoas Postad 19 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2010 Sommarväder ute. Beachsäsongen kanske börjar tidigt i år :S Citera
Bluwajt Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Facit NY LA BCN Prag Singapore ny är semiboring under 21 ju Citera
Sorkoas Postad 20 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2010 Tokyo måste faktiskt äga Singapore med hestlängder. Citera
boman Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 träning = skador ni tränar = ni kanske vet test: sitter rakryggad på vanlig stol. försöker lyfta upp benen var för sig utsträckta. resultat: när jag lyfter vänster gör det lite ont. när jag lyfter höger dör jag halvt, gör ruskigt jävla ont just ovanför svanken/svanken. någon av er träningsveteraner som har en aning? var till naprapaten och det hjälpte typ inget. blev nog bara värre. mvh Citera
Metaddict Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Jag är ingen naprapat men det kan vara en lätt CP-skada. Hoppas det går bort av sig själv! Citera
boman Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Jag är ingen naprapat men det kan vara en lätt CP-skada. Hoppas det går bort av sig själv! jaha? Citera
Recommended Posts