Gå till innehåll

High stakes poker säsong 6


RobertL

Recommended Posts

  • Svars 627
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gus är etta även på min störighets-lista just nu. Kragen uppfälld på sin fula tröja, diverse enormt anstränga miner på ansiktet i en minut varje gång det är hans tur, plus att han räknar marker i oändlighet för minsta lilla bet.

 

Verkar dock som han dragit ner på ner att säga alla sina meningar två gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Skönt att slippa propbets om vad som ska komma på floppen. Ett å annat vegan-bett är dock nice.

  • Skönt att slippa Lodden-leken.

  • Skönt att slippa AJ Benza.

  • Skönt att slippa Phil Laaak. Helst skulle Esfandiari bort också men nu håller han iaf mestadels käften.

  • Gillar Kara men saknar servitriserna.

  • Saknar Matusow

Edit: Laak med igen, ffs. Inte sett e5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ge durrrr cred att han höll sig så lugn. Själv hade man fått elchocka mig tillbaks till liv igen efter den handen.

 

Haha samma här, måste sägas att dwan har stora stora kulor också. En annan kul grej är väl i den handen när Ivey frågar hur mycket Tom har bakom och avslutar med DURRRR för att få nån reaktion antar jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soni>>> Hehe, Kara Scott är ju bruden som bodde i ett litet samhälle i Kanada (?) där de inte ens hade rinnande vatten. Så kanske ligger nåt i du säger. Icke att förneka att hon faktiskt är rätt het dock.

 

Någon mer som började garva när Gus torskade sina sista cash med A9o? Han såg ju nästan lite ledsen ut, även om det inte var så mycket för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...