Gå till innehåll

High stakes poker säsong 6


RobertL

Recommended Posts

  • Svars 627
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså vill ni på riktigt ha väldigt bra kommentatorer?

Känns ju inte direkt värt med tanke på att programmet bara skulle bli lite bättre och folk skulle bättre förståelse för spelet, vilket leder till sämre värde. De som tjänar mest på bra kommentatorer är ju de sämsta spelarna.

 

Jag vill se Ken Lennaard som kommentator. Tycker han är så jävla rolig när han kommenterar poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag det är riktigt dåligt. Alla turneringsspelare gjorde/gör ju detta till en all-in fest i stil med wpt. Jag visste inte att syna en raise pre-flop på knappen var straffbart...

 

Yes all in fester med några hundra k dollar vill ju ingen se på =S.

Och Danne är ju grym i "did you know" skådespelartalang ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa precis DavidB att han c/r river för att få bort DN från ett bättre hand och samtidigt få Doyle att syna med en sämre hand?

 

Japp. Lät ju fett mkt som en efterhandskontruktion, men jag vet inte..

 

Spelteoretiskt är det en intressant situation.

 

Tyckte det var underbart fint och genomtänkt spel. En av få gångerna nån har spelat bra på HSP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förstår inte varför DN inte betar turn.. trappa doyle lr han bluffar ju ofta turn där.. inte!

tror om daniel betar 26k på turn så blir de syn syn.. sen blir de rund checkat på river och DN vinner potten..

 

26k turn, 60ish på river så får han syn av båda river också tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa precis DavidB att han c/r river för att få bort DN från ett bättre hand och samtidigt få Doyle att syna med en sämre hand?

 

Efterhandskonstruktion: Jag c/r river för att få DN att vika en bättre hand och samtidigt få Doyle att syna med en sämre. Oui, c'est tres bien, mon ami!

 

Verkligheten: LOL, stupid americans, I gotz the nuts, RAAAIIIISEEE!!111

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker mig se att elezra inte längre är den kassakon som han var för ett par-tre år sen, han spelade väl rätt okej vid nåt annat tillfälle också vad jag kan minnas, kan det stämma?

 

matusow är en riktig tjatterapa, kan de inte stänga in honom tillsammans med phil laak, slänga bort nyckeln och göra övriga världen en tjänst.

 

 

2m2uc93.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...