Gå till innehåll

High stakes poker säsong 6


RobertL

Recommended Posts

  • Svars 627
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr kan vi inte säga det samma om dig:cry:

 

oh snappadoh

 

Okej? Vad hände nu? Jag hänger inte med i forumspråket, brukar hålla mig till svenska. Snappadoh? Och vilka är det som inte kan säga att jag är söt? Och vem är du?

 

Många frågor... blev bara så förvånad att det fanns folk som inte tycker att jag är söt. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej? Vad hände nu? Jag hänger inte med i forumspråket, brukar hålla mig till svenska. Snappadoh? Och vilka är det som inte kan säga att jag är söt? Och vem är du?

 

Många frågor... blev bara så förvånad att det fanns folk som inte tycker att jag är söt. :shock:

 

Klart att det finns männsiskor som tycker att medelålders feminstkommunister är söta (eurythmech t.ex.) men 99% av oss andra kan tyvärr inte hålla med :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att det finns männsiskor som tycker att medelålders feminstkommunister är söta (eurythmech t.ex.) men 99% av oss andra kan tyvärr inte hålla med :/

 

Hahahaha, tur att vi som pushar 35 har Eury då, så att ni ungdomar får vara ifred från läskiga snusktanter med åsikter erfarenhet. Vill du egentligen säga att jag inte är välkommen att kommentera något i trådar där du redan har kommenterat? Och betyder detta att jag måste sluta rösta blått? Och sluta raka mig under armarna? Jag är förvirrad... Vill ju verkligen infria din bild av mig.

 

Idiot.

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att dissa Scott är bara löjligt, hon kan poker och passar därför in bättre i ett pokerprogram än vad en homegamespelande skådespelareamatör gör. Att hon är vackrare än AJ är också ett plus. Att det sen försökt efterlikna PAD och tappat all originalitet är väl en annan sak.

 

Vill man ha ett par medelålders män som sitter och smågnabbar och hackar på varandra kan man ju kika på nåt annat program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta snacka skit om Hellmuth. Han kommer plocka Ivey på 1m$ kanske t.o.m 2 en vacker dag när inte Ivey har sån jävla tur mot honom......

 

HAHA, det var roligast i hela avsnittet.

Han har sagt det i tio år nu.

Tror Ivey gör moves mot honom hela tiden och spelar därför så extremt uselt mot Ivey. Som Reb sa, den tomten är inte vinnande på NL200 online.

 

Massvis av hans linjer som det är insta-fisk-not på om man ser det online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att det finns männsiskor som tycker att medelålders feminstkommunister är söta (eurythmech t.ex.) men 99% av oss andra kan tyvärr inte hålla med :/

 

Hej KCK!

 

En vacker dag så kommer pf hitta ett sätt att permbanna dig på, och då tänker jag ejakulera på min skärm, gnugga det och utbrista i ett högljutt: "IN YOOOOUR FACEEE Jojje2k, IIIIN YOOOOOUR FAAACE!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej KCK!

 

En vacker dag så kommer pf hitta ett sätt att permbanna dig på, och då tänker jag ejakulera på min skärm, gnugga det och utbrista i ett högljutt: "IN YOOOOUR FACEEE Jojje2k, IIIIN YOOOOOUR FAAACE!"

 

Ah, så detta är en välkänd arg nickbytare? Jag funderade ett tag på om det var nån jag hade legat med som jag glömt att ringa upp efteråt... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kara verkar lite stel i det första avsnittet som programledare imo, sen om dom måste kapa AJ så in med nåt lite mer ögonvänligt än kara plz, typ shana hiatt ;)

 

In med AJ igen för helvete, HSP är inte HSP utan gabe och AJ !

 

Ryktet säger att nån gav Shana en rubiks kub efter senaste PAD, hon har inte setts sen dess...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man ha ett par medelålders män som sitter och smågnabbar och hackar på varandra kan man ju kika på nåt annat program.

Vill man ha snygga tjejer att titta på finns det andra program för det också.

 

Dom borde ha tagit någon av dom talangfulla servitriserna från tidigare säsonger.

 

Ni är så söta. :)

 

Om man ska göra något så gör det rätt.

 

Kara verkar lite stel i det första avsnittet som programledare imo, sen om dom måste kapa AJ så in med nåt lite mer ögonvänligt än kara plz, typ shana hiatt ;)

 

In med AJ igen för helvete, HSP är inte HSP utan gabe och AJ !

 

Skandal:

This move appears to be the result of the PokerStars sponsorship because his replacement is Kara Scott (she is sponsored by PokerStars). http://bluff.com/blogs/hsp-season-6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta snacka skit om Hellmuth. Han kommer plocka Ivey på 1m$ kanske t.o.m 2 en vacker dag när inte Ivey har sån jävla tur mot honom......
Helt sjukt att han fortsätter att vräka ur sig såna där saker gång på gång trots att han framställs som en driftkucku av i stort sett alla pokerprogram numera.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va de har sabbat programmet :S

 

30 seconds with Kara Scott?!

 

Negreanu snackar om den "riktiga" död mans hand (sponsored by Pokerstars)?!

 

Var inget direkt fan av AJ+Gabe men det funkade iaf utan att störa. Men att Gabe ska sitta och dra massa skämt helt ensam är bara sjukt.

 

PH lyckades nog tillochmed spela sämre än vanligt. Helt sjukt hur kass han är. Har sagts redan men fyrbeta till FEMTIOSEX från 16 med AJ och sen folda när han sagt "tror du har 98"?!?!?! Hur dum i huvudet måste man inte vara för att få ihop den logiken :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...