Gå till innehåll

High stakes poker säsong 6


RobertL

Recommended Posts

  • Svars 627
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Problemet är ju inte att han inte värdebettar, problemet är att han aldrig skjuter bluff på river där vilket gör det lätt för Ivey. 100% i hans bettingrange är värdebetshänder och resten checkas ner.

 

Av samma anledning har PH svårt att få betalt med sina fina händer, han skjuter aldrig tom förutom ytterst få händer pre och några c-bets.

 

Så du menar att han aldrig hade bluffat om river skulle ha varit något annat än klöver, 4a eller Ess?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är mer stelt nu än tidigare säsonger och

 

"Welcome back to High Stakes Poker" sägs inte med lika mycket pondus som när Mr Benza var med i gemet.

 

Sen att Kara Scott är sjukt het och den där brittiska accenten (kan man säga så på svenska) gör ju inte saken sämre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va snackar du om, det var gamla nyheter. Vad kommer härnäst?. Moneymaker vinner main event?

Du fattar att det var en redigerad version han länkade till? Jag blir bara så trött på folk som skriker old bara för att de själva sett klippet nån annanstans. Klippet kan dessutom omöjligen vara äldre än 2 veckor. Är det prestige du vill åt eller vad är meningen med att kommentera att det är gamla nyheter för dig? Förövrigt verkar ju ingen annan här sett klippet så det är främsta anledningen till att jag tycker du ska gå och lägga dig.

 

sry 4 ot sas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fattar att det var en redigerad version han länkade till? Jag blir bara så trött på folk som skriker old bara för att de själva sett klippet nån annanstans. Klippet kan dessutom omöjligen vara äldre än 2 veckor. Är det prestige du vill åt eller vad är meningen med att kommentera att det är gamla nyheter för dig? Förövrigt verkar ju ingen annan här sett klippet så det är främsta anledningen till att jag tycker du ska gå och lägga dig.

 

sry 4 ot sas

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...