Gå till innehåll

Bettingdagboken


sankento

Recommended Posts

  • Svars 426
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Summerar väl kvällen och slänger upp morgondagens tankeställare då.

 

Hade 2 spel lagda idag. Ett handicapspel på Barcelona 1.93 på -1.5 och sen 1.90 på Messi som målskytt i matchen Att de ens kan ge odds på Messi som målskytt just nu känns ju sjukt korkat imo.

 

Som ni säkert vet slutade det hela väldigt bra. Messi rullade in 2-0 efter typ 20 minuter och matchen slutade 4-1 till Barca.

 

Kvällen:

 

Lagda spel 2

Vunna spel 2

 

Vinst +920kr

 

Totalt:

 

Lagda spel 16

Vunna spel 13

 

Bankrulle: 23690kr

+3690kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morgondagen då. Finns en hel del att fundera över.

 

Match 1.

 

Fiorentina - Sampdoria 3.75 på Sampdoria borta känns som ett väldigt starkt spel. Någon här på forumet som tipsade om den matchen och med tanke på att Sampdoria vunnit sina senaste 7 matcher ser det väl ut som något man bör ge en tanke iallafall?

 

Och som vanligt har jag dålig koll på Italien så det är enda spelet jag har i åtanke so far.

 

Match 2.

Teneriffa - Atletic Bilbao 2.70 på Atletic känns även det intressant. Bilbao kommer med 4 raka segrar i bagaget och Teneriffa har inte direkt imponerat i säsongsöppningen.

 

Match 3.

 

Xerez - Deportivo la Coruna 2.45 på deppo känns också väldigt angeläget. Xerez blev fullständigt överkörda av Real i helgen och borde vara en lätt mumsbit för deppo.

 

Match 4.

 

Getafe - Valencia 2.35 på Valencia borde väl locka en del spel också. Visst Getafe hemma är aldrig en lätt match men om Valencia ska vara med och fightas där uppe (som de givetvis ska) borde man vinna denna matchen.

 

Lite så ser det väl ut. Tankar eller åsikter från er där hemma? Inga spel lagda än såklart men det där är matcherna jag funderar på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morgondagen då. Finns en hel del att fundera över.

 

Match 1.

 

Fiorentina - Sampdoria 3.75 på Sampdoria borta känns som ett väldigt starkt spel. Någon här på forumet som tipsade om den matchen och med tanke på att Sampdoria vunnit sina senaste 7 matcher ser det väl ut som något man bör ge en tanke iallafall?

 

Och som vanligt har jag dålig koll på Italien så det är enda spelet jag har i åtanke so far.

 

Match 2.

Teneriffa - Atletic Bilbao 2.70 på Atletic känns även det intressant. Bilbao kommer med 4 raka segrar i bagaget och Teneriffa har inte direkt imponerat i säsongsöppningen.

 

Match 3.

 

Xerez - Deportivo la Coruna 2.45 på deppo känns också väldigt angeläget. Xerez blev fullständigt överkörda av Real i helgen och borde vara en lätt mumsbit för deppo.

 

Match 4.

 

Getafe - Valencia 2.35 på Valencia borde väl locka en del spel också. Visst Getafe hemma är aldrig en lätt match men om Valencia ska vara med och fightas där uppe (som de givetvis ska) borde man vinna denna matchen.

 

Lite så ser det väl ut. Tankar eller åsikter från er där hemma? Inga spel lagda än såklart men det där är matcherna jag funderar på!

 

Match 2,3,4 ser bra ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska tillägga att jag spelar alltid på Sampa i Italien för att dom är ett gott gäng, har jävligt snygga tröjjor och har Antonio Cassano som förövrigt är i en ruggig form.

 

Råder dig att hålla igen lite med det spelet då Sampa vanligtvis inte är speciellt bortastarka och vann icke övertygande tidigare i år i slutminuterna borta mot årets strykgäng Atalanta. Ser det ändå som okej spel till det oddset och kommer själv att spela dem som vanligt.

 

Av dina övriga spel hade jag bombat Valencia ganska hårt och nog hållt igen lite mer på de övriga två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det klart. Det blev 500 kr på alla 4 ovanstående matcher. Vi gamblar lite. Kan inte släppa Sampdoria till det oddset och de andra matcherna känns ganska "givna" med de odds vi faktiskt får. Sätter jag 2/4 så blir det plus för kvällen och med det i bakhuvudet känns det ändå ganska lovade. Det börjar om 20 minuter.

 

Komigen nu för fan!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En annan som är helt sjuk är ju Ronaldo nu gjorde han mål igen, efter 2 minuter.. snacka om att spanskaliga krossar allt och alla just nu

 

Spanska ligan? (=

 

Tycker Barca o Real har sjuka lag, men som liga är ju PL mycket hetare!

 

Matcherna där är ju jämnare o stekheta. Man U - City är ju bara ett exempel (=

 

Barcas alla matcher känns slut efter 30 min. Messi, Zlatan, Ronaldo, scorar konstant. Men det gör ju Rooney, Drogba, Torres också i PL. Sen har vi Adebayor och deras match mot Arsenal var ju också ganska het.

 

Tottenham haft ett par sjuka matcher också. Spanska ligan är en stark tvåa (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spanska ligan? (=

 

Tycker Barca o Real har sjuka lag, men som liga är ju PL mycket hetare!

 

Matcherna där är ju jämnare o stekheta. Man U - City är ju bara ett exempel (=

 

Barcas alla matcher känns slut efter 30 min. Messi, Zlatan, Ronaldo, scorar konstant. Men det gör ju Rooney, Drogba, Torres också i PL. Sen har vi Adebayor och deras match mot Arsenal var ju också ganska het.

 

Tottenham haft ett par sjuka matcher också. Spanska ligan är en stark tvåa (=

 

OKej jag håller med. Ändrar mitt uttalande "Fan vad Real och Barcelona förmodligen kör över allt och alla just nu"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spanska ligan? (=

 

Tycker Barca o Real har sjuka lag, men som liga är ju PL mycket hetare!

 

Matcherna där är ju jämnare o stekheta. Man U - City är ju bara ett exempel (=

 

Barcas alla matcher känns slut efter 30 min. Messi, Zlatan, Ronaldo, scorar konstant. Men det gör ju Rooney, Drogba, Torres också i PL. Sen har vi Adebayor och deras match mot Arsenal var ju också ganska het.

 

Tottenham haft ett par sjuka matcher också. Spanska ligan är en stark tvåa (=

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Statuskollen då.

 

Fiorentina leder med 1-0 över Samprodia i halvtid :-(

 

Deportiva har redan vunnit, leder med 3-0 med 10 min kvar :-)

 

Och det står 0-0 i Atletic bibao-matchen efter ca 40 minuter.

 

Valencia har inte börjat än. Men räknar kallt med att Cassanno dunkar in två baljor för Sampdoria och vänder på steken i andra halvlek. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summerar kvällens pissomgång här innan jag ska hoppa ner i sängen. Första riktigt dåliga omgången. Så går det väl i bettingens värld, känns alltid som att man "slår spelet" varje gång spelen sitter och det känns alltid som "fan vad dumt det var att betta på dem denna rundan" men så kommer det förmodligen alltid att vara.

 

Match 1.

 

Xerez - Deportivo la coruna 2.45 på deppo vinst med 3-0

 

Match 2.

 

Teneriffa - Atletic Bilbao 2.75 på Atletic förlust 1-0

 

Match 3.

 

Fiorentina - Sampdoria 3.80 på Sampdoria förlust 2-0

 

Match 4.

 

Getafe - Valencia 2.30 på Valecnia förlust 3-1 (kommer inte ihåg det exakta oddset eftersom matchen inte är uppdaterad än men ngt sånt va det)

 

Kvällen slutar ändå + tack vare vår clearade bonus, en liten tröst.

 

Kvällen:

Lagda spel 4

Vunna spel 1

 

-780kr

Bonus +916kr

 

Totalt:

Lagda spel 20

Vunna spel 14

 

Bankrulle: 23.826kr

+3.826kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit lite segt med uppdateringen nu senaste två dagarna, ber om ursäkt för detta men jag har jobbat arslet av mig, rent ut sagt. :-(

Nu är det äntligen och jag förmodar att det finns massa skoj att spela på.

 

Ska ta en snabb swoop så återkommer jag med intressanta matcher typ närsomhelst! Undertiden får gärna ni där ute komma med förslag till kvällen om ni hittat något roligt att spela på.

 

Ikväll ska vi göra pengar folket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit lite segt med uppdateringen nu senaste två dagarna, ber om ursäkt för detta men jag har jobbat arslet av mig, rent ut sagt. :-(

Nu är det äntligen och jag förmodar att det finns massa skoj att spela på.

 

Ska ta en snabb swoop så återkommer jag med intressanta matcher typ närsomhelst! Undertiden får gärna ni där ute komma med förslag till kvällen om ni hittat något roligt att spela på.

 

Ikväll ska vi göra pengar folket!

 

-1.5 på barca samt Djurgården hemma i elitserien är dagens bästa spel enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 4 spel direkt.

 

Match 1.

 

Blackburn - Aston villa - 2.50 på Aston Villa a 600kr Blackburn har inte spelt speciellt bra och förlorade mot Everton med 3-0 senast. Aston Villa ser ruggigt starka ut och har 7 raka segrar med sig i ryggsäcken! Givet spel imo!

 

Match 2.

 

Stoke - Manchester United 1.40 på United a 1200kr Höjer standardinsatsen till 600kr och som jag pratade om förut kör vi ca 5% på storlagen i sånna här "100%iga" matcher. Känner inte att jag behöver motivera speciellt mycket, United ångar på och visst Stoke gav Chelsea en riktig mardröm förra rundan men det tror jag aldrig de orkar upprepa ikväll.

 

Match 3.

 

Fulham - Arsenal 1.53 på Arsenal a 600kr. Fulham borde bli en lätt mumsbit för ett Arsenal som sakterliga börjar rulla igång. Hade jag fått samma odds på Chelsea i samma match hade jag kunnat satsa fru och barn på den matchen, lite så känns det.

 

Match 4.

 

Livorno - Fiorentina 2.10 på Fiorentina a 600kr Gör ett nytt försök i Italien och ännu ett försök på Fiorentina, levererar dem inte ikväll kommer jag fan aldrig mer betta på dem i hela mitt fucking liv! :mrgreen:

 

Så ser det ut. Tankar ideér? Finns massa fler matcher men de där va dem jag kände att jag va tvungen att betta på utan att "tänka" Kanske slänger in fler bets lite senare men måste prata med min andra hälft då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-1.5 på barca samt Djurgården hemma i elitserien är dagens bästa spel enligt mig.

 

Haha ja man blir väldigt sugen på -1.5 på Barca efter förra 2 omgångarnas succé. får 1.77 på de spelet och kanske kör vi det ikväll igen, men någon gång måste deras maskineri börja hacka, zlatan är småskadad och det är CL i veckan så de kanske vilar några viktiga kuggar ikväll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja man blir väldigt sugen på -1.5 på Barca efter förra 2 omgångarnas succé. får 1.77 på de spelet och kanske kör vi det ikväll igen, men någon gång måste deras maskineri börja hacka, zlatan är småskadad och det är CL i veckan så de kanske vilar några viktiga kuggar ikväll?

 

Mjo, den är inte jätte säker när man tänker efter :mrgreen:

 

Missade att det var CL i veckan och de kanske vilar, attans !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...