Gå till innehåll

Bettingdagboken


sankento

Recommended Posts

  • Svars 426
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då ska ni spela resultat 4-1. Gör man värderingen 100% blir det ju ett oändligt överodds... typ.

 

Haha det är jävligt sant. Trot han satsade sin flickvän faktiskt. :mrgreen: Ja men å andra sidan hur många gånger har man inte varit 100% säker och ändå förlorat? Jag vet inte hur det e med dig men för mig händer det varje helg när jag e ute på krogen och raggar t.ex :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla unitedmatcher kan inte va en fest :D Sen e dom inne i en intensiv period. Sunderland är en svårare nöt i år än andra år efter en del bra värvningar. United har väl 8 raka vinster och jag har bara känslan av att 1-0/2-1 är ett gångbart resultat. Fast alltså -1.5 e ju inget dåligt tipp men tycker 1.95 va lite väl lågt bara för denna matchen.

 

Edit: Jag hoppas givetvis att jag har fel och att United vinner med 7-0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det börjar ju bra... men kul att kommentatorerna efter 13 minuter säger att Sunderland förmodligen kommer klara av att hålla nollan... vad fan grundar idioterna det uttalandet på? Bara för att de leder med 1-0 efter 7 minuter finns det väl inget i hela världen som talar för att de ska klara av att inte släppa in något mål?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla unitedmatcher kan inte va en fest :D Sen e dom inne i en intensiv period. Sunderland är en svårare nöt i år än andra år efter en del bra värvningar. United har väl 8 raka vinster och jag har bara känslan av att 1-0/2-1 är ett gångbart resultat. Fast alltså -1.5 e ju inget dåligt tipp men tycker 1.95 va lite väl lågt bara för denna matchen.

 

Edit: Jag hoppas givetvis att jag har fel och att United vinner med 7-0

 

Då är vi två. Men får väl blir 7-1 nu då istället :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men å andra sidan hur många gånger har man inte varit 100% säker och ändå förlorat?

 

Jag fattar inte hur du någonsin har kunnat gjort en värdering på 100%. Om man gör det är ju alla odds felsatta om de inte är 1,00. Du kanske tror att sportsbetting handlar om att tippa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte hur du någonsin har kunnat gjort en värdering på 100%. Om man gör det är ju alla odds felsatta om de inte är 1,00. Du kanske tror att sportsbetting handlar om att tippa?

 

Ursäkta men är du helt dum i huvudet? Förstår mig inte på vissa människor, att jag ens orkar svara på det du skriver känns ju som ett smärre mirakel....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte summera kvällen nu men måste säga att det gick riktigt bra.

 

United vann planenligt.

Barca körde över stackars Almeria med 8-0

Bordeaux vann i Frankrike och återigen en 100%ig kväll känns bra det här, kul att September månad börjar så bra, verkligen skitskoj!...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte summera kvällen nu men måste säga att det gick riktigt bra.

 

United vann planenligt.

Barca körde över stackars Almeria med 8-0

Bordeaux vann i Frankrike och återigen en 100%ig kväll känns bra det här, kul att September månad börjar så bra, verkligen skitskoj!...

 

riktig motgång, fel på månad också (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag sakta vaknat till liv och tänkte summera gårdagen på riktigt. Det blev 4 spel igår.

 

Match 1.

 

Bolton - Tottenham 2.10 på Tottenham. Matchen slutade 2-2 :-(

 

Match 2.

 

Manchester United - Sunderland 1.95 på -1.5/-2 på United. Matchen slutade 2-2 :cry:

 

Match 3.

Barcelona - Almeria 2.00 på -2.5 på Barcelona matchen slutade 1-0 :cry:

 

Match 4.

 

En trippel med

United

Bordeaux

Barcelona till 2.59 United kryssa och Bordeaux åkte på säsongens första förlust bara för att strö mer salt i såren... riktigt bra kväll igår.

 

Lagda spel 4

Vunna spel 0

 

-3.500kr

 

Totalt i Oktober

 

Lagda spel 4

Vunna spel 0

 

-3.500kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en snabb swoop över kvällens matcher och kanske går det att hitta något skoj.

 

vad säger ni om Everton - Stoke 1.57 på Everton?

Racing Santander - Valencia 2.00 på Valencia.

Sevilla - Real Madrig 2.20 på Real Madrid

Palermo - Juventus 2.10 på Juventus (är som vanligt bettingfisk i Italien och Palerma är väl aldrig lätta hemma kanske?)

 

Så går tankarna inför kvällen. Återkommer när jag pratat ihop mig med min bättre hälft! Tankar/Ideér?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Real Madrid saknar Ronaldo ikväll pga skada, och Sevilla brukar vara rätt starka hemma om jag inte har helt fel:)

 

Ja absolut. Det är förmodligen det enda lag som kan skaka Real och Barcelona på hemmaplan i år. Visste inte att Ronaldo va skadad men det hade min polare koll på så vi hoppade den matchen.

 

Blev bara två matcher ikväll.

 

Match 1.

 

Everton - Stoke 1.57 på Everton a 500kr

 

Match 2.

Racing Santander - Valencia 2.00 på Valencia a 500kr

 

Sen avvaktar vi med Real-matchen, tänkte eventuellt live-betta på den beroende på hur de klarar sig utan Ronaldo. Så ser kvällen ut. Hoppas att det kan bli lite grönt ikväll iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir en ganska lättsummerad morgondag. Två matcher och en seger = pengarna tillbaka. Såhär såg det ut!

 

Match 1.

 

Everton - Stoke 1.57 på Everton matchen slutade 1-1

 

Match 2.

 

Racing Santander - Valencia 2.00 på Valencia som vann med 1-0

 

Lagda spel 2

Vunna spel 1

 

+0kr

 

Totalt i Oktober

 

Lagda spel 6

Vunna spel 1

 

-3.500kr

 

Det känns lite som att vi kommer ta en paus nu när det är fucking jävla landslagsuppehåll, HATA? SÅ fruktansvärt, otroligt tråkigt med landslags-fotboll om jag ska vara ärlig. Iaf när det bara är kval. Eller visst Danmark - Sverige blir något att sätta tänderna i men annars är det enda som händer att uppehållet förstör alla annan rolig fotboll. Jag bettar nästan aldrig på landskamper heller så kommer nog inte bli några spel på ett tag, är jag rädd. Men kanske är bra med tanke på hur Oktober börjat :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går säkert att hitta nåt intressant i landskamperna, Slovakien-Slovenien, Finland-Wales och Belgien-Turkiet med bet365s odds tyckte jag såg intressanta ut vid en första blick. Man måste ju spela sin rush som Doyle sa och jag är glödhet för tillfället:lol: Satte Sevilla, Hammarby, Helsingborg och Chelsea igår på singlar, missade bara Elfsborg. /end of unhidden brag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...