Gå till innehåll

Bettingdagboken


sankento

Recommended Posts

Jag säger samma sak igen. Det bror väl lite på vilka matcher du väljer att spela på? Självklart slänger jag inte in pengar varje runda storlagen spelar. Förra säsongen om man bara ser till storlagens matcher (Arsenal, Chelsea, Liverpool, United, Inter, Barcelona och Real ) ökade vi rullen med 70% bara på de lagen! Sen kanske det var en tillfällighet men det visar sig väl i år. Jag är iaf helt övertygad om att det går att plussa helt okej om man väljer sina matcher!

 

Med andra ord tror du att du är mer insatt i ligorna än oddssättarna själva?

 

Återigen, vill inte låta negativ, rolig dagbok och lycka till oavsett :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 426
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Med andra ord tror du att du är mer insatt i ligorna än oddssättarna själva?

 

Återigen, vill inte låta negativ, rolig dagbok och lycka till oavsett :)

 

Haha det är klart att jag är mycket bättre än alla odds-sättare där ute? :mrgreen: Det är ingen fara, det är bara roligt! Självklart är jag inte mer insatt än de som jobbar med skiten men jag har uppenbarligen en bra edge eftersom jag vunnit pengar på sportsbetting 4 år irad? Och en stor del av pengarna kommer faktiskt från de stora lagen även om de största förlusterna kommer från några av de matcherna också!

 

Sen från något helt annat. Har för mig att jag läste någonstans att förra året alltså 2008 var första året någonsin som spelarna slog oddssättarna, det kanske är helt jävla galet fel, men är helt säker att jag läst något om det!

 

Finns det nu någon där ute som kan backa upp det jag tror mig läst so please step forward!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fortsätter att gå helt okej. Sevilla leder med 1-0 i paus och det känns ganska stabilt. Inte kunnat se matchen för brorsan har förfestat i vår lägenhet fram tills nu men ska passa på att kika på andra halvlek och ladda upp inför Barcelonas match ikväll sen!

 

Sportbladets resultatrapportering sa att det stod 0-0 i halvtid så blev positivt överraskad när jag såg att Negredo faktiskt gett Sevilla ledningen i den 38e!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...