Gå till innehåll

Bettingdagboken


sankento

Recommended Posts

Hittade 4 spel direkt.

 

Match 1.

 

Blackburn - Aston villa - 2.50 på Aston Villa a 600kr Blackburn har inte spelt speciellt bra och förlorade mot Everton med 3-0 senast. Aston Villa ser ruggigt starka ut och har 7 raka segrar med sig i ryggsäcken! Givet spel imo!

 

Match 2.

 

Stoke - Manchester United 1.40 på United a 1200kr Höjer standardinsatsen till 600kr och som jag pratade om förut kör vi ca 5% på storlagen i sånna här "100%iga" matcher. Känner inte att jag behöver motivera speciellt mycket, United ångar på och visst Stoke gav Chelsea en riktig mardröm förra rundan men det tror jag aldrig de orkar upprepa ikväll.

 

Match 3.

 

Fulham - Arsenal 1.53 på Arsenal a 600kr. Fulham borde bli en lätt mumsbit för ett Arsenal som sakterliga börjar rulla igång. Hade jag fått samma odds på Chelsea i samma match hade jag kunnat satsa fru och barn på den matchen, lite så känns det.

 

Match 4.

 

Livorno - Fiorentina 2.10 på Fiorentina a 600kr Gör ett nytt försök i Italien och ännu ett försök på Fiorentina, levererar dem inte ikväll kommer jag fan aldrig mer betta på dem i hela mitt fucking liv! :mrgreen:

 

Så ser det ut. Tankar ideér? Finns massa fler matcher men de där va dem jag kände att jag va tvungen att betta på utan att "tänka" Kanske slänger in fler bets lite senare men måste prata med min andra hälft då!

 

Både Fulham och Stoke är ju riktig bra på hemmaplan ... känns som oddsen är lite väl låga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 426
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Både Fulham och Stoke är ju riktig bra på hemmaplan ... känns som oddsen är lite väl låga?

 

Jag håller inte med! Skulle de gett ut typ 1.60/70 på United skulle de förmodligen förlora hur mycket pengar som helst eftersom varenda jävel där ute skulle pumpa in hur mycket pengar som helst i den matchen? Det skulle jag gjort iaf.

 

Skulle aldrig våga sätta ett högre odds på just den matchen. Sen kan jag ju ingenting om odds-sättning, men så känns det.

 

Fulham-matchen kan jag hålla med till viss mån men tycker fortfarande att det är tillräckligt attraktivt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller inte med! Skulle de gett ut typ 1.60/70 på United skulle de förmodligen förlora hur mycket pengar som helst eftersom varenda jävel där ute skulle pumpa in hur mycket pengar som helst i den matchen? Det skulle jag gjort iaf.

 

Skulle aldrig våga sätta ett högre odds på just den matchen. Sen kan jag ju ingenting om odds-sättning, men så känns det.

 

Fulham-matchen kan jag hålla med till viss mån men tycker fortfarande att det är tillräckligt attraktivt!

 

Fulham - Arsenal är dessutom ett Londonderby, aldrig jag hade velat beta på den ...

 

Lycka till idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fulham - Arsenal är dessutom ett Londonderby, aldrig jag hade velat beta på den ...

 

Lycka till idag!

 

Nej det som är så skönt i bettingens värld, alla tycker olika! 8-) Tack så mycket och lyckatill själv!

 

Ps en kul grej, min polare ville dubbla insatsen i Arsenal-matchen för han tycker den verkar så säker.. :-)

 

Som sagt alla tänker vi olika

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man hemma efter nattens bravader då. Tänkte passa på att summera kvällen innan jag slänger in handduken. Hade 4 spel ikväll.

 

Match 1.

 

Blackburn - Aston Villa 2.50 på Aston villa torsk 1-0 :-(

 

Match 2.

 

Stoke - Manchester United 1.40 på United seger 2-0 :-D (mest pengar inne på den matchen)

 

Match 3.

 

Fulham - Arsenal 1.53 på Arsenal seger 1-0

 

Match 4.

 

Livorno - Fiorentina 2.10 på Fiorentina seger 1-0

 

Kvällen:

 

Lagda spel 4

Vunna spel 3

+860kr

 

Totalt:

 

Lagda spel 24

Vunna spel 17

 

Bankrulle: 24.686kr

+4.686kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte presentera lite spel inför kvällen då. Hittar egentligen bara två intressanta spel.

 

Match 1.

 

Espanyol - Xerez 1.50 på Espanyol hemma mot ett lag som fortfarande inte gjort ett enda mål i år känns som ett ganska bra spel i min värld. Trycker nog in en hel del på den matchen skulle jag tro.

 

Match 2.

 

Deportivo la Coruna - Villareal 2.90 på Villareal som inte har levererat speciellt bra så här långt tycker jag är ett överodds i stora mått. Visst de har börjat lite knackigt och förhoppningsvis vänder det ikväll. 2.90 måste spelas och kommer förmodligen fortsätta va väldigt höga odds på Villareal tills de kommer in på banan igen!

 

Ni italienkännare får gärna komma med tips från Italien men de där är de enda matcher jag hittat ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då min bättre hälft inte hade den rätta magkänslan för Xerez-matchen hoppade vi spel på den ikväll :-( Det blev alltså bara en match.

 

Match 1.

 

Deportivo la Coruna - Villareal 2.75på Villareal a 600kr och ja idioterna hann som vanligt sänka oddset innan vi slängde in pengarna, sa ju att det var ett överodds :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då min bättre hälft inte hade den rätta magkänslan för Xerez-matchen hoppade vi spel på den ikväll :-( Det blev alltså bara en match.

Match 1.

 

Deportivo la Coruna - Villareal 2.75på Villareal a 600kr och ja idioterna hann som vanligt sänka oddset innan vi slängde in pengarna, sa ju att det var ett överodds :mrgreen:

 

Och du ska inte klaga över det ... blev 0-0 i den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du ska inte klaga över det ... blev 0-0 i den

 

Kom hem precis nu och såg det också. Jävligt skönt att man är två ibland! :lol:

 

Tyvärr så fortsätter uppenbarligen Villareal att spela piss (inte för att jag såg matchen) men de förlorade iallafall :-( Kanske inte är deras säsong i år.

 

Summerar väl motvilligt kvällen då. Blev bara en match och således bara en förlust.

 

Match 1.

 

Deportivo la Coruna - Villareal 2.75 på Villareal förlust 1-0

 

Kvällen:

 

Lagda spel 1

Vunna spel 0

 

-600kr

 

Totalt:

 

Lagda spel 25

Vunna spel 17

 

Bankrulle: 24.086kr

+4.086kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Champions League i morgon!!! :mrgreen: Känns alltid så jävla bra på något sätt.

 

Tänkte passa på att tippa alla matcher bara för skojs skull, se hur bra koll man har på alla skumma lag där ute. Här är alla odds jag får från bet365 och vet i ärlighetens namn inte om vi ska betta på något alls men tänkte slänga in ett litet förhandstips bara för skojs skull.

Rubin Kazan v Inter 5.00 3.60 1.72 "Given" 2a. Då vi inte har någon som helst koll på Rubin Kazan och Inter inte känns som ett givet spel vet jag inte om vi vågar slänga in pengar på matchen dock.

 

Arsenal v Olympiakos 1.25 5.50 13.00 Inget snack om saken Arsenal vinner på hemmaplan. Samma sak här inget bra odds och inget spel men en klar 1a.

 

AZ v Standard Liege 1.80 3.60 4.50 Här tror jag på ett X då jag inte tycker att AZ är tillräckligt stabila för en 1a. Lite skräll såklart men Standard Liege gjorde det ganska bra förr veckan.

 

Barcelona v Dynamo Kiev 1.12 8.50 19.00 Behöver knappast motivera, klar 1a.

 

Debrecen v Lyon 8.00 4.20 1.44 Här kan det nog åka in lite pengar. Debrecen blir en lätt mumsbit för Lyon. Visst de höll emot bra mot Liverpool senast, men det var mer tur än skicklighet. klar 2a.

 

 

Fiorentina v Liverpool 4.00 3.50 1.90

Svår bortamatch för Liverpool men Fiorentina känns formsvaga och med tanke på engelsmännens totala kross i helgen kommer de med mängder av självförtroende och det känns ändå som en ganska klar 2a

 

Rangers v Sevilla 3.80 3.40 2.00 Här kan det även bli lite pengar. Visst skottarna är alltid svåra på hemmaplan men Sevilla ser starka ut i Spanien och jag tror de vinner med 2-0. Kanske spel på matchen och 2a på en eventuell kupong.

 

 

Unirea Urziceni v VfB Stuttgart 4.00 3.40 1.95 Ingen match vi vågar betta på men Tyskarna går nog segrare ur den matchen. 2a även där.

 

Vad tycker ni om detta? Eventuellt spel på 2 matcher alltså och resten är bara spontana spekulationer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig fullständigt om alla dagens matcher. La en bet på Lyon, Barca och Inter (känns sådär nu i efterhand, men de bör vinna om de ska vara med bland de bästa lagen i världen). Finns mycket bra spel idag bortsett från Champions League, mycket fotboll i Englands lägre divisioner där det finns en hel del banker. Lycka till kompis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig fullständigt om alla dagens matcher. La en bet på Lyon, Barca och Inter (känns sådär nu i efterhand, men de bör vinna om de ska vara med bland de bästa lagen i världen). Finns mycket bra spel idag bortsett från Champions League, mycket fotboll i Englands lägre divisioner där det finns en hel del banker. Lycka till kompis!

 

Tack som fan! Alltid kul när någon håller med :-) Varnade dock för Ryssarna hemma! Men hoppas du gjorde några kulor ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka spel blir det ikväll?

 

Då jag hade kvinnobesök hela kvällen :-( blev det inge spel ikväll tyvärr. :cry: Sjukt frustrerande när de två spelen jag pratade om Sevilla och Lyon givetvis blev glasklara segrar. Snacka om att PISSA på experterna som avrådde för både Lyon och Sevilla... :mrgreen: Inga pengar inne alls ikväll alltså.

 

Hur gick det för er andra?

 

Men satte 5 av 8 tips iaf. Alltid något. Mest nöjd är jag med krysset i Holland, sjukt magkänsla man har ibland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste givetvis spela som en idiot i morgon nu då med tanke på att kvällens spel blev förstörda pga ja ni vet hur det är...

 

Hittar 2 intressanta spel i morgon.

 

Match 1.

 

Bayern Munchen - Juventus 2.10 på Munchen hemma känns spännande!

 

Match 2.

 

En trippel med

Manchester U - Wolfsburg. 1

Apoel Nicosia - Chelsea . 2

Real Madrid - Marseille. 1

Till 2.21 känns också som en intressant variant.

 

Det är de enda jag hittar. Tycker trippeln känns riktigt spelvärd även om Tyskarna är helt okej men tror stenhård på att Chelsea och Real krossar sina matcher och United vinner med stabila 2-0 :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag hade kvinnobesök hela kvällen :-( blev det inge spel ikväll tyvärr. :cry: Sjukt frustrerande när de två spelen jag pratade om Sevilla och Lyon givetvis blev glasklara segrar. Snacka om att PISSA på experterna som avrådde för både Lyon och Sevilla... :mrgreen: Inga pengar inne alls ikväll alltså.

Hur gick det för er andra?

 

Men satte 5 av 8 tips iaf. Alltid något. Mest nöjd är jag med krysset i Holland, sjukt magkänsla man har ibland!

 

Södertälje - Rögle BK X2

Odds: 1.76

Insats: 200 kr

 

Brynäs - Frölunda 2

Odds: 2.20

Insats: 200 kr

Skellefteå - Djurgården X2

Odds: 1.76

Insats: 200 kr

 

AZ Alkmaar - Standard Liege X2

Odds: 1.80

Insats: 250 kr

 

Rangers - Sevilla 1X

Odds: 1.80

Insats: 250 kr

 

Störigt att alla går hem förutom det jag satte i efterhand... suck...

 

Dagens resultat: +497 kr

Bankrullen: 10 263 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste givetvis spela som en idiot i morgon nu då med tanke på att kvällens spel blev förstörda pga ja ni vet hur det är...

 

Hittar 2 intressanta spel i morgon.

 

Match 1.

 

Bayern Munchen - Juventus 2.10 på Munchen hemma känns spännande!

 

Match 2.

 

En trippel med

Manchester U - Wolfsburg. 1

Apoel Nicosia - Chelsea . 2

Real Madrid - Marseille. 1

Till 2.21 känns också som en intressant variant.

 

Det är de enda jag hittar. Tycker trippeln känns riktigt spelvärd även om Tyskarna är helt okej men tror stenhård på att Chelsea och Real krossar sina matcher och United vinner med stabila 2-0 :-D

 

Hade riktigt fin kväll igår och satte alla mina spel.

Varav en trippel jag bombade ganska hårt där jag fick lite sena mål med mig.

 

Idag spelar jag också Bayern pga att oddset är ganska trevligt imo.

 

Din trippel tycker jag ser helt okej ut, om jag själv hade spelat den hade jag dock kört handikapp spel på både Chelsea och Madrid. Det skulle få upp oddset till 5 gånger vilket skulle få trippeln att kännas betydligt hetare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Södertälje - Rögle BK X2

Odds: 1.76

Insats: 200 kr

 

Brynäs - Frölunda 2

Odds: 2.20

Insats: 200 kr

Skellefteå - Djurgården X2

Odds: 1.76

Insats: 200 kr

 

AZ Alkmaar - Standard Liege X2

Odds: 1.80

Insats: 250 kr

 

Rangers - Sevilla 1X

Odds: 1.80

Insats: 250 kr

 

Störigt att alla går hem förutom det jag satte i efterhand... suck...

 

Dagens resultat: +497 kr

Bankrullen: 10 263 kr

 

Haha hade du bara lyssnat på mig hade du haft en 100%ig kväll 8-) Kul att det går bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade riktigt fin kväll igår och satte alla mina spel.

Varav en trippel jag bombade ganska hårt där jag fick lite sena mål med mig.

 

Idag spelar jag också Bayern pga att oddset är ganska trevligt imo.

 

Din trippel tycker jag ser helt okej ut, om jag själv hade spelat den hade jag dock kört handikapp spel på både Chelsea och Madrid. Det skulle få upp oddset till 5 gånger vilket skulle få trippeln att kännas betydligt hetare.

 

Ja det kanske är en variant. Ska kolla upp vad oddset blir. Kanske slänger in en på varje. Har pratat med min bättre hälft och för första gången gillar han mina tankar så ska sätta alla spel nu och återkommer om en liten stund med vart pengarna åkte in!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev tre spel ikväll.

 

Match 1.

 

Bayern Munchen - Juventus 2.10 a 1200kr på Bayern!

 

Match 2.

Real Madrid - Marsielle 1

Manchester U - Wolfsburg 1

Apoel Nicosia - Chelsea 2 till 2.23 a 1200kr

 

Match 3.

 

Hcp-spel -1.5 på

Real Madrid - Marsielle 1a

Apoel Nicosia - Chelsea 2a till 3.99 a 1200kr

 

Fick tips om hcp-spelet och tyckte det räckte med 4ggr pengarna på Real och Chelsea. Riktigt bra odds imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...