Plupp Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 jobbigt med försenad tidning då jag åker på semester idag =( Får väl läsa nåt annat och spara poker magazine tills jag kommer hem.. Citera
QoS Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Surt att det inte dök upp nån tidning idag heller! Får jagar dom på PM nu när gdaily är i Vegas. - QoS Citera
QoS Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hurra, jag med! Det känns som att det äntligen är på väg att ordna sig! - QoS Citera
jaroiten Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 HAHA Jävla tomte poll de har på sin hemsida nu.. http://www.pokermagazine.se Frågan lyder: Vem kommer längst i VM? (läs WSOP) Sen listas några kända svenska pokerpros, som Martin, Ken och Cecilia m.m. Sista alternativet är dock "någon annan". LOL Asså varför kör de inte "Vem vinner WSOP?" istället isf? Citera
Poker Magazine Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 Du har rätt, frågan är felformulerad. Självklart menar vi: Vilken svensk kommer längst i VM? Felet är nu åtgärdat. Tack för synpunkten. Skönt att höra att många på forumet äntligen fått tidningen. Vi ber återigen om ursäkt för förseningen. HAHA Jävla tomte poll de har på sin hemsida nu.. http://www.pokermagazine.se Frågan lyder: Vem kommer längst i VM? (läs WSOP) Sen listas några kända svenska pokerpros, som Martin, Ken och Cecilia m.m. Sista alternativet är dock "någon annan". LOL Asså varför kör de inte "Vem vinner WSOP?" istället isf? Citera
emilio_barzini Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vill bara säga "Grattis" till en riktigt bra tidning! Den är snygg, väl skriven och känns mycket proffsig! Ska bli ett nöje att läsa varje nummer! Citera
slampen Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Cykla över hela den fina staden örebro för att köpa tidningen igår. Streckläste den i 4 timmar Citera
Rille Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Såg att Aftonbladet Plus kunde få köpa tre nummer för 99kr. Går det inte ordna ett liknande erbjudande för PF.nu? Vill gärna kolla in några nummer innan jag tar en längre det längre erbjudandet. Citera
QoS Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Rille, vi hade ett ebjudande på 3 nummer för 99 för ca. en månad sen, det nya erbjuandet som vi tagit fram är för 6 nummer, ta en titt på http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=144377 Enjoy! - QoS Citera
Linuzzzz Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 När kommer 3:e numret i affären ? Citera
Loveless Postad 29 Juli , 2005 Rapport Postad 29 Juli , 2005 Slutet av augusti har jag för mig. Citera
thestonk Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Standarderbjudandet är fortfarande 99:- för 3 nummer, hittar du inte det på något annat ställe så finns det en kupong i Poker Magazine nr 2. Men bara för att kupongen ligger löst där så får du inte stjäla den, utan köp tidningen isf! Såg att Aftonbladet Plus kunde få köpa tre nummer för 99kr. Går det inte ordna ett liknande erbjudande för PF.nu? Vill gärna kolla in några nummer innan jag tar en längre det längre erbjudandet. Citera
JoseGuti Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Någon som vet när man som prenumerant får hem det tredje numret? Citera
Poker Magazine Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Någon som vet när man som prenumerant får hem det tredje numret? Hej! Vi håller som bäst på att göra klart nr 3 av PM. Prenumeranterna ska få tidningen under v. 33 och den kommer i butik v.34. Citera
HouseDoG Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Någon som vet när man som prenumerant får hem det tredje numret? Hej! Vi håller som bäst på att göra klart nr 3 av PM. Prenumeranterna ska få tidningen under v. 33 och den kommer i butik v.34. Ursäkta, vilka datum rör sig v. 33 om? Citera
busen Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Någon som vet när man som prenumerant får hem det tredje numret? Hej! Vi håller som bäst på att göra klart nr 3 av PM. Prenumeranterna ska få tidningen under v. 33 och den kommer i butik v.34. Ursäkta, vilka datum rör sig v. 33 om? 15 - 21 Augusti Citera
scouserandy Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Postad 10 Augusti , 2005 Ursäkta, vilka datum rör sig v. 33 om? 15 - 21 augusti. Allt finns att hitta i kalendern Citera
Recommended Posts